LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] update whiskas

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
ikke2

update whiskas

Ongelezen bericht door ikke2 »

Hoi,

we hebben vandaag van Whiskas een goudvis gekregen :lol:
Een aan een hengeltje voor de kat... Met de mededeling dat ze druk bezig zijn om ervoor te zorgen dat iedereen hun kaartjes krijgt.
En dat de kat ook wat te doen moet hebben als straks iedereen naar de dierentuin wilt...

vraag ik me nog een ding af,,,wie gaat er dan vissen?

nee mijn dochtertje vind het leuk want ze krijgt volgende week haar kitten. Dus die heeft gelijk iets te spelen.

groeten Lous

@gnes

Re: update whiskas

Ongelezen bericht door @gnes »

:( :( :(
Nog steeds niets binnen ook geen goudvis :? Nou we wachten maar verder af

Bliif het toch nog steeds raar vinden dat mensen die na mij hebben gewonnen al de kaarten binnen hebben met bericht dat ze bij de 1e 100 zaten

Heb een printje gemaakt van de pagina die ik gelukkig had opgeslagen .waarbij ook de datum en tijd op staan
Voor het geval dat

Franca

Ongelezen bericht door Franca »

Agnes,

Ik kan je aanraden even de consumentenlijn van Whiskas te bellen. Die zoeken het vast en zeker direct voor je uit. Het nummer van hun lijn is: 0800 54332273 (Gratis).

Succes!

marjolein

Ongelezen bericht door marjolein »

Ik ben blij dat whiskas op deze maniet toch een passende oplossing heeft geboden!!
Een foutje is menselijk maar als ieder bedrijf het zo prettig en adequaat oplost hoor je mij niet meer klagen !

Gesloten