LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Status Mode | Bestellingen worden niet geleverd.
Status Mode | Bestellingen worden niet geleverd.
Goedenavond,
Waarschijnlijk ben ik, en vele anderen opgelicht door Status Mode.
In December heb ik een gratis winter muts besteld. Daarover moest je dan wel 1,75 euro verzendkosten betalen, wat ik ook gedaan heb.
Er zijn meerdere mails gestuurd, met daarin uitleg gevraagd, en een termijn om de mails te beantwoorden. Ook het dreigen met juridische stappen heeft niet geleid tot een reactie.
Meerder mensen hier problemen mee?
In December heb ik een gratis winter muts besteld. Daarover moest je dan wel 1,75 euro verzendkosten betalen, wat ik ook gedaan heb.
Er zijn meerdere mails gestuurd, met daarin uitleg gevraagd, en een termijn om de mails te beantwoorden. Ook het dreigen met juridische stappen heeft niet geleid tot een reactie.
Meerder mensen hier problemen mee?
Re: Status Mode | Bestellingen worden niet geleverd.
Hoi,
Ik heb 4 Januari ugg's besteld bij status-mode.nl. Deze direct betaald. Levertiid zou 7 dagen zijn.
Niets meer vernomen. Meerdere keren contact gezocht via de mail. Geen reactie.
Weet niet goed wat nu te doen.
Misschien kunnen we samen iets ondernemen?
Groet,
SDN.
Ik heb 4 Januari ugg's besteld bij status-mode.nl. Deze direct betaald. Levertiid zou 7 dagen zijn.
Groet,
SDN.
Tja.. een adres in Alphen a/d Rijn en een telefoonnummer in Engeland?
Dan vraag je erom...is nl. niet logisch..!
Als je verder zoekt dan had je kunnen weten dat dit zaakje voornamelijk "gratis" spulletjes uitdeelt op allerlei sites en kun je je afvragen: Waarom doen ze dat?
Ben bang dat je je centjes kwijtbent.
Dan vraag je erom...is nl. niet logisch..!
Als je verder zoekt dan had je kunnen weten dat dit zaakje voornamelijk "gratis" spulletjes uitdeelt op allerlei sites en kun je je afvragen: Waarom doen ze dat?
Ben bang dat je je centjes kwijtbent.
Laatst gewijzigd door dhc op 24 feb 2010 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Beste,
Dreigen met juridische stappen voor Euro 1,75 ..
Dreigen met juridische stappen voor Euro 1,75 ..
-
dit is werk van Rutger Mooij uit Alphen ook wel
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/06/spamhoer_is_boos.html
etc etc google rutger maar eens
ook http://www.mdqnet.nl/phpaffiliate_1/index.php is lachwekkend. vooral de algemene voorwaarde
klassieke dief maar dan online
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/06/spamhoer_is_boos.html
etc etc google rutger maar eens
ook http://www.mdqnet.nl/phpaffiliate_1/index.php is lachwekkend. vooral de algemene voorwaarde
klassieke dief maar dan online
-
[quote="SDN"]Hoi,
Groet,
SDN.[/quote]
Anders ga je langs op de euromarkt in alphen. iemand daar kan jou wel tewoord staan en je geld terug geven.
Groet,
SDN.[/quote]
Anders ga je langs op de euromarkt in alphen. iemand daar kan jou wel tewoord staan en je geld terug geven.
-
- Contacteer:
http://sidn.nl/ace.php/c,727,43,,,,Is_d ... us-mode.nl
Een hotmail contact adres?
En inderdaad:
Daarnaast is het voor mij niet helemaal begrijpelijk dat een 'mode' bedrijf software (scripts) verkoopt.. branchevervaging?
Daarnaast - de site wijst door naar "status-mode.com"
Als je die naloopt word het nog "duidelijker" - de registrant daarvan zit in IL - Israel.
http://www.networksolutions.com/whois-s ... s-mode.com
Niet meer bestellen dus - te veel vage zaken.
Een hotmail contact adres?
En inderdaad:
Waarom een telefoon nummer in London voor een bedrijf in NL....Status Mode
Euromarkt 145
2408 BE Alphen a/d Rijn
+44 (0)2032878081 (London)
Daarnaast is het voor mij niet helemaal begrijpelijk dat een 'mode' bedrijf software (scripts) verkoopt.. branchevervaging?
