LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] uw huis veilig.nl
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 18 apr 2013 12:00
Re: uw huis veilig.nl
Beste klant.
Ik raad u het absoluut af.
Uw huis veilig heeft geen goede bedoelingen. Mijn vriendin heeft in het verleden ook een systeem van uw huis veilig gehad, en het systeem leverd alleen maar elende op. Midden in de nacht gaat dat alarm systeem af met valse meldingen. Vervolgens wil je een monteur langs laten komen en dat kan pas vaak enkele dagen later. Er werd mijn vriendin een mooi verteld dat ze 1 jaar garantie had maar er werd niet verteld dat er even voorrijkosten moesten worden betaald van €109,- als een monteur langs zou komen. En dit terwijl het bedrijf in Almere gevestigd is en mijn vriendin woont ook in Almere.
Ik heb daarna even op het internet gezocht, en nou blijkt dat het alarm systeem die hun zogenaamd gratis weggeven twv €2000,- op het internet te koop is voor €225,-
Mensen laat je aub niet door dit bedrijf in de maling genomen worden. Ze leveren belaberd apparatuur en een hele slechte service. En dreigen met deurwaardes houden ze ook van.
Ik raad u het absoluut af.
Uw huis veilig heeft geen goede bedoelingen. Mijn vriendin heeft in het verleden ook een systeem van uw huis veilig gehad, en het systeem leverd alleen maar elende op. Midden in de nacht gaat dat alarm systeem af met valse meldingen. Vervolgens wil je een monteur langs laten komen en dat kan pas vaak enkele dagen later. Er werd mijn vriendin een mooi verteld dat ze 1 jaar garantie had maar er werd niet verteld dat er even voorrijkosten moesten worden betaald van €109,- als een monteur langs zou komen. En dit terwijl het bedrijf in Almere gevestigd is en mijn vriendin woont ook in Almere.
Ik heb daarna even op het internet gezocht, en nou blijkt dat het alarm systeem die hun zogenaamd gratis weggeven twv €2000,- op het internet te koop is voor €225,-
Mensen laat je aub niet door dit bedrijf in de maling genomen worden. Ze leveren belaberd apparatuur en een hele slechte service. En dreigen met deurwaardes houden ze ook van.
Re: uw huis veilig.nl
En uwhuisveilig hier maar roepen dat er absoluut nooit extra kosten komen!Brian Steen schreef:Beste klant.
Ik raad u het absoluut af.
Uw huis veilig heeft geen goede bedoelingen. Mijn vriendin heeft in het verleden ook een systeem van uw huis veilig gehad, en het systeem leverd alleen maar elende op. Midden in de nacht gaat dat alarm systeem af met valse meldingen. Vervolgens wil je een monteur langs laten komen en dat kan pas vaak enkele dagen later. Er werd mijn vriendin een mooi verteld dat ze 1 jaar garantie had maar er werd niet verteld dat er even voorrijkosten moesten worden betaald van €109,- als een monteur langs zou komen. En dit terwijl het bedrijf in Almere gevestigd is en mijn vriendin woont ook in Almere.
Ik heb daarna even op het internet gezocht, en nou blijkt dat het alarm systeem die hun zogenaamd gratis weggeven twv €2000,- op het internet te koop is voor €225,-
Mensen laat je aub niet door dit bedrijf in de maling genomen worden. Ze leveren belaberd apparatuur en een hele slechte service. En dreigen met deurwaardes houden ze ook van.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 18 apr 2013 12:00
Re: uw huis veilig.nl
JABLOTRTON PROFI IS NIET NCP ERKEND/GEKEURD !!!!!!!
het kost een drol en uw huis veilig doet geloven dat ze een systeem van €2000 weggeven.
Ook word het niet door een specialist gemonteerd. Ze installeren het zelf door Jan de Timmerman van de hoek. Ik heb er nog meer verstand van.
Uw Huis Veilig zou een keer in de uitzending moeten komen. Wat een oplichters
het kost een drol en uw huis veilig doet geloven dat ze een systeem van €2000 weggeven.
Ook word het niet door een specialist gemonteerd. Ze installeren het zelf door Jan de Timmerman van de hoek. Ik heb er nog meer verstand van.
