LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] speelgoedactie via toyaction.nl

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
-sandra-

speelgoedactie via toyaction.nl

Ongelezen bericht door -sandra- »

Hmmm heb het gevoel een oplichterssite gevonden te hebben.
30-9 bestelling gedaan en via i-deal betaald en ze net gebeld om te vragen waar het pakket blijft. Telefoongesprek was heel raar... wilden dingen toesturen via e-mail terwijl ik expres alleen mijn voornaam gezegd had. Dus hoe willen ze dat doen? En hij zat nu niet achter de pc dus kon niets regelen en ineens zei hij wacht ik start het ff op. Toch iets van een pc in de buurt. VREEMD.
Het pakket zou gestuurd worden en morgen op het verzendadres zijn. Na mijn mail te hebben gegeven zouden ze me het track and trace nummer toesturen. Ben eens benieuwd.

Blijkt het kvk nummer van Jan van 't klooster holding bv te zijn. Hieronder de gegevens.

Maar heb nu eigenlijk een vraag. Stel het is oplichting... dan is het toch raar dat je niet gewoon je geld kunt terugvorderen via de bank??? Hoe kan het dat we zo slecht beschermd zijn?

groet sandra

ToyAction.nl
Schapendrift 56
1251 XH Laren
Bank:
Rekeningnummer: 505227738 t.n.v. Van ‘t Klooster Holding BV
Bank: ABN AMRO
IBAN: NL56ABNA0505227738
BIC: ABNANL2A

KvK nummer: 32074346
BTW nummer: NL807922882.B01

Toyaction.nl is onderdeel van Van ‘t Klooster Holding BV

olaf79

Re: speelgoedactie via toyaction.nl

Ongelezen bericht door olaf79 »

Omdat een bank geen rechter / opsporingsinstelling is. Wat als de beste man het geld direct na ontvangst contant opneemt en onder zijn matras legt, of duursluist naar een andere bank?

Het is niet zo simpel als je denkt. Met enig gebruik van verstand kun je al snel concluderen of iets kosher is of niet.

-sandra-

Ongelezen bericht door -sandra- »

Ja klopt.... ik haal er ook altijd alles uit over wat kosher is of niet.
Echter heeft iedereen mindere momenten en wegens vele zware dingen die momenteel spelen ben ik wellicht wat slap geworden in mijn aandacht en oplettendheid. Had ook haast dus bestelde snel, ook fout natuurlijk.

Maar goed.... is ff afwachten.
Iemand die meer bekendheid heft rondom dit bedrijf?

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

Deponeert al sinds 2006 netjes de jaarrekeningen, lijkt mij geen eendagsvlieg, mits kvk nummer niet wordt misbruikt uiteraard.

Na een paar dagen ben je wel heel snel met conclusies.

Wacht nog even af en bel desnoods nog een keer en vertel wat je dwars zit.

Jan van 't Klooster

Ongelezen bericht door Jan van 't Klooster »

Door een andere klant werd ik gewezen op dit bericht over ons bedrijf ToyAction.nl. Hoewel het inmiddels al langer geleden is stel ik er prijs op te reageren.

Online fora zijn uiteraard een prima middel om misstanden op internet aan het licht te brengen. Maar ze werken alleen goed als onderwerpen ook helemaal worden afgehandeld. Anders ontstaan er open eindjes en worden lezers alleen maar in verwarring gebracht.

Sandra heeft vorig jaar inderdaad een artikel bij ons besteld en telefonisch geïnformeerd wanneer ze haar bestelling thuis kon verwachten. Het bewuste artikel werd de volgende dag bij haar afgeleverd. Wij hebben op 4 oktober nog een e-mail van haar ontvangen, waarin ze haar excuses aanbood voor haar wat onvriendelijke telefoontje.

Wat ons betreft was hiermee de kous af, tot we dit bericht op Radar lazen. Wij willen hiermee blijk geven van het feit dat iedereen veilig kan bestellen bij ToyAction.nl. Het zou fijn als als Sandra nog even wil bevestigen dat haar order naar wens is afgewikkeld.

Met vriendelijke groet,

Jan van 't Klooster
ToyAction.nl

Gesloten