LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Senseo Sarista actie € 50.- retour

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
ingridp013
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jan 2013 07:22

Senseo Sarista actie € 50.- retour

Ongelezen bericht door ingridp013 »

Ik heb 24 november j.l. een Senseo Sarista gekocht. In de week hierna zie ik op tv over de € 50.- retour actie. Ik ben naar de site gegaan en heb me aangemeld voor de actie. Ik verwachtte er niet veel van, maar wie niet waagt die niet wint. Enkele dagen later krijg ik van Senseo Sarista een mail met daarin devolgende mededeling: "Je hebt je SENSEO SARISTA koffiezetapparaat op een goed moment gekocht. Je hebt nu namelijk tijdelijk recht op € 50.- retour". Ik heb toen alles gedaan wat er in de mail werd gevraagd. Ik was hier erg blij mee. Tot mijn stomme verbazing ontvang ik vorige week een mail met daarin een compleet ander verhaal. Hierin wordt gesteld dat ik er niet voor in aanmerking kom en dat ik als geste van DE 2 bean funnels kado krijg. Ik heb terug gemaild dat ik me beroep op hun eerder verzonden mail en dat ik de € 50.- retour wil. Tot op heden heb ik hier niets van vernomen.
Zijn er meer mensen hier met deze onprettige ervaring van DE?
Laatst gewijzigd door ingridp013 op 07 jan 2013 08:03, 1 keer totaal gewijzigd.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Senseo Sarista actie € 50.- retour

Ongelezen bericht door kokka »

Ok, dus je wist dat je niet in aanmerking kwam voor de 50 euro, hebt toch het verzoek ingediend en beroept je nu op een standaard email dat je die 50 euro zou krijgen? dus je hoopt erop dat een of andere tikgeit niet ziet dat je je machine buiten de actie datum hebt gekocht, en je die 50 euro geeft waar je geen recht op hebt.
hmmm wat zullen we daar nu eens op zeggen.
eigenlijk ben je dus boos op Philips omdat ze zich toch maar niet laten belazeren??
ik denk dat je je moet schamen, het was leuk geprobeerd maar dit gaat wel erg ver vind je niet??

ik hoop dat Philips customer care meeleest( zoals ze vaak doen) en dat ze zorgen dat je zeker die 50 euro niet krijgt en meteen ook die twee bean funnels schrappen.

ingridp013
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jan 2013 07:22

Re: Senseo Sarista actie € 50.- retour

Ongelezen bericht door ingridp013 »

kokka schreef:Ok, dus je wist dat je niet in aanmerking kwam voor de 50 euro, hebt toch het verzoek ingediend en beroept je nu op een standaard email dat je die 50 euro zou krijgen? dus je hoopt erop dat een of andere tikgeit niet ziet dat je je machine buiten de actie datum hebt gekocht, en je die 50 euro geeft waar je geen recht op hebt.
hmmm wat zullen we daar nu eens op zeggen.
eigenlijk ben je dus boos op Philips omdat ze zich toch maar niet laten belazeren??
ik denk dat je je moet schamen, het was leuk geprobeerd maar dit gaat wel erg ver vind je niet??

ik hoop dat Philips customer care meeleest( zoals ze vaak doen) en dat ze zorgen dat je zeker die 50 euro niet krijgt en meteen ook die twee bean funnels schrappen.
Ik geloof niet dat ik op zo'n vreemde aanvallende reactie zit te wachten! Ik stel een simpele vraag en krijg dan zo'n antwoord. Over schamen gesproken.......... Leuk forum!

Gizmo©
Berichten: 473
Lid geworden op: 28 apr 2004 23:20

Re: Senseo Sarista actie € 50.- retour

Ongelezen bericht door Gizmo© »

Je hebt je Senseo buiten de actieperiode gekocht. Dus je hebt geen recht op die 50 euro. Je mag blij zijn, dat DE je nog iets anders aanbied. In princiepe hoeven ze je totaal niks te geven.
Pak het cadeautje aan en neem je verlies.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Senseo Sarista actie € 50.- retour

Ongelezen bericht door kokka »

ingridp013 schreef:
kokka schreef:Ok, dus je wist dat je niet in aanmerking kwam voor de 50 euro, hebt toch het verzoek ingediend en beroept je nu op een standaard email dat je die 50 euro zou krijgen? dus je hoopt erop dat een of andere tikgeit niet ziet dat je je machine buiten de actie datum hebt gekocht, en je die 50 euro geeft waar je geen recht op hebt.
hmmm wat zullen we daar nu eens op zeggen.
eigenlijk ben je dus boos op Philips omdat ze zich toch maar niet laten belazeren??
ik denk dat je je moet schamen, het was leuk geprobeerd maar dit gaat wel erg ver vind je niet??

