LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] TrosKompas tv-gids klant onvriendelijk.
Re: TrosKompas tv-gids klant onvriendelijk.
Ik weet niet of TS veel (betalings)problemen heeft gegeven aan Tros Kompas of dat Tros Kompas veel aan TS heeft uitgegeven aan 5,10,15 enz. jarige jubileumspresentjes, maar als bedrijf zou ik blij zij met een klant waarbij ik niet meer hoef te doen dan wekelijks een blad opsturen en incasseren.
Re: TrosKompas tv-gids klant onvriendelijk.
Als bedrijf mag je blij zijn met een aantal vast trouwe klanten, daar kun je op rekenen.
Voor nieuwe klanten moet je actie ondernemen, voordeeltjes bedenken (kost dat?) en dan maar afwachten hoe er op gereageerd wordt en hoe lang die nieuwe klanten blijven.
Voor nieuwe klanten moet je actie ondernemen, voordeeltjes bedenken (kost dat?) en dan maar afwachten hoe er op gereageerd wordt en hoe lang die nieuwe klanten blijven.
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 08 nov 2012 20:59
Re: TrosKompas tv-gids klant onvriendelijk.
Ik vind het zeer zeker niet erg als mensen mij iets willen vertellen wat ik niet leuk vind, zoals u nu eindelijk eens constructief wat feiten durft neer te zetten waar ik wat mee kan. Was dat nu zo moeilijk? Dat u een topic binnenvalt met spijkers op laag water om daar maar mee te insinueren dat ik maar een stomme zeurder bent, schiet niemand wat mee op.newmikey schreef:
Het is dat houdinkje van "alle grote bedrijven zijn oplichters dus ik kan eisen wat ik wil" wat mij in u danig stoort. Troskompas heeft een actie. U valt niet binnen de voorwaarden van die actie. U slaat vervolgens een hoge toon aan alsof uw 30-jarig abonneeschap u bepaalde rechten geeft die een 29-jarig, 5-jarig of 1-jarig abonnee niet heeft. Einde verhaal.
U bent het type "klant" dat de meeste bedrijven liever zien gaan dan komen en u heeft problemen met het onderscheiden van hoofd- en bijzaken. Dat u vervolgens hier uw gal komt spuien en u verslikt als iemand het eens niet met u eens is, is een patroon wat hier vaker gezien wordt. U valt mij aan op mijn forumreacties maar wanneer was het voor het laatst dat u zèlf iemand op dit forum ergens mee geholpen heeft? Al 30 jaar klant maar niks terug gedaan tot dat u €4.46 door de neus geboord werd en uzelf toen maar eens aangemeld om te klagen. Is dat het?
Ik denk dat ik juist een gewilde klant ben bij veel bedrijven, ik ben niet moeilijk in aanschaf, ik ben niet moeilijk in onderhoud en dat 30 jaar lang. Ik denk dat veel bedrijven mij zo zouden verwelkomen. Het is tegenwoordig echter een tendens om de klant te vergeten als die eenmaal binnen is gehaald. Cadeaus voor nieuwe aanwas? Geen probleem. Cadeaus aanbieden als je wilt vertrekken? Geen probleem. Daar kan ik nog over mee praten met Vodafone, maar dat terzijde.
De reden dat ik nog niemand geholpen heb op dit forum, is omdat ik van veel zaken geen verstand heb en mij daar niet tussen begeef. Verder ben ik ook nog helemaal niet zo lang lid, dus dat kan altijd nog komen. U zou daar misschien een voorbeeld aannemen, in plaats van u te mengen in iets waar u eigenlijk niks zinnigs over wilt zeggen. In ieder geval bedankt voor uw laatste bijdrage, die was eindelijk wel zinnig.
Re: TrosKompas tv-gids klant onvriendelijk.
Misschien was een belletje, voor het opzeggen van het abonnement, een idee geweest? Oa bij UPC en ook Ziggo is het via die manier nog wel eens mogelijk om een voordeeltje te scoren, zeker als je meldt dat je voornemens bent om over te stappen.
Overigens biedt troskompas volgens hun eigen site ook voordeeltjes voor abonnees, zo zie ik oa een aanbieding bij vodafone, dáár kan ik als niet-lid weer niet van profiteren.
Overigens biedt troskompas volgens hun eigen site ook voordeeltjes voor abonnees, zo zie ik oa een aanbieding bij vodafone, dáár kan ik als niet-lid weer niet van profiteren.