Uw Huis Veilig zou een keer in de uitzending moeten komen. Wat een oplichters
-
- Berichten: 70
- Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51
Re: uw huis veilig.nl
Beste lezer,
zoals eerder op dit forum al middels een open discussie werd besproken, is de gecertificeerde apparatuur welke door onze MBV gediplomeerde en erkende monteurs geplaatst wordt, wel degelijk NCP erkend. (dit is voor een aansluiting op een erkende meldkamer overigens een must)
Daarnaast wordt er een vergelijking gemaakt welke kant noch wal raakt.
Goed beveiligen heeft altijd een prijskaartje, dus indien er door een erkende installateur een offerte wordt opgemaakt en deze wil voor een paar honderd euro een erkend systeem plaatsen raden we u dat zeker aan!
Dit is in lijn met de visie van UwHuisVeilig, beveiligen betaalbaar en bereikbaar maken.
Zoals eerder gezegd kunnen klanten met vragen of opmerkingen bij onze klantenservice terecht en worden altijd naar tevredenheid geholpen. Wij verzorgen altijd een oplossing, we zijn dan ook niet zomaar marktleider op het gebied van woonhuisbeveiliging (met ruim 20.000 tevreden klanten).
Hoge bomen vangen helaas veel wind en wij kunnen niet iedereen als klant verwelkomen, maar we blijven streven naar een veilig Nederland.
met vriendelijke groet,
Uw Huis Veilig
zoals eerder op dit forum al middels een open discussie werd besproken, is de gecertificeerde apparatuur welke door onze MBV gediplomeerde en erkende monteurs geplaatst wordt, wel degelijk NCP erkend. (dit is voor een aansluiting op een erkende meldkamer overigens een must)
Daarnaast wordt er een vergelijking gemaakt welke kant noch wal raakt.
Goed beveiligen heeft altijd een prijskaartje, dus indien er door een erkende installateur een offerte wordt opgemaakt en deze wil voor een paar honderd euro een erkend systeem plaatsen raden we u dat zeker aan!
Dit is in lijn met de visie van UwHuisVeilig, beveiligen betaalbaar en bereikbaar maken.
Zoals eerder gezegd kunnen klanten met vragen of opmerkingen bij onze klantenservice terecht en worden altijd naar tevredenheid geholpen. Wij verzorgen altijd een oplossing, we zijn dan ook niet zomaar marktleider op het gebied van woonhuisbeveiliging (met ruim 20.000 tevreden klanten).
Hoge bomen vangen helaas veel wind en wij kunnen niet iedereen als klant verwelkomen, maar we blijven streven naar een veilig Nederland.
met vriendelijke groet,
Uw Huis Veilig
Re: uw huis veilig.nl
Prima werkend product!
Zelf ondervonden en was erg blij dat ik hem had.
Niets is gratis, en ik heb voor de veiligheid van mij en mijn gezin wel wat over.
Ik betaal er dus graag voor in deze tijd! ( de kosten vallen overigens reuze mee!)
Zelf ondervonden en was erg blij dat ik hem had.
Niets is gratis, en ik heb voor de veiligheid van mij en mijn gezin wel wat over.
Ik betaal er dus graag voor in deze tijd! ( de kosten vallen overigens reuze mee!)
Re: uw huis veilig.nl
zozo en speciaal hiervoor geregistreerd.... ja ja...
Re: uw huis veilig.nl
Inderdaad Maar ook door zo te reageren blijft het hele topic onder de aandacht en is intussen meer dan 65000 bekeken en zijn er meer dan 300 reacties!! Daarom heb ik geen moeite met deze ophemel-praktijken want het topic is steeds beter terug te vinden via de zoekmachines en kunnen nieuwe toekomstige klanten zelf zien wat beloftes van dit bedrijf waard zijn.thecure schreef:zozo en speciaal hiervoor geregistreerd.... ja ja...
Ps, het spreekwoord is niet voor niets ''wie geschoren word moet stil zitten''
-
- Berichten: 4625
- Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19
Re: uw huis veilig.nl
.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: uw huis veilig.nl
product van uw huis veilig werkt goed. storingen kunnen altijd gebeuren. Zijn opgelost. ik heb hen een machtiging gegeven . Nu hebben ze al twee keer geld ge incasseerd maar de fractuur niet verstuurd. Althans ik heb m niet.
Lastig
Want ik weet wel graag waarvoor er geld van mijn rekening afgeschreven word.