Daarnaast - de site wijst door naar "status-mode.com"
Als je die naloopt word het nog "duidelijker" - de registrant daarvan zit in IL - Israel.
http://www.networksolutions.com/whois-s ... s-mode.com
Niet meer bestellen dus - te veel vage zaken.
Hoi,
ook ik heb problemen met een bestelling die niet geleverd wordt .
Ik ben vandaag langs gegaan op de Euromarkt (1,5 uur gereden) en daar was een keurige meneer die mij te woord stond en heeft beloofd dat als je een mail stuurt naar [email protected] met daarin je order nummer en naam en bankgegevens dat het begin volgende maand allemaal wordt terug gestort . Ik ga ervan uit dat dit voor elkaar komt want er zat eigenlijk weinig kwaads in die man.
Heb gelijk ook even gevraagd hoe het nou allemaal precies zat en het bleek dat ene rutger mooij de webwinkel ooit heeft opgezet maar er tegenwoordig eigenlijk niets meer mee te maken heeft. de mutsen actie is wel nog door hem gedaan maar de uggs actie bleek een probleem bij de douanne te zijn wat nu nog steeds loopt (ze krijgen het denk ik niet door de douanne heen) .
groetjess
Ik ben vandaag langs gegaan op de Euromarkt (1,5 uur gereden) en daar was een keurige meneer die mij te woord stond en heeft beloofd dat als je een mail stuurt naar [email protected] met daarin je order nummer en naam en bankgegevens dat het begin volgende maand allemaal wordt terug gestort . Ik ga ervan uit dat dit voor elkaar komt want er zat eigenlijk weinig kwaads in die man.
Heb gelijk ook even gevraagd hoe het nou allemaal precies zat en het bleek dat ene rutger mooij de webwinkel ooit heeft opgezet maar er tegenwoordig eigenlijk niets meer mee te maken heeft. de mutsen actie is wel nog door hem gedaan maar de uggs actie bleek een probleem bij de douanne te zijn wat nu nog steeds loopt (ze krijgen het denk ik niet door de douanne heen) .
groetjess
Waarom kan die vriendelijke meneer dan niet ter plekke het probleem oplossen? Klinkt een beetje vreemd! En het verhaal dat ze problemen hebben met de douane is een bekend verchijnsel bij louche zaken, ik geloof daar bar weinig van...
Het zou mij verbazen als je problemen daadwerkelijk opgelost worden, mijns inziens is het gewoon tijdrekken!
Het zou mij verbazen als je problemen daadwerkelijk opgelost worden, mijns inziens is het gewoon tijdrekken!
ik hoop het niet want dan ga ik er nog een keer heen en ben ik niet zo aardig terug meer...... maar ik heb er wel goed gevoel over. ik hou jullie op de hoogte.
p.s: Ze waren aan het verbouwen daar en er was geen contant geld.
-
- Contacteer:
Dit is een redelijke indicatie dat men namaakproducten probeert te importeren.Tonnetje2 schreef:...
de uggs actie bleek een probleem bij de douanne te zijn wat nu nog steeds loopt (ze krijgen het denk ik niet door de douanne heen)
Bij de douane zijn ze erg scherp momenteel op namaak merk artikelen.
Ik zou me dus wel bedenken voordat ik uggs daar zou bestellen.
Zowiezo uggs via 'het buitenland' is niet geheel zonder risico - tenzij je ze zelf gaat halen.
-
@ Tonnetje2Tonnetje2 schreef:ik hoop het niet want dan ga ik er nog een keer heen en ben ik niet zo aardig terug meer...... maar ik heb er wel goed gevoel over. ik hou jullie op de hoogte.
als ik 1,5 uur gereden zou hebben dan zou ik die toko niet zomaar verlaten hebben zonder op ze minst iets aan waarde mee terug te nemen. iets ruikt een beetje vreemd aan jouw verhaal. wat ik mij wel kan voorstellen is dat de eigenaar van deze website iets aan schadebeperking wil doen. als je nml je eigen website googled en alleen maar oplichtingssites tegenkomt dan gaat iets niet helemaal lekker. dus wie rijdt er 1,5 uur om met een kluitje het riet in te worden gestuurd?!? of is de eigenaar in ons midden op dit forum???
Tonnetje2 schreef:Hoi,
groetjess
Dit is echt te doorzichtig om waar te zijn.
