Ik heb op 1 nov 08 een abonnement aangegaan voor telefonie, internet en televisie bij Tele2 dit was met de veronderstelling dat mijn UPC per 31 dec 08 beeindigd werd en heb ik dus Tele2 in laten gaan op 1 januari 09.
Nu bleek UPC nog 6 maanden te lopen en heb ik met Tele2 de Wishdata laten aanpassen naar 22 mei 09 waar ik dus zonder dubbele kosten kom te zitten. De Wishdata is mij bevestigd door 2 verschillende medewerkers van Tele2.
Na ontvangst van een brief van Tele2, waar een startdatum op staat van 5 dec 08 ben ik gaan bellen want ik heb nooit een startdatum in 2008 aangegeven en Tele2 ook niet.
Nu is mijn klacht bij een afdeling binnen Tele2 behandeld die mij melde dat ze er niets aan konden doen.
Nu is het logisch dat ik Tele2 aan de afspraak van 22 mei 09 wil houden maar zij werken hier niet aan mee ondanks dat ze het hebben toegezegd.
(UPC ben ik ook mee bezig omdat ze mij eerst bevestigen (telefonisch) dat ik per 31/12/08 weg kan en later melden dat dit niet kan maar per 15 juni 09)
Wie kan mij helpen??????? Want ik heb het totaal gehad met die providers.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tele2, Spook startdatum
Re: Tele2, Spook startdatum
Wat heb je allemaal op schrift staan? Met een telefonische toezegging sta je niet erg sterk, als ze dat later betwisten. Je kan het natuurlijk altijd bij de geschillencommissie proberen, maar houd er rekening mee dat je het zult verliezen.
-
Re: Tele2, Spook startdatum
Beste mdewilde,
ik ben een medewerker van Tele2 en zou u graag willen vragen of u uw gegevens naar [email protected] wilt sturen. Dan zal ik proberen u zo snel mogelijk van dienst te zijn.
ik ben een medewerker van Tele2 en zou u graag willen vragen of u uw gegevens naar [email protected] wilt sturen. Dan zal ik proberen u zo snel mogelijk van dienst te zijn.