ik hoop dat Philips customer care meeleest( zoals ze vaak doen) en dat ze zorgen dat je zeker die 50 euro niet krijgt en meteen ook die twee bean funnels schrappen.
Ik geloof niet dat ik op zo'n vreemde aanvallende reactie zit te wachten! Ik stel een simpele vraag en krijg dan zo'n antwoord. Over schamen gesproken.......... Leuk forum!
het was een simpel antwoord. iedereen krijgt wat hij verdient.. jij verdient zo'n reactie en zeker geen 50 euro

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Senseo Sarista actie € 50.- retour

Ongelezen bericht door tenormin »

hallo ingrid, het onderwerp is al vaker aan bod geweest op fora. Jij hebt dan net de pech buiten deze aanbieding te vallen maar je hebt wel twee gratis funnels gekregen. Okay, niet helemaal te vergelijken, maar dit gebeurd heel vaak bij akties. De mail die je hebt ontvangen was fout, dat is duidelijk. Maar je schrijft zelf al, in andere bewoordingen, niet geschoten is altijd mis. Je moet het maar zo zien: ik koop een jas en zie dan de week daarop dat hij behoorlijk is afgeprijsd. Dat is balen, maar zo gaat het nu eenmaal. Veel plezier met de Saristo (en om je nog even te ontmoedigen :lol: ) er zijn veel klachten op de site over het om de 14 dagen ontkalken te lezen.

ingridp013
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jan 2013 07:22

Re: Senseo Sarista actie € 50.- retour

Ongelezen bericht door ingridp013 »

tenormin schreef:hallo ingrid, het onderwerp is al vaker aan bod geweest op fora. Jij hebt dan net de pech buiten deze aanbieding te vallen maar je hebt wel twee gratis funnels gekregen. Okay, niet helemaal te vergelijken, maar dit gebeurd heel vaak bij akties. De mail die je hebt ontvangen was fout, dat is duidelijk. Maar je schrijft zelf al, in andere bewoordingen, niet geschoten is altijd mis. Je moet het maar zo zien: ik koop een jas en zie dan de week daarop dat hij behoorlijk is afgeprijsd. Dat is balen, maar zo gaat het nu eenmaal. Veel plezier met de Saristo (en om je nog even te ontmoedigen :lol: ) er zijn veel klachten op de site over het om de 14 dagen ontkalken te lezen.
Dank je voor je reactie. Heb inderdaad pech dat het net buiten de actie periode valt. Niet goed gelezen! (Nu pas gedaan) Kan de beste gebeuren, toch? Inderdaad netjes van DE om mij deze geste te doen. Overigens nog geen enkele klacht over het apparaat, alleen heerlijke koffie!! :D
Laatst gewijzigd door ingridp013 op 07 jan 2013 11:28, 1 keer totaal gewijzigd.

ingridp013
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jan 2013 07:22

Re: Senseo Sarista actie € 50.- retour

Ongelezen bericht door ingridp013 »

kokka schreef:
ingridp013 schreef:
kokka schreef:Ok, dus je wist dat je niet in aanmerking kwam voor de 50 euro, hebt toch het verzoek ingediend en beroept je nu op een standaard email dat je die 50 euro zou krijgen? dus je hoopt erop dat een of andere tikgeit niet ziet dat je je machine buiten de actie datum hebt gekocht, en je die 50 euro geeft waar je geen recht op hebt.
hmmm wat zullen we daar nu eens op zeggen.
eigenlijk ben je dus boos op Philips omdat ze zich toch maar niet laten belazeren??
ik denk dat je je moet schamen, het was leuk geprobeerd maar dit gaat wel erg ver vind je niet??

ik hoop dat Philips customer care meeleest( zoals ze vaak doen) en dat ze zorgen dat je zeker die 50 euro niet krijgt en meteen ook die twee bean funnels schrappen.
Ik geloof niet dat ik op zo'n vreemde aanvallende reactie zit te wachten! Ik stel een simpele vraag en krijg dan zo'n antwoord. Over schamen gesproken.......... Leuk forum!
het was een simpel antwoord. iedereen krijgt wat hij verdient.. jij verdient zo'n reactie en zeker geen 50 euro
Dank je! Heeeel aardig. :shock:

sephora30
Berichten: 4072
Lid geworden op: 22 nov 2010 11:15
Locatie: hutje op de hei

Re: Senseo Sarista actie € 50.- retour

Ongelezen bericht door sephora30 »

Je hebt er officieel geen recht op dat is waar, maar omdat Philips zo`n dom foutje maakt door jou een lekkermakende mail te sturen zouden ze wel een beetje coulance kunnen toepassen en je toch die 50 euro kunnen geven. Tenslotte heb je zo`n apparaat gekocht alleen dan iets te vroeg.

