LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] united consumers

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.

wie kent united consumers?

Peiling eindigde op 13 dec 2007 19:13

gratis of soms niet?
2
50%
ook 5 euro afgeschreven?
2
50%

Totaal aantal stemmen: 4

willem heemstra

united consumers

Ongelezen bericht door willem heemstra »

Gratis lid worden van united consumers maar dan merk je achteraf dat het 5 euro per jaar kost - wie heeft daar nog meer last van?

senior01

Re: united consumers

Ongelezen bericht door senior01 »

Ben al jaren lid van united consumers en nog nooit geld daar voor betaald.

willem heemstra

Ongelezen bericht door willem heemstra »

Tja als U veel tankt/gsm/stroom/aardgas of verzekering afneemt dan heeft U niet in de gaten dat jaarlijks 5 euro wordt afgeschreven net als met een creditcard.
Maar ze moeten niet met GRATIS aanmelden aankomen want dat is het niet.

senior01

Ongelezen bericht door senior01 »

Ik heb alleen in het verleden gas en stroom afgenomen. Tanken met de kaart heeft in mijn woonplaats geen zin omdat de prijzen hier al onder de landelijke prijzen zitten. Nogmaals ik heb nooit voor mijn lidmaatschap hoeven te betalen.

gjvisser

Ongelezen bericht door gjvisser »

Ik neem ook al iets van 6 jaar stroom af via United Consumers en ik heb ook nooit wat hoeven betalen.

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik heb sinds 2 jaar de zorgverzekering via UC lopen, en er is ook nooit 5 euro afgeschreven. Altijd precies de korting gekregen die was afgesproken.

Stroom of Gas loopt gewoon rechtstreeks, omdat mijn energieleverancier geen zaken met UC doet. En ik zit goed waar ik nu zit.

anita1971

Ongelezen bericht door anita1971 »

Ik ben ook al een tijd lid en ik heb ook nog nooit 1 cent betaald.
Op het moment dat je bv een tankkaart aanvraagt moet je binnen 3 maanden 3x tanken. Als je dat niet doet dan word die 5€ van je rekening geschreven!!

Prettige jaarwisseling.

rst_77

Ongelezen bericht door rst_77 »

Die 5 euro betaal je helemaal niet jaarlijks, die betaal je eenmalig voor het tankpasje en alleen als je het tankpasje niet gebruikt. Ik gebruik de tankpas wel en heb nooit 5 euro hoeven te betalen. Staat duidelijk in de voorwaarden, dus een beetje flauw om daarover te gaan zeuren.

Ik krijg al een paar jaar korting via united consumers en dat bevalt prima. Ik heb al bijna 300 euro bespaart op tanken en mijn zorgverzekering, top organisatie hoor!

Gesloten