Weet iemand wie hier achter zit?
"iemand die je kent probeert in contact te kpmen via onze datingservice. Wil je weten wie, bel 09090400285 www.gspuk.org, afzender 77661205"
Die 77661205 is volgens het bandje 'in gesprek' en ik wil wel is weten hoe ik dit geteizem kan aanpakken. Dit was SMS nummer 3 en ik word ben het zat! Ik wel is weten wat dat van soort is, dat 77661205.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SMS spam
Re: SMS spam
Ik heb even op de site gekeken
www.gspuk.org en las het volgende..........................
Welkom bij de officiele SMS beschermingslijst van het Internationaal Syndicaat voor de Wereldwijde Spam Bescherming, voor het beschermen van ongewenste SMS berichten op
mobiele nummers.
Wij bieden u de mogelijkheid uw mobiele nummer op onze website in te voeren om u te beschermen tegen ongewenste SMS reclame berichten. Deze dienst is gratis en anoniem.
We bieden bedrijven de mogelijkheid om inzicht te krijgen in onze lijst, zodat zij hun eigen beschermde databestand met mobiele nummers kunnen opschonen.
De toegang tot deze lijst zal pas verleend worden nadat alle informatie van de aanvraag
scherp is beoordeeld. Bedrijven en zelfstandige ondernemers hebben de mogelijkheid na het
tekenen van ons vertrouwensverlaring document te adverteren op onze website.
Hierdoor ontstaat de mogelijkheid om hun databestand te vergelijken met onze zwarte lijst, om klachten te kunnen voorkomen.
Dus ik denk dat het antwoord duidelijk is,
IEMAND PROBEERDE JE TE SPAMMEN NIET OP REAGEREN ZEKER NIET BELLEN
www.gspuk.org en las het volgende..........................
Welkom bij de officiele SMS beschermingslijst van het Internationaal Syndicaat voor de Wereldwijde Spam Bescherming, voor het beschermen van ongewenste SMS berichten op
mobiele nummers.
Wij bieden u de mogelijkheid uw mobiele nummer op onze website in te voeren om u te beschermen tegen ongewenste SMS reclame berichten. Deze dienst is gratis en anoniem.
We bieden bedrijven de mogelijkheid om inzicht te krijgen in onze lijst, zodat zij hun eigen beschermde databestand met mobiele nummers kunnen opschonen.
De toegang tot deze lijst zal pas verleend worden nadat alle informatie van de aanvraag
scherp is beoordeeld. Bedrijven en zelfstandige ondernemers hebben de mogelijkheid na het
tekenen van ons vertrouwensverlaring document te adverteren op onze website.
Hierdoor ontstaat de mogelijkheid om hun databestand te vergelijken met onze zwarte lijst, om klachten te kunnen voorkomen.
Dus ik denk dat het antwoord duidelijk is,
IEMAND PROBEERDE JE TE SPAMMEN NIET OP REAGEREN ZEKER NIET BELLEN
Re: SMS spam
Hallo,
hier zijn de gegevens:
Robinson List Ltd.
Global Spam Protect (GSP)
Suite 138, 38 Store Street
London, London
WC1E 7QF
GREAT BRITAIN (UK)
Voor afmeldlijsten kijk ook eens op sms.klikwijzer.nl!!!!
Veel succes
hier zijn de gegevens:
Robinson List Ltd.
Global Spam Protect (GSP)
Suite 138, 38 Store Street
London, London
WC1E 7QF
GREAT BRITAIN (UK)
Voor afmeldlijsten kijk ook eens op sms.klikwijzer.nl!!!!
Veel succes