Re: TrosKompas tv-gids klant onvriendelijk.
Snap ook niet dat je om zoiets onbenulligs een topic moet openen maar goed, tis natuurlijk wel l*llig van de Tros dat ze iemand die al zo lang lid is niet ff een gratis mapje sturen.
T zal bij de Tros ook wel crisis zijn
T zal bij de Tros ook wel crisis zijn
Re: TrosKompas tv-gids klant onvriendelijk.
hallo chantaldelieve, ben het beslist met je eens. En natuurlijk gaat het niet over die paar rot centen voor een mapje. De "grootheid" van de Tros zou gewoon klantvriendelijk zijn geweest om je een nieuw mapje te geven of, als dat niet meer zou worden aangeboden, je tenminste kunnen schrijven: sorry, maar....Vind het van een behoorlijke arrogantie van de Publieken, in dit geval de TROS, getuigen. Neem lekker de AVRO-bode; is wel wat groter qua formaat, krijg je in ieder geval (misschien?) een verwelkomingscadeautje. Bij alle andere omroepen denk ik ook, trouwens. Niet dat het jou daarom gaat, maar ik begrijp beslist je punt. En nee, het is geen wereldschokkend gebeuren, maar dat hoeft ook niet altijd.
zie net sephora "binnenkomen". Iemand mag toch een topic openen? Als 't niet goed is, dan verwijdert de moderatie 't wel, toch?
zie net sephora "binnenkomen". Iemand mag toch een topic openen? Als 't niet goed is, dan verwijdert de moderatie 't wel, toch?
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 08 nov 2012 20:59
Re: TrosKompas tv-gids klant onvriendelijk.
Dank je Sephora, het is ook inderdaad een onbenullig iets, maarja, dat is juist voor mij die extra reden om er over te klagen.sephora30 schreef:Snap ook niet dat je om zoiets onbenulligs een topic moet openen maar goed, tis natuurlijk wel l*llig van de Tros dat ze iemand die al zo lang lid is niet ff een gratis mapje sturen.
T zal bij de Tros ook wel crisis zijn
-
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 08 nov 2012 20:59
Re: TrosKompas tv-gids klant onvriendelijk.
Als mijn abonnement afloopt, ga ik inderdaad overstappen op de AvroBode, goed vergelijkbaar. Hopelijk waarderen die de klandizie iets meer dan de Tros.tenormin schreef:hallo chantaldelieve, ben het beslist met je eens. En natuurlijk gaat het niet over die paar rot centen voor een mapje. De "grootheid" van de Tros zou gewoon klantvriendelijk zijn geweest om je een nieuw mapje te geven of, als dat niet meer zou worden aangeboden, je tenminste kunnen schrijven: sorry, maar....Vind het van een behoorlijke arrogantie van de Publieken, in dit geval de TROS, getuigen. Neem lekker de AVRO-bode; is wel wat groter qua formaat, krijg je in ieder geval (misschien?) een verwelkomingscadeautje. Bij alle andere omroepen denk ik ook, trouwens. Niet dat het jou daarom gaat, maar ik begrijp beslist je punt. En nee, het is geen wereldschokkend gebeuren, maar dat hoeft ook niet altijd.
zie net sephora "binnenkomen". Iemand mag toch een topic openen? Als 't niet goed is, dan verwijdert de moderatie 't wel, toch?
Re: TrosKompas tv-gids klant onvriendelijk.
zie net sephora "binnenkomen". Iemand mag toch een topic openen?
Van mij wel, net zoals ik een mening mag hebben dr over
Van mij wel, net zoals ik een mening mag hebben dr over
Re: TrosKompas tv-gids klant onvriendelijk.
Eigelijk zou het netjes van de Tros zijn om sowieso aan trouwe leden, zeg om de 10 jaar (of minder) gewoon zo`n mapje gratis aan te bieden. Dat heet klantenbinding.
Re: TrosKompas tv-gids klant onvriendelijk.
Helemaal mee eens!sephora30 schreef:Eigelijk zou het netjes van de Tros zijn om sowieso aan trouwe leden, zeg om de 10 jaar (of minder) gewoon zo`n mapje gratis aan te bieden. Dat heet klantenbinding.
