LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] shopclub travel te amsterdam

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
sandrasandra

shopclub travel te amsterdam

Ongelezen bericht door sandrasandra »

Vorig jaar juli besloot ik met mijn vriend op vakantie te gaan naar turkije en heb shopclub travel gebeld ivm een leuke aanbieding gezien op teletekst. Alanya Hotel Turkmen zou het worden, een 5 sterren complex, all inclusief, direkt aan het strand met ligstoelen, bar e.d. Alles superdeluxe voor 12 dagen in totaal 1292.00 euro. We moesten wel gelijk overmaken. Wat een rampvakantie. We kwamen aan en konden de kamer niet in want het was overboekt, er stonden ook een stel russen te wachten op onze kamer. We mochten stiekem onze kamer in, de bagage werd nagebracht als die russen het maar niet te weten kwamen??? hm we voelden ons erg ongemakkelijk. De lift deed het niet dus lopen maar, de kamer moest nog gedaan, excuses, eerst maar wat drinken bij het zwembad, na 4 uur konden we de kamer in, heel vies, nat beddegoed, gordijnen ver te zoeken. we kregen weer een andere kamer, eerst maar eten, op naar het buffet, sla, sla, sla, 2 knakworstachtige vlees dingen, en maccaroni met kruiden. pfff wat een begin. we konden de volgende kamer in maar gordijnen waren zo klein dat ze er net zo goed niet konden zijn, het bed stortte al in voor mn vriend zich omdraaide, verlichting was kapot, de douche en toilet waren zo goor dat ik mn slippers aanhield, we wilden enkel nog slapen, morgen maar verder klagen. Kamer werd gecleand maar bleef ranzig, Strand kon je niet op werd illegaal het riool in geloost, een stank ongelofelijk, dus iedere dag met de bus naar een ander strand het eten was elke dag hetzelfde en stond rustig 2 uur buiten in warmhoudbakken totdat je mocht eten. Dit ging nog een week door en toen mochten we met nog 15 nederlanders naar een ander hotel van de reisleidster. Ondertussen hebben we dus 7 dagen niet gegeten en gedronken in het hotel, dus allemaal extra kosten en een voedselvergiftiging op de koop toe. Pillen, spuiten in mn kont en dagen rondom de wc vertoeft. Het volgende hotel was super goed zoals we ook besproken hadden. We hadden foto's gemaakt van alle ellende en dus een klachtbrief geschreven met foto's en doktersrekening want had in het eerste hotel een voedselvergiftiging opgelopen. Geen reactie van dhr Bora die ons zo fijn geholpen had aan deze nachtmerrie, dus maar weer bellen, geen Bora meer te vinden wel een andere vriendelijke vrouw die ons wist te vertellen dat we af moesten wachten tot einde vakantieperiode dan werden alle klachten in een keer afgehandeld. September weer gebeld en jawel, in behandeling, Oktober nog het zelfde en daarna niet meer te bereiken, niet via telefoon, afgesloten, mail wordt retour gestuurd bestaat ook niet meer maar de site nog wel???? Beste mensen ga niet in zee met SHOPCLUB TRAVEL.

bodejosm43

Re: shopclub travel te amsterdam

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

en dat noemen ze 5-sterren?

Sowieso boek ik nooit all inclusive, en zeker geen Ultra all inclusive. Kun je net zo goed naar Ameland of Noord-Spanje gaan, je komt immers je hotel amper uit.

Nu maakt het voor veel vakantie gangers ook echt niet uit, omdat ze op een wereldkaart dus echt niet kunnen aanwijzen waar ze nu precies op vakantie zijn. Maar dat is weer een ander verhaal.

Edwin12

Ongelezen bericht door Edwin12 »

We hebben in de herfstvakantie een reis geboekt bij deze heren. Eerst was HTC falliet en werd onze reis bij een ander ondergebracht. Wel moest er € 1050,00 bij betaald worden. Door een administratieve fout dubbel betaald en direct gemeld bij Shopclub travel. Hotel zou een 5 sterren zijn, maar een 2 sterren zou nog teveel zijn! O.a. koud eten, personeel zeer onbeschoft, vieze kamers etc. Na de vakantie nog steeds geen cent terugontvangen na diverse toezeggingen van Shopclub Travel. Na een week bleek het reisbureau weg te zijn uit Amsterdam en telefoon werd ook niet meer opgenomen. Gelukkig bij de KvK wat adresgegevens gevonden, maar ook hier niemand thuis. Naast reisjes verzorgen handelen ze ook in tegels en drank onder de naam T-Trax Nederland in Amsterdam. Nog steeds kan je een reis boeken via internet bij Shopclub Travel...
Een gewaarschuwd mens telt voor 2!!

amstertijn

Ongelezen bericht door amstertijn »

@ sandrasandra & Edwin12

Ik schrijf een artikel voor weekblad aktueel over 'rampvakanties' en zou graag met jullie in contact komen om meer te horen over jullie nare ervaringen. Zouden jullie contact met mij op willen nemen?

dat kan op tynster apestaart gmail.com

Ik hoor graag van jullie!

Groeten,

Martijn

Gesloten