Lastig
Want ik weet wel graag waarvoor er geld van mijn rekening afgeschreven word.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 07 mei 2013 07:48
Re: uw huis veilig.nl
Ik zit met een situatie waar ik wat advies bij nodig heb. Over de gehele situatie ben ik sinds gistermiddag op de hoogte
Mijn ouders zijn doof en in de 60. Ze hebben enkele weken geleden een verkoper van Uw Huis Veilig over de vloer gehad en ze zijn meegegaan in het voorstel en er is een contract voor een periode van 5 jaar opgemaakt van €41,35 p/m. Vandaag wordt het systeem geïnstalleerd.
Hoewel ik mijn ouders begrijp dat ze een veiliger gevoel willen, zitten ze nu met een systeem dat voor hun niet gaat werken omdat alles telefonisch gaat. Het doorlezen van het papierwerk bevestigd dit.
Ook zijn er een aantal punten niet doordacht door de verkoper. Omdat mijn ouders doof zijn, moet er met flitslichten gewerkt worden, en er wordt er maar 1 geïnstalleerd terwijl er minstens 3 nodig zijn in mijn beleving. De hele situatie ruikt als een verkoper die zijn target wil halen en een beetje misbruik van de situatie heeft gemaakt.
Na het lezen van de negatieve berichten zit ik met het volgende:
Nu wordt vanmiddag het systeem geïnstalleerd, ik wil dit tegen houden en mijn ouders helpen om onder het contract uit te komen.
En ik ben dus op zoek naar advies. (Bel al met andere instanties aan het bellen maar hoe meer advies hoe beter)
Mijn ouders zijn doof en in de 60. Ze hebben enkele weken geleden een verkoper van Uw Huis Veilig over de vloer gehad en ze zijn meegegaan in het voorstel en er is een contract voor een periode van 5 jaar opgemaakt van €41,35 p/m. Vandaag wordt het systeem geïnstalleerd.
Hoewel ik mijn ouders begrijp dat ze een veiliger gevoel willen, zitten ze nu met een systeem dat voor hun niet gaat werken omdat alles telefonisch gaat. Het doorlezen van het papierwerk bevestigd dit.
Ook zijn er een aantal punten niet doordacht door de verkoper. Omdat mijn ouders doof zijn, moet er met flitslichten gewerkt worden, en er wordt er maar 1 geïnstalleerd terwijl er minstens 3 nodig zijn in mijn beleving. De hele situatie ruikt als een verkoper die zijn target wil halen en een beetje misbruik van de situatie heeft gemaakt.
Na het lezen van de negatieve berichten zit ik met het volgende:
Nu wordt vanmiddag het systeem geïnstalleerd, ik wil dit tegen houden en mijn ouders helpen om onder het contract uit te komen.
En ik ben dus op zoek naar advies. (Bel al met andere instanties aan het bellen maar hoe meer advies hoe beter)
Re: uw huis veilig.nl
De eerste vraag is, willen je ouders ook van het contract af of is dat jou idee?DragonsOfMine schreef:Ik zit met een situatie waar ik wat advies bij nodig heb. Over de gehele situatie ben ik sinds gistermiddag op de hoogte
Mijn ouders zijn doof en in de 60. Ze hebben enkele weken geleden een verkoper van Uw Huis Veilig over de vloer gehad en ze zijn meegegaan in het voorstel en er is een contract voor een periode van 5 jaar opgemaakt van €41,35 p/m. Vandaag wordt het systeem geïnstalleerd.
Hoewel ik mijn ouders begrijp dat ze een veiliger gevoel willen, zitten ze nu met een systeem dat voor hun niet gaat werken omdat alles telefonisch gaat. Het doorlezen van het papierwerk bevestigd dit.
Ook zijn er een aantal punten niet doordacht door de verkoper. Omdat mijn ouders doof zijn, moet er met flitslichten gewerkt worden, en er wordt er maar 1 geïnstalleerd terwijl er minstens 3 nodig zijn in mijn beleving. De hele situatie ruikt als een verkoper die zijn target wil halen en een beetje misbruik van de situatie heeft gemaakt.
Na het lezen van de negatieve berichten zit ik met het volgende:
Nu wordt vanmiddag het systeem geïnstalleerd, ik wil dit tegen houden en mijn ouders helpen om onder het contract uit te komen.
