LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Thomas Cook Koffer

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
Berg

Thomas Cook Koffer

Ongelezen bericht door Berg »

Thomas Cook komt belofte van gratis koffer niet na en zegt dat men de achterkant van de flyer had moeten lezen (stomme klanten).Vindt dat voorkant aan gekruiste hokje aangeeft dat dat niet hoeft. Wie met mij eens.Alleen eerste hokje staat aangekruist en niet het viers. (foutje van de bank in ons voordeel?)

fuiduif

Re: Thomas Cook Koffer

Ongelezen bericht door fuiduif »

Jeetje, het staat echt heel erg duidelijk op de achterkant van de flyer. Zelfs in de uitzending van TrosRadar zeiden ze dat het er wel erg duidelijk opstond... :roll:

berg

Ongelezen bericht door berg »

Hebben jullie de folder wel gelezen of gaan jullie op andere verhalen af

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb ook zo'n bericht gekregen en ben het met Berg eens.
Er staat duidelijk dat ik een gratis koffer ontvang en het vakje "A, die niet door de brievenbus kan" is aangevinkt.
De overige vakjes dus niet en het laatste vakje [dus het vierde] verwijst pas naar de actievoorwaarden.
Aangezien dit laatste hokje NIET is aangevinkt wordt hiermee volgens mij dus de indruk gewekt dat die actievoorwaarden voor mij dus niet van toepassing zijn.
Dat vind ik dus NIET duidelijk, mijnheer of mevrouw fuiduif!!

Radar: is dat ook bij jullie bekend??

fuiduif

Ongelezen bericht door fuiduif »

Dit is de reactie van Tros Radar (zoek op thomas cook, hier links in het menu!)
Radar kreeg deze week veel klachten over een koffer die niet door de brievenbus past. Heel Nederland werd vorige week bestookt met op folders die lijken op een formulier van de TPG. Het briefje ziet er redelijk geloofwaardig uit met een halve stempel van P.Andriessen, chauffeur Pakketservice, erop. En met een bericht dat een gratis koffer is aangeboden die logischerwijs niet door de brievenbus kan.

De ontvanger moet de koffer ophalen op een reisbureau van Thomas Cook. En daar kwam pas voor veel klagers de aap uit de mouw. De gratis koffer krijg je alleen als je bij Thomas Cook een reis boekt. Veel mensen waren natuurlijk enorm teleurgesteld. Om een grote rel te voorkomen heeft Thomas Cook meteen de mensen brief teruggestuurd, waarin zij zich verontschuldigen voor de misleidende actie.

Maar misschien hadden de klagers eerst het formulier even moeten omdraaien.Dan hadden ze -in koeienletters- kunnen lezen dat je alleen de gratis koffer krijgt als je een zomervakantie boekt bij Thomas Cook. Even goed lezen had dus een tochtje naar het reisbureau kunnen besparen.

C.Jansen

Ongelezen bericht door C.Jansen »

Ook ik ben er ingetrapt en ben mijn koffer op gaan halen
Ik had een reis geboekt bij een reisburo wat net is overgenomen door Thomas Cook dus dacht ik wat attent. (Leiderdorp)
O,k ik was er ingetrapt kan gebeuren maar ik ben er best pissig over zeker na een voorgedrukt excus briefje waar een naam en telefoonnummer op staat. Toen ik daar naartoe belde deze morgen word ik doorverbonden met een jufftouw van de firma Neckerman die speciaal deze klachten opvangt
Snapt u het nog
Ik niet meer en ben nog steeds pissig
C. Jansen
p.s Op mijn brievenbus zit een stikker geen reclame.

Berg

Ongelezen bericht door Berg »

Radar begrijpt het nog steeds niet. voorkant laatste hokje niet aangevinkt dus hoef niet aan voorwaarden te voldoen dus hoef achterkant ook niet te lezen. Nog steeds niet voor ons opkomen nog steeds raar. Maar hebt, had reeds geboekt bij Thomas Cook maar geen handtekening gezet , gelijk van begin af gezegt 'of de koffer of 85 euro in mindering anders gaat het geheel niet door. Ook aan hoofdkantoor Neckerman/Toamas Cook/ Vrij uit doorgegeven. Staan alle 3 overigens onder zelfde nummer in Handelsregister.. En omdat Thomas Cook wederom een tweede briefje heeft verzonden met veel flauwe kul dat het nu een speciale reis bij de thomas cook moet zijn van eigen merk. vrij uit is eigen merk van Thomas Cook, besloten dat ik niets meer met hun te maken wil hebben en dat ze de parieren maar in hun ... moeten stoppen. Dit zijn mijn kleine lettertjes. ( en dat om een koffer)

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Radar begrijpt het nog steeds niet en mijnheer of mevrouw "fuiduif" al helemaal niet (misschien de mailing niet ontvangen of gelezen).

Het is zoals Berg schrijft!
Het 2e, 3e én 4e hokje is niet aangevinkt! Als ontvanger mag ik er daarom van uitgaan dat ik dus NIET aan de voorwaarden hoef te voldoen om een koffer in ontvangst te nemen!

Bij ons bleek naderhand dat de gevouwen mailing ook nog eens dichtgeplakt zat. Hiermee werd naar mijn idee ook de suggestie gewekt dat er GEEN achterkant was.

Graag alleen reacties/commentaar als u ook de mailing heeft gehad en gelezen. Dat bespaart reacties zoals deze.

Gesloten