Re: TrosKompas tv-gids klant onvriendelijk.
chantal, zie net in de nieuwe AVRObode een aanbod: 52 weken Avrobode ontvangen voor "maar" €28,00. Voorwaarde is automatische afschrijving. Tja, ben al 50 jaar lid van de AVRO , vandaar. Reclame mag hier niet, dus foei voor mij.
Re: TrosKompas tv-gids klant onvriendelijk.
Ben net Tros lid geworden (zonder gids). Reden.........K3 jurk en dekbedovertrek voor maar 6 euro per stuk. Kleuter is bijna jarig
Re: TrosKompas tv-gids klant onvriendelijk.
sephora30 schreef:Eigelijk zou het netjes van de Tros zijn om sowieso aan trouwe leden, zeg om de 10 jaar (of minder) gewoon zo`n mapje gratis aan te bieden. Dat heet klantenbinding.
Dan beginnen ze ook bij de KRO , de Vara en nog meer abo's
Re: TrosKompas tv-gids klant onvriendelijk.
Je hebt toch wel gecheckt of je daar een mapje kreeg? De Avrobode past niet in het Tros mapje....schiet je er nog steeds geen r**t mee op....Chantaldelieve schreef:Als mijn abonnement afloopt, ga ik inderdaad overstappen op de AvroBode, goed vergelijkbaar. Hopelijk waarderen die de klandizie iets meer dan de Tros.tenormin schreef:hallo chantaldelieve, ben het beslist met je eens. En natuurlijk gaat het niet over die paar rot centen voor een mapje. De "grootheid" van de Tros zou gewoon klantvriendelijk zijn geweest om je een nieuw mapje te geven of, als dat niet meer zou worden aangeboden, je tenminste kunnen schrijven: sorry, maar....Vind het van een behoorlijke arrogantie van de Publieken, in dit geval de TROS, getuigen. Neem lekker de AVRO-bode; is wel wat groter qua formaat, krijg je in ieder geval (misschien?) een verwelkomingscadeautje. Bij alle andere omroepen denk ik ook, trouwens. Niet dat het jou daarom gaat, maar ik begrijp beslist je punt. En nee, het is geen wereldschokkend gebeuren, maar dat hoeft ook niet altijd.
zie net sephora "binnenkomen". Iemand mag toch een topic openen? Als 't niet goed is, dan verwijdert de moderatie 't wel, toch?
Re: TrosKompas tv-gids klant onvriendelijk.
sephora30 schreef:Eigelijk zou het netjes van de Tros zijn om sowieso aan trouwe leden, zeg om de 10 jaar (of minder) gewoon zo`n mapje gratis aan te bieden. Dat heet klantenbinding.
Denk je? Klanten stappen tegenwoordig al over als ze een dubbeltje voordeel kunnen behalen...een mapje...wereldgeschenk!
Het blijft dus een zeiktopic.....
Re: TrosKompas tv-gids klant onvriendelijk.
Je plast toch gaarne mee...Het blijft dus een zeiktopic.....
Re: TrosKompas tv-gids klant onvriendelijk.
TS dus niet, die bleef Tros trouw. En zou tevreden zijn geweest met een nieuw mapje. Kun je nagaan wat een simpel klein gebaar een positief effect kan hebben.dhc schreef:Denk je? Klanten stappen tegenwoordig al over als ze een dubbeltje voordeel kunnen behalen...een mapje...wereldgeschenk!sephora30 schreef:Eigelijk zou het netjes van de Tros zijn om sowieso aan trouwe leden, zeg om de 10 jaar (of minder) gewoon zo`n mapje gratis aan te bieden. Dat heet klantenbinding.
Het blijft dus een zeiktopic.....
Re: TrosKompas tv-gids klant onvriendelijk.
Huh?Chantaldelieve schreef:Terwijl ik al 30 jaar lang dit bedrijf steun. Financieel gezien. Hun bestaansrecht is mede mogelijk door alle betalende lidmaatschappen incluis mezelf.
Je hebt toch gewoon een abonnement op een blaadje?
Re: TrosKompas tv-gids klant onvriendelijk.
En daarnaast is het volgens mij lidmaatschap van een stichting?Rim69 schreef:Huh?Chantaldelieve schreef:Terwijl ik al 30 jaar lang dit bedrijf steun. Financieel gezien. Hun bestaansrecht is mede mogelijk door alle betalende lidmaatschappen incluis mezelf.
Je hebt toch gewoon een abonnement op een blaadje?