En ik ben dus op zoek naar advies. (Bel al met andere instanties aan het bellen maar hoe meer advies hoe beter)
Ik neem aan dat je ouders beslissingsbevoegd zijn en jij je mening hierover kan hebben maar zij zijn het die uiteindelijk bepalen of zij wel of niet dit contract aangaan.
Als laatste, je zou contact kunnen opnemen met Uw Huis Veilig om je bezorgdheid te uiten maar meer is voor jou juridisch niet mogelijk.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 07 mei 2013 07:48
Re: uw huis veilig.nl
Je heb helemaal gelijk, juridisch is het haast niet mogelijk.
Maar...... De monteur is geweest, en het systeem is niet geïnstalleerd. De monteur vond het een no go omdat het systeem met geluiden werkt en dus het geen optie is voor mijn ouders. Diezelfde monteur was ook niet blij met de gang van zaken wat betreft het handelen van de verkoper.
De monteur heeft toen gebeld met de organisatie en heeft de boel laten cancelen. Ik heb nog gevraagd om een bevestiging dat er geen kosten aan mijn ouders worden toegerekend en dat hebben wij gekregen.
Maar...... De monteur is geweest, en het systeem is niet geïnstalleerd. De monteur vond het een no go omdat het systeem met geluiden werkt en dus het geen optie is voor mijn ouders. Diezelfde monteur was ook niet blij met de gang van zaken wat betreft het handelen van de verkoper.
De monteur heeft toen gebeld met de organisatie en heeft de boel laten cancelen. Ik heb nog gevraagd om een bevestiging dat er geen kosten aan mijn ouders worden toegerekend en dat hebben wij gekregen.
Re: uw huis veilig.nl
Oke dan, gelukkig is het dus opgelost en zitten je ouders niet vast aan een 5 jarig (veel te lang!!) contract.DragonsOfMine schreef:Je heb helemaal gelijk, juridisch is het haast niet mogelijk.
Maar...... De monteur is geweest, en het systeem is niet geïnstalleerd. De monteur vond het een no go omdat het systeem met geluiden werkt en dus het geen optie is voor mijn ouders. Diezelfde monteur was ook niet blij met de gang van zaken wat betreft het handelen van de verkoper.
De monteur heeft toen gebeld met de organisatie en heeft de boel laten cancelen. Ik heb nog gevraagd om een bevestiging dat er geen kosten aan mijn ouders worden toegerekend en dat hebben wij gekregen.
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 13 mei 2013 21:50
Re: uw huis veilig.nl
Na murw geslagen te zijn door tegen muren van onkunde en onwil te lopen wil ik de wereld laten delen in de ongure praktijken van “Uw huis veilig”...
Ik zal proberen een chronologische volgorde aan te houden ookal zullen mijn frustraties waarschijnlijk een loopje met me gaan nemen en ik wellicht van hak op de tak zal gaan springen. (wat daarmee uitermate goed mijn state of mind vertegenwoordigt)
Op 06/08/2012 kwam er een gesjeesde huis aan huis verkoper door onze wijk en belde bij ons aan met de mededeling dat we geluk hadden dat de buren niet thuis waren want door hun nieuwe samenwerking met G4S mocht men 10 huizen in de wijk GRATIS een alarmsysteem laten installeren! En hij bij mijn buren niemand aantrof. Toevallig waren we reeds een paar weken bezig ons in te lezen in beveiligings systemen ivm de inbraakgolf in de wijk, onze kostbaarheden en voor de veiligheid van de kinderen. We konden helaas niks vinden wat voor ons van toepassing was vanwegen het feit dat we niemand in de buurt kennen om als sleutelhouder te fungeren.
“Geen interesse!’ (per definitie met huis aan huis terreur)
Ik moet hem nageven dat ik het knap vind dat het hem überhaupt gelukt is om bij mij binnen te komen…. Ookal waren we in de markt voor wat hij te bieden had. Daar begon de ellende dus.