De site is momenteel 'gesloten ivm onderhoud'. Alles lijkt zich te voltrekken volgens het klassieke verhaal van de oplichter die is betrapt. Waarom zouden mensen die nog wachten op hun geld uit zich zelf een mail moeten sturen. Hoort een bedrijf dat niet zelf te doen? Waarom kan het geld niet meteen teruggestort worden? Waarom komt die partij Uggs niet door de douane? Hoe zit het met die mutsen? vragen, vragen, vragen.
Ik zou iedere gedupeerde dan ook willen aanraden niet in smoesjes te trappen.
Persoonlijk had ik al aangifte gedaan bij de politie.
Daarnaast hoop ik dat het programma Radar eens aandacht gaat schenken aan de praktijken van Rutger Mooij en al zijn schimmige bedrijfjes. Als je zijn naam intikt bij Google komt er zo enorme beerput tevoorschijn dat de klagers hierboven maar een heel klein topje van de ijsberg zijn.
Mochten mensen daadwerkelijk langs willen gaan om hun centen terug te krijgen.
Op de website van Status Mode staat een ander adres:
http://www.status-mode.com/shippinginfo.html
Status Mode (Retours)
Australiëlaan 37
2408 BN Alphen a/d Rijn
Op de website van Status Mode staat een ander adres:
http://www.status-mode.com/shippinginfo.html
Status Mode (Retours)
Australiëlaan 37
2408 BN Alphen a/d Rijn
Beste,
de 9 benadeelde m.b.t de Uggs actie zijn inmiddels benaderd door mijn collega.
De mutsen actie was een duidelijke op=op actie. In totaal hebben wij 20.000 mutsen verstuurd.
Met betrekking tot bovenstaande onruststokers: Er zijn in het verleden inderdaad dingen over mij geschreven, echter hebben al deze dingen te maken met iets wat in 2008 aan de hand is geweest en wat ook nog eens niet geheel in het juiste verband naar voren is gebracht. Toch ben ik hier verantwoordelijk voor geweest heb hiervan de consequenties moeten ondervinden en dit is achter de rug. Mensen die nog steeds deze oude koeien uit de sloot willen halen, prima.... maar dat moet je dan een keertje doen als je me tegen komt of wees zo flink om je naam neer te zetten en je niet te verschuilen achter een nickname en laf op een forum over iets gaan schrijven wat een lange tijd geleden gebeurd is.
Verder zal ik persoonlijk zorg dragen voor de correcte afhandeling van de 9 benadeelde en heb ik opdracht gegeven de webwinkel tijdelijk te sluiten tot de problemen zijn opgelost. Mijn welgemeende excuses voor dit ongemak, dit had niet mogen gebeuren.
Ik hou me op dit moment bezig met nieuwsbriefinschrijvingen conform de dubbel opt-inn regel van de OPTA, that's it.
EDIT: Op dit moment zijn er een aantal mensen die mij overal mee in verband willen brengen en dus aan alle kanten onrust stoken om te kijken of de media hier weer intrapt: http://www.google.nl/search?q=rutger+mo ... =firefox-a. Wederom prima allemaal hoor maar wees nou gewoon zo flink om mij dan eens persoonlijk aan te spreken en te zeggen wat ik volgens jou allemaal wel niet zo fout doe of gewoon je eigen naam te gebruiken zodat ik jou eens kan aanspreken. Vroeg of laat komen we elkaar wel een keer tegen. Schrijf waarheden over mij als je nieuws over me hebt maar stop a.u.b met mij in verband brengen met dingen waar ik helemaal niets mee te maken heb!
hopende jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,
Rutger Mooij
de 9 benadeelde m.b.t de Uggs actie zijn inmiddels benaderd door mijn collega.
De mutsen actie was een duidelijke op=op actie. In totaal hebben wij 20.000 mutsen verstuurd.
Met betrekking tot bovenstaande onruststokers: Er zijn in het verleden inderdaad dingen over mij geschreven, echter hebben al deze dingen te maken met iets wat in 2008 aan de hand is geweest en wat ook nog eens niet geheel in het juiste verband naar voren is gebracht. Toch ben ik hier verantwoordelijk voor geweest heb hiervan de consequenties moeten ondervinden en dit is achter de rug. Mensen die nog steeds deze oude koeien uit de sloot willen halen, prima.... maar dat moet je dan een keertje doen als je me tegen komt of wees zo flink om je naam neer te zetten en je niet te verschuilen achter een nickname en laf op een forum over iets gaan schrijven wat een lange tijd geleden gebeurd is.
