LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] superbril Hans Anders
superbril Hans Anders
Mijn bril te waarde € 305,- is nog geen twee maanden garantie verlopen, en ja wel, kapot. Nu geen probleem Han Anders helpt zijn volk altijd, hoor. Ideale oplossing aangeboden in Hans Anders zaak in Nieuwerkerk ad. IJssel. Kijk zelf en oordeel, he? Lijk je wat? Ik kan je het adres doorsturen...
http://home.casema.nl/jozefa/bril/bril_hans_anders.htm
groetjes
Jo
http://home.casema.nl/jozefa/bril/bril_hans_anders.htm
groetjes
Jo
Re: superbril Hans Anders
En..................heb je dit ook tegen Hans verteld ![Laughing :lol:](./../images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./../images/smilies/icon_lol.gif)
Ja, natuurlijk heb ik dit tegen pappa Hans daar in Gorinchem verteld!
Hij gaf opdracht om me tevreden stellen, maar aangezien dat hij al eerder moest ingrepen, voordat mijn bril te reparatie werd aanvaard, vrees ik dat zijn knechtjes niet zullen luisteren hier in Nieuwerkerk ad. IJssel. Het wordt vervolgd.
Hij gaf opdracht om me tevreden stellen, maar aangezien dat hij al eerder moest ingrepen, voordat mijn bril te reparatie werd aanvaard, vrees ik dat zijn knechtjes niet zullen luisteren hier in Nieuwerkerk ad. IJssel. Het wordt vervolgd.
Het kan aan mijn ogen liggen, maar ik zie het verschil echt niet. Bovendien mag je blij wezen dat je bril gerepareerd wordt buiten de garantie, dat hadden ze ook niet kunnen doen.
Karr-2, dan zul jij toch ook aan de bril moeten. Het ene pootje is duidelijk veel donkerder dan die andere
.
![Wink :wink:](./../images/smilies/icon_wink.gif)
Niet alleen twee verschillende pootjes aan vast zitten, maar ook mede daardoor mijn bril scheef op mijn neus staat. De resultaat hier van is niet te overzien. Afgemeten afstand sussen mijn iris en lees/zien gedeelte op de glas is verschoven, vraag aan willekeurig opticien wat dat beteknt. Als ik waag dee bril toch te dragen, zau ik mijn zicht sterkte onwendbaar verlizen zo niet blind worden.
Dat is nu je hulp bij Hans Anders.
Dat is nu je hulp bij Hans Anders.
Ik heb inmiddels meerdere brillen van Hans Anders, op een gegeven moment was er een pootje van een bril die ik vaak droeg kaal geworden na ongeveer 9 maanden, ik terug en geen enkel probleem er werd een zelfde pootje aangezet en tegelijkertijd ook het andere pootje vervangen omdat ze dachten dat die ook wel kaal zou worden. na een half jaar gebeurde het weer, ik terug maar helaas de pootjes waren niet meer te leveren, geen probleem zoekt u maar een nieuw montuur uit waar de glazen inpassen en het was alweer verholpen.
zoals je leest prima service. Oja dit was Hans Anders Leiden.
zoals je leest prima service. Oja dit was Hans Anders Leiden.
-
Ik noem het gewoon een wan-prestatie.
Op de eerste plaats is het geen gunst van Hans Anders. De zaak hoort gewoon de reparatie te verrichten, en wel tegen gereduceerd reparatietarief. En niet op een amateuristische manier zoals op de foto te zien is.
Veel mensen denken, dat een produkt dat bijvoorbeeld voor 24 maanden wordt gegarandeerd, ook maar twee jaar meegaat. Dit staat echter los van elkaar. Wanneer je daar vanuit moet gaan, en je krijgt bijvoorbeeld op je aangekochte televisie 1 jaar garantie, wil dat dan zeggen dat die televisie maar 1 jaar mee hoeft te gaan? Nonsens, en dat geldt ook voor een bril.
Op de eerste plaats is het geen gunst van Hans Anders. De zaak hoort gewoon de reparatie te verrichten, en wel tegen gereduceerd reparatietarief. En niet op een amateuristische manier zoals op de foto te zien is.
Veel mensen denken, dat een produkt dat bijvoorbeeld voor 24 maanden wordt gegarandeerd, ook maar twee jaar meegaat. Dit staat echter los van elkaar. Wanneer je daar vanuit moet gaan, en je krijgt bijvoorbeeld op je aangekochte televisie 1 jaar garantie, wil dat dan zeggen dat die televisie maar 1 jaar mee hoeft te gaan? Nonsens, en dat geldt ook voor een bril.
-
Ik heb nooit problemen gehad met Hans Anders, eigenlijk ben ik supertevreden over hun service. Nog niet zolang geleden brak mijn montuur in 2 delen dus ik zag niets meer. (ik heb -10,25) Ik heb ze vervolgens gebeld met de vraag of ik langs kon komen om er naar te laten kijken. Dat was geen probleem, met hulp van mijn vader die me aan de hand meenam ben ik er naartoe gegaan. Ze hebben werkelijk alles uit handen laten vallen om mijn glazen in een nieuw montuur over te zetten. Echt geweldige service dus.