De enige rede dat we een alarmsysteem bij deze jongens wilden hebben was dat hij expliciet aangaf dat er GEEN sleutelhouder aan te pas kwam. Ze hadden namelijk zo’n goede contacten met de politie vanwege de lage hoeveelheid foutmeldingen waardoor de politie altijd ter plaatse zou komen bij welk alarm dan ook… één zone, twee of meer zones, brandalarm, kool mono-oxide alarm of overval alarm. Wij waren namelijk vanuit Amsterdam naar Almere verhuisd en kenden in een cirkel van 30km niemand die voor ons de sleutel houders functie zou kunnen bekleden. [naam verwijderd door moderator], heeft me zelfs telefonisch letterlijk vermeld dat de sleutelhouder voor het zelfde geld in Abu Dhabi zou kunnen wonen…
(later) Bij telefonisch navraag bij de lokale dienders (0900-8844) wordt mij geïnformeerd dat ze bij één melding BESLIST NIET komen en bij meer dan één zone er EVENTUEEL gekomen zal worden MITS ER EEN SLEUTELHOUDER aanwezig is! Ongevraagd informeerde hij me ook over de rede hiervan, die verluidde dat men bij de politie bang is eventuele (braak) schade te maken teneinde het pand te moeten betreden.
Nou hoe kan iemand van firma list en bedrog, Uw huis veilig dan glas hard blijven voorliegen dat de sleutelhouder niet ter plaatse dient te zijn maar in Abu Dhabi zou mogen blijven en de politie blijkbaar de boel zal regelen.
Het hierboven geschrevene is hét probleem waar wij niet mee kunnen leven maar de opmaat hiernaar is net zo frustrerend…
De stickers die vermelden dat het huis beveiligd is (eerste preventie barrière) zouden met de installatie van het apparatuur worden meegeleverd…maar de installateur wist naar eigen zeggen van niks. Gebeld voor de stickers…”die worden per omgaande met de post naar U verstuurd meneer”. Na 4 maal bellen werd me door een der medewerkers verteld dat de stickers reeds maanden op zijn en iedereen daarvan wist. “Weet U dat zeker meneer? Mij is namelijk meer dan eens verteld dat ze, óf meegeleverd zouden worden, óf direct met de post meegestuurd zouden worden, reeds verstuurd zouden zijn óf er ergens in de interne logistiek iets mis gegaan zou zijn…” Ik weet wel wat er mis gegaan is… ik ben meer dan eens glashard voorgelogen. In de tussentijd is er in mijn wijk een inbraak golf gaande en heb reeds één poging daartoe kunnen afwenden. Uiteindelijk heb ik ze een maand later gekregen… Wees gewoon eerlijk mensen… Toch was er reeds een toon gezet, wanneer je een bedrijf die je inhuurt na een maand al betrapt op leugens.
Dan is er de plaatsing van het aan/uit schakelkastje… deze is op zo’n manier geplaatst (ongevraagd) dat een ieder vanaf de andere kant van de straat mee zou kunnen kijken naar mijn in te toetsen code zodat het werkelijk een fluitje van een cent is om hier ongestoord in te kunnen breken. Een beetje kennis van zake mag best verwacht worden bij een installateur.
Maar waar ik écht kwaad om werd is dat ik er ergens midden oktober bij toeval achter kwam dat er reeds twee weken geen doormelding van mijn alarmsysteem naar de centrale was. Dit was niet door de installateur (Uw huis veilig) doorgegeven. Na ze hierover te hebben opgebeld werd me glashard verteld dat ze me hier van op de voicemail hebben geattendeerd… maar ik heb daar nooit wat van meegekregen en ik ben hier erg accuraat in ivm een eigen bedrijf dus was het mijn woord tegen het hunne… met een toon van…”wat ga je er aan doen dan manneke?!?!) Het lijkt mij niet meer dan gepast (gegeven dat ze de waarheid vertellen) dat wanneer er zo’n storing optreed en je een voicemail inspreekt , je er “follow-up” aan wijdt, niet? Volgens hun was dat MIJN verantwoording. Maw. Jij bent een leugenaar en het is mijn probleem niet meer.
Storingsdienst (weer) laten komen (hele middag vrij gemaakt om de monteur om 18.20 PM aan te zien komen) en laten kijken waarom er geen doormelding was, dit was op 16 december. Op 20 december veroorzaakte ik per abuis weer een alarm maar werd wederom niet gebeld door de centrale. Heb later naar G4S gebeld en vernam van ze dat er na de testmelding van 16 december geen doormelding meer is geweest!
Al met al bijna 2 maanden geen alarm doormelding gehad door toedoen van, eerst de jongens van Uw huis veilig die niet de moeite wilden nemen me te verwittigen dat ik geen doormelding had en daarna door de klungeligheid van de monteur. Wanneer dít je werk is kan ik me bijna niet voorstellen dat mensen zó incapabel zijn. Er wordt per slot van rekening grof voor betaalt.