Verder zal ik persoonlijk zorg dragen voor de correcte afhandeling van de 9 benadeelde en heb ik opdracht gegeven de webwinkel tijdelijk te sluiten tot de problemen zijn opgelost. Mijn welgemeende excuses voor dit ongemak, dit had niet mogen gebeuren.
Ik hou me op dit moment bezig met nieuwsbriefinschrijvingen conform de dubbel opt-inn regel van de OPTA, that's it.
EDIT: Op dit moment zijn er een aantal mensen die mij overal mee in verband willen brengen en dus aan alle kanten onrust stoken om te kijken of de media hier weer intrapt: http://www.google.nl/search?q=rutger+mo ... =firefox-a. Wederom prima allemaal hoor maar wees nou gewoon zo flink om mij dan eens persoonlijk aan te spreken en te zeggen wat ik volgens jou allemaal wel niet zo fout doe of gewoon je eigen naam te gebruiken zodat ik jou eens kan aanspreken. Vroeg of laat komen we elkaar wel een keer tegen. Schrijf waarheden over mij als je nieuws over me hebt maar stop a.u.b met mij in verband brengen met dingen waar ik helemaal niets mee te maken heb!
Rutger Mooij
Laatst gewijzigd door mooij78 op 25 feb 2010 16:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Goh, waar heb ik dat soort verhalen meer gehoord/gelezen?
Typisch praatjes van een notoire oplichter die op deze schaamteloze manier zijn straatje probeert schoon te vegen!
Gelukkig trappen de meeste benadeelden niet (meer) in deze mooie praatjes.
Beste Rutger, pas als ik van alle benadeelden heb vernomen dat ze door jou zijn gecompenseerd ga ik je geloven. Tot die tijd hou ik het op kulpraatjes en gebakken lucht!
Typisch praatjes van een notoire oplichter die op deze schaamteloze manier zijn straatje probeert schoon te vegen!
Gelukkig trappen de meeste benadeelden niet (meer) in deze mooie praatjes.
Beste Rutger, pas als ik van alle benadeelden heb vernomen dat ze door jou zijn gecompenseerd ga ik je geloven. Tot die tijd hou ik het op kulpraatjes en gebakken lucht!
Eens een oplichter, altijd een oplichter.mooij78 schreef:
Het feit dat er problemen met de douane waren, heeft zeer waarschijnlijk te maken met het feit dat die Uggs nep zijn. Dus hoe kun je met droge ogen beweren dat je alleen maar nette en legale dingen doet op internet, terwijl je mensen voor een hoop geld nep-merkkleding probeert aan te smeren.
Leg dat eens uit?
waarschijnlijk waarschijnlijk, kom nou eens met feiten jongen en stop met onrust stoken. De papieren waren niet correct ingevuld m.b.t de invoering en nieuwe papieren duurt erg lang.
Ik hou het hierbij en zal de 9 klanten die de Uggs helaas niet geleverd hebben gekregen (van de 698) netjes tevreden stellen.
Ik hou het hierbij en zal de 9 klanten die de Uggs helaas niet geleverd hebben gekregen (van de 698) netjes tevreden stellen.
Voor die feiten hoeven mensen alleen maar te googelen.mooij78 schreef:kom nou eens met feiten jongen en stop met onrust stoken.
De zaken waarvoor je bij GeenStijl in het zonnetje bent gezet, daar houd je je nog steeds mee bezig.
http://www.gratiscondoom.com/pa/ga/22/door.html
Om maar eens een voorbeeld te geven. Als iemand jarenlang mensen besodemieterd, om de haverklap nieuwe bedrijfjes begint en plotseling weer beëindigd en daarbij ook om de paar jaar een ander adres heeft, mogen mensen dan argwanend zijn bij het akkefietje waar deze topic over begon?
Misschien heb je wel gelijk,maar het voordeel van de twijfel heb je al heel lang geleden verloren (17s.nl, Xedoc, megaquads, system fm, downloaden.nl, advocaat Thiele, etc, etc)
mooij78 schreef:
Rutger Mooij
Beste Rutger Mooij,
U bent reeds geïnformeerd over het feit dat u onrechtmatig gebruik heeft gemaakt van foto's en tekst die toebehoren aan www.label54.nl ten behoeve van uw eigen website, Status-mode.com.
Graag wil ik derhalve uw bovenstaande uitspraak tegenspreken. Uw website Status-mode.com is niet tijdelijk gesloten wegens eerder genoemde problemen maar wegens plagiaat, een zaak die onze affiliatepartij op dit moment aan het onderzoeken is.
www.Label54.nl