Wat betreft uw geval: het lijkt me heel naar om met een bril met 2 verschillende pootjes te zitten, maar eigenlijk vind ik dat als u buiten de garantieperiode toch bent geholpen u blij moet zijn dat ze dat hebben gedaan, ze waren het niet verplicht.
Dat u zomaar blind zou worden zonder bril, of met verkeerde glazen vind ik erg sterk, heeft u een speciale afwijking waardoor dat zou gebeuren? Zijn de pootjes van de originele bril niet na te bestellen?
Graag hoor ik meer details hierover want ik heb nog niet eerder zoiets van Hans Anders gehoord en heb zelf erg goede ervaring met ze.
Wat betreft uw geval: het lijkt me heel naar om met een bril met 2 verschillende pootjes te zitten, maar eigenlijk vind ik dat als u buiten de garantieperiode toch bent geholpen u blij moet zijn dat ze dat hebben gedaan, ze waren het niet verplicht.
Dat u zomaar blind zou worden zonder bril, of met verkeerde glazen vind ik erg sterk, heeft u een speciale afwijking waardoor dat zou gebeuren? Zijn de pootjes van de originele bril niet na te bestellen?
Graag hoor ik meer details hierover want ik heb nog niet eerder zoiets van Hans Anders gehoord en heb zelf erg goede ervaring met ze.
Mijn man heeft ook een bril bij Hans Anders gehaald in 2001/2002. Ze kregen de bril niet goed op zijn hoofd en hij bleef scheef staan. Na jarenlang bij de Pearle te zijn gekomen, is hij daar naar teruggegaan en binnen 5 minuten was de bril in orde. Daarvoor was hij al meerdere malen naar Hans Anders geweest die het niet konden.
Sinds die tijd komt hij alleen nog maar bij Pearle, behalve voor zijn hoorapparaatbatterijtjes die bij Hans Anders het goedkoopst zijn en erg lang mee gaan. Niettemin is het altijd ergernis als we weer eens om batterijtjes moeten. Je staat heel lang in de rij te wachten omdat er mensen voor je zijn die een complete bril moeten en dus oogmetingen en weet ik wat allemaal nog meer, terwijl je zelf in 2 minuten klaar bent. Meestal maar 2 mensen personeel in de winkel en dat schiet dan absoluut niet op. Wat dat betreft is Hans Anders niet ingesteld op mensen die "even" snel iets komen kopen.
Toen mijn man echter in 2004 hoorapparaten kreeg, heeft hij ook aan de kno-arts gevraagd wat hij nou het beste kon doen. Hans Anders adverteert namelijk met goedkope prijzen voor de hoorapparaten. De kno-arts raadde hem aan naar een goede, erkende audicien te gaan wat we ook gedaan hebben. En ook bij Schoonenberg heeft hij toen van de verzekering de hoorapparaten helemaal vergoed gekregen.
Volgens de kno-arts waren er veel problemen met klachten bij Hans Anders. Heb je bij Schoonenberg (of welke erkende audicien dan ook) problemen, kan je heel snel komen en kunnen ze het niet oplossen krijg je leentoestellen mee. Bij Hans Anders is dat anders... Daar moet je bellen en kan je na weken wachten nog eens komen. Dat is de reden dat de kno-artsen hier erg tegen Hans Anders zijn.
Dus onze ervaring, zowel op bril- als op hoorapparaatgebied is negatief.
Sinds die tijd komt hij alleen nog maar bij Pearle, behalve voor zijn hoorapparaatbatterijtjes die bij Hans Anders het goedkoopst zijn en erg lang mee gaan. Niettemin is het altijd ergernis als we weer eens om batterijtjes moeten. Je staat heel lang in de rij te wachten omdat er mensen voor je zijn die een complete bril moeten en dus oogmetingen en weet ik wat allemaal nog meer, terwijl je zelf in 2 minuten klaar bent. Meestal maar 2 mensen personeel in de winkel en dat schiet dan absoluut niet op. Wat dat betreft is Hans Anders niet ingesteld op mensen die "even" snel iets komen kopen.
Toen mijn man echter in 2004 hoorapparaten kreeg, heeft hij ook aan de kno-arts gevraagd wat hij nou het beste kon doen. Hans Anders adverteert namelijk met goedkope prijzen voor de hoorapparaten. De kno-arts raadde hem aan naar een goede, erkende audicien te gaan wat we ook gedaan hebben. En ook bij Schoonenberg heeft hij toen van de verzekering de hoorapparaten helemaal vergoed gekregen.
Volgens de kno-arts waren er veel problemen met klachten bij Hans Anders. Heb je bij Schoonenberg (of welke erkende audicien dan ook) problemen, kan je heel snel komen en kunnen ze het niet oplossen krijg je leentoestellen mee. Bij Hans Anders is dat anders... Daar moet je bellen en kan je na weken wachten nog eens komen. Dat is de reden dat de kno-artsen hier erg tegen Hans Anders zijn.
Dus onze ervaring, zowel op bril- als op hoorapparaatgebied is negatief.