Resumé
Er is mij een pakket beloofd wat ze niet kunnen waarmaken door mensen die het liegen en bedriegen niet schuwen en moet geregeld naar de centrale bellen of ik überhaupt nog wel een doormelding heb… heb een hoop dagen vrij moeten maken (wat me geld kost) om de monteur weer (ja weer want hij is vaker geweest dan ik hier beschreven heb) te laten komen en heb 2 maanden gelapt voor beveiliging wat er helemaal niet was… eigenlijk alle maanden want de politie is duidelijk geweest… WE KOMEN NIET ALS ER GEEN SLEUTELHOUDER IS. Dus ik betaal voor niks… ja voor een sticker op mijn raam en een paar sensoren die een loeiertje aansturen… maar daarmee houdt het OP!
Wanneer ik [naam verwijderd door moderator] telefonisch informeerde over het wanbeleid en de verkoop van pertinente onwaarheden kon hij slechts melden dat wat de huis aan huis verkopers vertelden teneinde de verkoop rond te krijgen NIET onder zijn verantwoording valt. (?) Los van het feit dat het WEL onder zijn verantwoording valt daar hij deze vogels aanstuurt, bleef hij ook volharden in zijn flauwekul verhaal dat er geen sleutelhouder ter plaatse dient te zijn. Wie moet ik nou geloven… de neutrale diender die toch zijn salaris wel krijgt en dus geen rede heeft om onzin te verkondigen of de office manager in het nauw die koste wat kost zijn geld moet verdienen aan mij… lastige kwestie.
Meneer Strating, doe wat juist is en geef toe dat er dwaling is… eigenlijk misleiding maar zo hard zal ik het niet spelen en zorg dat de dingen eerlijk en op een juiste manier opgelost worden, namelijk accepteer onze opzegging van het (woeker)contract, welke onder valse voorwendselen aan ons verkocht is, dan praten we nergens meer over.
Ik zal proberen een chronologische volgorde aan te houden ookal zullen mijn frustraties waarschijnlijk een loopje met me gaan nemen en ik wellicht van hak op de tak zal gaan springen. (wat daarmee uitermate goed mijn state of mind vertegenwoordigt)
Op 06/08/2012 kwam er een gesjeesde huis aan huis verkoper door onze wijk en belde bij ons aan met de mededeling dat we geluk hadden dat de buren niet thuis waren want door hun nieuwe samenwerking met G4S mocht men 10 huizen in de wijk GRATIS een alarmsysteem laten installeren! En hij bij mijn buren niemand aantrof. Toevallig waren we reeds een paar weken bezig ons in te lezen in beveiligings systemen ivm de inbraakgolf in de wijk, onze kostbaarheden en voor de veiligheid van de kinderen. We konden helaas niks vinden wat voor ons van toepassing was vanwegen het feit dat we niemand in de buurt kennen om als sleutelhouder te fungeren.
“Geen interesse!’ (per definitie met huis aan huis terreur)
Ik moet hem nageven dat ik het knap vind dat het hem überhaupt gelukt is om bij mij binnen te komen…. Ookal waren we in de markt voor wat hij te bieden had. Daar begon de ellende dus.
De enige rede dat we een alarmsysteem bij deze jongens wilden hebben was dat hij expliciet aangaf dat er GEEN sleutelhouder aan te pas kwam. Ze hadden namelijk zo’n goede contacten met de politie vanwege de lage hoeveelheid foutmeldingen waardoor de politie altijd ter plaatse zou komen bij welk alarm dan ook… één zone, twee of meer zones, brandalarm, kool mono-oxide alarm of overval alarm. Wij waren namelijk vanuit Amsterdam naar Almere verhuisd en kenden in een cirkel van 30km niemand die voor ons de sleutel houders functie zou kunnen bekleden. [naam verwijderd door moderator], heeft me zelfs telefonisch letterlijk vermeld dat de sleutelhouder voor het zelfde geld in Abu Dhabi zou kunnen wonen…
(later) Bij telefonisch navraag bij de lokale dienders (0900-8844) wordt mij geïnformeerd dat ze bij één melding BESLIST NIET komen en bij meer dan één zone er EVENTUEEL gekomen zal worden MITS ER EEN SLEUTELHOUDER aanwezig is! Ongevraagd informeerde hij me ook over de rede hiervan, die verluidde dat men bij de politie bang is eventuele (braak) schade te maken teneinde het pand te moeten betreden.