Zou klantvriendelijk zijn in deze tijden van crisis :D

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Senseo Sarista actie € 50.- retour

Ongelezen bericht door tenormin »

jij verdient zo'n reactie en zeker geen 50 euro
Het had best wat vriendelijker gekund, dit antwoord. Geen goede voornemens genomen om je medemens jouw visie mede te delen?
Zoals sephora30 het schrijft is ook duidelijk zonder een aanval op ingridp013.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Senseo Sarista actie € 50.- retour

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

sephora30 schreef:Je hebt er officieel geen recht op dat is waar, maar omdat Philips zo`n dom foutje maakt door jou een lekkermakende mail te sturen zouden ze wel een beetje coulance kunnen toepassen en je toch die 50 euro kunnen geven. Tenslotte heb je zo`n apparaat gekocht alleen dan iets te vroeg.

Zou klantvriendelijk zijn in deze tijden van crisis :D

tja dan kan je bezig blijven..
ik had een tv gekocht in mei...wk later 19% btw bij?media?
en bij saturn ook actie......
nou had ik een troost,nou ja....mijn model viel buiten acties(een te nieuw model)...had me heel veel geld gescheeld,
kan ik moord en brand schreeuwen...

had ook kunnen wachten paar weken...zou die misschien in de aanbieding komen?????

zo is het leven nu eenmaal...

Renske99
Berichten: 263
Lid geworden op: 19 dec 2011 13:00

Re: Senseo Sarista actie € 50.- retour

Ongelezen bericht door Renske99 »

De vergelijking met de jas (weet niet meer wie dat was) is geniaal.
Ik bedoel, je hebt de jas dan al een week en waarschijnlijk gedragen, als je dat niet had gedaan heb je het recht nog om binnen 8 dagen je product terug te brengen, met een beetje geluk krijg je dan ook je geld terug (of tegoedbon).
Theoretisch breng je dan de jas terug, krijgt de volle mep terug en koopt hem gelijk voor de aanbiedingsprijs terug.
Maar je hebt hem al gedragen.
Je kunt hooguit naar de winkel gaan met je jas en bon, maar of je het verschil terug krijgt?
Nee dikke kans van niet.

Zo is het ook met je koffiezetter, natuurlijk probeer je je aan te melden voor de actie van 50 euri retour, zou ik ook doen, eerlijk is braaf, je kunt het altijd proberen, nu heb je het ook niet, en alles wat je dan nog krijgt is meegenomen.
Vind het alleen wel dom dat ze je eerst een mail sturen en je de 50 euri beloven en er vervolgens volgende week weer op terugkomen.
Dan zou ik toch zeggen, oke wij hebben de fout gemaakt en moeten het nu waarmaken, dan niet afschepen met 2 beans (al is dat ook al meer als niks en dat heb je nu toch ook).

Hoe we het ook wenden of keren, je bent gelukkig wel tevreden over het apparaat en je krijgt er lekkere koffie uit zeg je.
Ik wens je nog heel veel lekkere koffie toe en veel plezier van je apparaat.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Senseo Sarista actie € 50.- retour

Ongelezen bericht door berndv »

Renske99 schreef:heb je het recht nog om binnen 8 dagen je product terug te brengen
brengen zou betekenen dat je het in een fysieke winkel hebt gekocht en dan bestaan er geen rechten om iets te retourneren.

verder zoals al meerdere malen is aangehaald heeft u geen recht op de actie en is de tegemoetkoming aardig. wel jammer van de eerste foutieve mail.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Senseo Sarista actie € 50.- retour

Ongelezen bericht door tenormin »

@renske99, fijn dat je het een geniale vergelijking vind, ben er blij mee. En die jas ging ik gelijk dragen, net als schoenen, kan je ook terugbrengen als je erop gelopen hebt, toch? Als ik iets koop gebruik ik het (da's natuurlijk erruuug vreemd) meteen.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Senseo Sarista actie € 50.- retour

Ongelezen bericht door kokka »

tenormin schreef:
jij verdient zo'n reactie en zeker geen 50 euro
Het had best wat vriendelijker gekund, dit antwoord. Geen goede voornemens genomen om je medemens jouw visie mede te delen?
Zoals sephora30 het schrijft is ook duidelijk zonder een aanval op ingridp013.
ja dat is wel waar, maar ik heb er nu eenmaal moeite mee als mensen de boel proberen te flessen en dan vervolgens wel klagen dat ze zo slecht behandeld worden.