Nou hoe kan iemand van firma list en bedrog, Uw huis veilig dan glas hard blijven voorliegen dat de sleutelhouder niet ter plaatse dient te zijn maar in Abu Dhabi zou mogen blijven en de politie blijkbaar de boel zal regelen.
Het hierboven geschrevene is hét probleem waar wij niet mee kunnen leven maar de opmaat hiernaar is net zo frustrerend…
De stickers die vermelden dat het huis beveiligd is (eerste preventie barrière) zouden met de installatie van het apparatuur worden meegeleverd…maar de installateur wist naar eigen zeggen van niks. Gebeld voor de stickers…”die worden per omgaande met de post naar U verstuurd meneer”. Na 4 maal bellen werd me door een der medewerkers verteld dat de stickers reeds maanden op zijn en iedereen daarvan wist. “Weet U dat zeker meneer? Mij is namelijk meer dan eens verteld dat ze, óf meegeleverd zouden worden, óf direct met de post meegestuurd zouden worden, reeds verstuurd zouden zijn óf er ergens in de interne logistiek iets mis gegaan zou zijn…” Ik weet wel wat er mis gegaan is… ik ben meer dan eens glashard voorgelogen. In de tussentijd is er in mijn wijk een inbraak golf gaande en heb reeds één poging daartoe kunnen afwenden. Uiteindelijk heb ik ze een maand later gekregen… Wees gewoon eerlijk mensen… Toch was er reeds een toon gezet, wanneer je een bedrijf die je inhuurt na een maand al betrapt op leugens.
Dan is er de plaatsing van het aan/uit schakelkastje… deze is op zo’n manier geplaatst (ongevraagd) dat een ieder vanaf de andere kant van de straat mee zou kunnen kijken naar mijn in te toetsen code zodat het werkelijk een fluitje van een cent is om hier ongestoord in te kunnen breken. Een beetje kennis van zake mag best verwacht worden bij een installateur.
Maar waar ik écht kwaad om werd is dat ik er ergens midden oktober bij toeval achter kwam dat er reeds twee weken geen doormelding van mijn alarmsysteem naar de centrale was. Dit was niet door de installateur (Uw huis veilig) doorgegeven. Na ze hierover te hebben opgebeld werd me glashard verteld dat ze me hier van op de voicemail hebben geattendeerd… maar ik heb daar nooit wat van meegekregen en ik ben hier erg accuraat in ivm een eigen bedrijf dus was het mijn woord tegen het hunne… met een toon van…”wat ga je er aan doen dan manneke?!?!) Het lijkt mij niet meer dan gepast (gegeven dat ze de waarheid vertellen) dat wanneer er zo’n storing optreed en je een voicemail inspreekt , je er “follow-up” aan wijdt, niet? Volgens hun was dat MIJN verantwoording. Maw. Jij bent een leugenaar en het is mijn probleem niet meer.
Storingsdienst (weer) laten komen (hele middag vrij gemaakt om de monteur om 18.20 PM aan te zien komen) en laten kijken waarom er geen doormelding was, dit was op 16 december. Op 20 december veroorzaakte ik per abuis weer een alarm maar werd wederom niet gebeld door de centrale. Heb later naar G4S gebeld en vernam van ze dat er na de testmelding van 16 december geen doormelding meer is geweest!
Al met al bijna 2 maanden geen alarm doormelding gehad door toedoen van, eerst de jongens van Uw huis veilig die niet de moeite wilden nemen me te verwittigen dat ik geen doormelding had en daarna door de klungeligheid van de monteur. Wanneer dít je werk is kan ik me bijna niet voorstellen dat mensen zó incapabel zijn. Er wordt per slot van rekening grof voor betaalt.