ingridp013
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jan 2013 07:22

Re: Senseo Sarista actie € 50.- retour

Ongelezen bericht door ingridp013 »

kokka schreef:
tenormin schreef:
jij verdient zo'n reactie en zeker geen 50 euro
Het had best wat vriendelijker gekund, dit antwoord. Geen goede voornemens genomen om je medemens jouw visie mede te delen?
Zoals sephora30 het schrijft is ook duidelijk zonder een aanval op ingridp013.
ja dat is wel waar, maar ik heb er nu eenmaal moeite mee als mensen de boel proberen te flessen en dan vervolgens wel klagen dat ze zo slecht behandeld worden.
Nogmaals, ik probeer de boel niet te flessen en klaag al zeker niet dat ik slecht behandeld word. Ik stelde een simpele vraag. Had de voorwaarden inderdaad niet gelezen (zag de actie op tv, ging naar de site, vulde de gegevens in en kreeg vervolgens een mail van DE dat ik er recht op had), fout van mij. Fouten maken is menselijk, toch? Maar verwachte zeker niet zo'n reactie.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Senseo Sarista actie € 50.- retour

Ongelezen bericht door bprosman »

(zag de actie op tv, ging naar de site, vulde de gegevens in en kreeg vervolgens een mail van DE dat ik er recht op had), fout van mij.
Waarschijnlijk gewoon een geautomatiseerde mail die getriggerd wordt door ieder binnenkomend bericht. Daarna gaan ze pas de voorwaarden checken en kwamen ze tot de conclusie dat er niet aan de voorwaarden was voldaan.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Senseo Sarista actie € 50.- retour

Ongelezen bericht door tenormin »

@ingridp013, ga je niet verontschuldigen voor wat je hebt ondernomen. Was een normale, menselijke reactie en er is niets fout om het te proberen. We zeggen immers niet voor niets : nee heb je en ja kun je krijgen". Laat je door (sommige) antwoorden niet weerhouden als je een vraag hebt, die op de site te stellen, hoor. En trek het je niet aan door de bewoordingen "de boel proberen te flessen" want daar is al helemaal geen sprake van. Nogmaals, veel plezier met je Senseo Sarista.
m.vr.gr.

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: Senseo Sarista actie € 50.- retour

Ongelezen bericht door kokka »

ik blijf het raar vinden dat als een bedrijf een dergelijke fout maakt dat het dan oplichters zijn en als een consument dit doet dat het dan is het een ' normale menselijke reactie'.
in de openigspost laat TS duidelijk blijken dat ze pas een week na de aanschaf de actie zag op Tv en dat ze het probeert het terwijl ze er weinig van verwacht.
Ze wist dus duidelijk dat ze niet voldeed aan de voorwaarden, tot hier heb ik er nog niet eens zoveel moeite mee.zoals gezegd, niet geschoten is altijd mis en Philips had ook kunnen denken wat maakt die week nu uit.
maar het dan klagen over de onprettige ervaring.. wat mij betreft is het dus wel geschoten en toch mis.
er is geen verlies want TS had er helemaal geen recht op en ze heeft toch twee bean funnels gekregen.
desondanks gun ik TS veel plezier met deze machine.

ingridp013
Berichten: 8
Lid geworden op: 07 jan 2013 07:22

Re: Senseo Sarista actie € 50.- retour

Ongelezen bericht door ingridp013 »

kokka schreef:ik blijf het raar vinden dat als een bedrijf een dergelijke fout maakt dat het dan oplichters zijn en als een consument dit doet dat het dan is het een ' normale menselijke reactie'.
in de openigspost laat TS duidelijk blijken dat ze pas een week na de aanschaf de actie zag op Tv en dat ze het probeert het terwijl ze er weinig van verwacht.
Ze wist dus duidelijk dat ze niet voldeed aan de voorwaarden, tot hier heb ik er nog niet eens zoveel moeite mee.zoals gezegd, niet geschoten is altijd mis en Philips had ook kunnen denken wat maakt die week nu uit.
maar het dan klagen over de onprettige ervaring.. wat mij betreft is het dus wel geschoten en toch mis.
er is geen verlies want TS had er helemaal geen recht op en ze heeft toch twee bean funnels gekregen.
desondanks gun ik TS veel plezier met deze machine.
Ik heb nergens gesproken over oplichters! Dat is ook geheel niet mijn intentie. En was ook niet op de hoogte van de voorwaarden (Stom van mij misschien, maar wel waar) zoals je misschien hebt kunnen lezen. Wat ik niet fijn vond is dat ik eerder een mail kreeg van DE dat ik hier recht op had en dat deze later werd terug gedraaid. En ik heb geen bean funnels gekregen.
Ik vind het wel erg jammer dat je zo kortzichtig reageert. Maar goed, het zij zo!
Ik startte dit topic voor eventuele mensen die deze ervaring ook hebben, niet voor deze discussie. Iedereen bedankt voor de reacties!

Gesloten