Resumé
Er is mij een pakket beloofd wat ze niet kunnen waarmaken door mensen die het liegen en bedriegen niet schuwen en moet geregeld naar de centrale bellen of ik überhaupt nog wel een doormelding heb… heb een hoop dagen vrij moeten maken (wat me geld kost) om de monteur weer (ja weer want hij is vaker geweest dan ik hier beschreven heb) te laten komen en heb 2 maanden gelapt voor beveiliging wat er helemaal niet was… eigenlijk alle maanden want de politie is duidelijk geweest… WE KOMEN NIET ALS ER GEEN SLEUTELHOUDER IS. Dus ik betaal voor niks… ja voor een sticker op mijn raam en een paar sensoren die een loeiertje aansturen… maar daarmee houdt het OP!
Wanneer ik [naam verwijderd door moderator] telefonisch informeerde over het wanbeleid en de verkoop van pertinente onwaarheden kon hij slechts melden dat wat de huis aan huis verkopers vertelden teneinde de verkoop rond te krijgen NIET onder zijn verantwoording valt. (?) Los van het feit dat het WEL onder zijn verantwoording valt daar hij deze vogels aanstuurt, bleef hij ook volharden in zijn flauwekul verhaal dat er geen sleutelhouder ter plaatse dient te zijn. Wie moet ik nou geloven… de neutrale diender die toch zijn salaris wel krijgt en dus geen rede heeft om onzin te verkondigen of de office manager in het nauw die koste wat kost zijn geld moet verdienen aan mij… lastige kwestie.
Meneer Strating, doe wat juist is en geef toe dat er dwaling is… eigenlijk misleiding maar zo hard zal ik het niet spelen en zorg dat de dingen eerlijk en op een juiste manier opgelost worden, namelijk accepteer onze opzegging van het (woeker)contract, welke onder valse voorwendselen aan ons verkocht is, dan praten we nergens meer over.
Re: uw huis veilig.nl
Het hele verhaal is veel te groot voor een Quote maar dit deel is belangrijk.Is trouwens beter om de naam van de medewerker/s te verwijderen anders loop je het risico dat de moderatie ingrijp en je reactie aanpast of zelfs verwijderd, is namelijk niet toegestaan hier. Natuurlijk ben je zelf verantwoordelijk welk contract je tekent maar dat van die sleutelhouder (Als jij dat kunt bewijzen of aannemelijk maken) ) lijkt me voldoende om op te zeggen ( zonder grote kosten).R.P. van der B.(oos) schreef:Na murw geslagen te zijn door tegen muren van onkunde en onwil te lopen wil ik de wereld laten delen in de ongure praktijken van “Uw huis veilig”...
I
Al met al bijna 2 maanden geen alarm doormelding gehad door toedoen van, eerst de jongens van Uw huis veilig die niet de moeite wilden nemen me te verwittigen dat ik geen doormelding had en daarna door de klungeligheid van de monteur. Wanneer dít je werk is kan ik me bijna niet voorstellen dat mensen zó incapabel zijn. Er wordt per slot van rekening grof voor betaalt.
Resumé
Er is mij een pakket beloofd wat ze niet kunnen waarmaken door mensen die het liegen en bedriegen niet schuwen en moet geregeld naar de centrale bellen of ik überhaupt nog wel een doormelding heb… heb een hoop dagen vrij moeten maken (wat me geld kost) om de monteur weer (ja weer want hij is vaker geweest dan ik hier beschreven heb) te laten komen en heb 2 maanden gelapt voor beveiliging wat er helemaal niet was… eigenlijk alle maanden want de politie is duidelijk geweest… WE KOMEN NIET ALS ER GEEN SLEUTELHOUDER IS. Dus ik betaal voor niks… ja voor een sticker op mijn raam en een paar sensoren die een loeiertje aansturen… maar daarmee houdt het OP!
Wanneer ik [naam verwijderd door moderator] telefonisch informeerde over het wanbeleid en de verkoop van pertinente onwaarheden kon hij slechts melden dat wat de huis aan huis verkopers vertelden teneinde de verkoop rond te krijgen NIET onder zijn verantwoording valt. (?) Los van het feit dat het WEL onder zijn verantwoording valt daar hij deze vogels aanstuurt, bleef hij ook volharden in zijn flauwekul verhaal dat er geen sleutelhouder ter plaatse dient te zijn. Wie moet ik nou geloven… de neutrale diender die toch zijn salaris wel krijgt en dus geen rede heeft om onzin te verkondigen of de office manager in het nauw die koste wat kost zijn geld moet verdienen aan mij… lastige kwestie.
[naam verwijderd door moderator], doe wat juist is en geef toe dat er dwaling is… eigenlijk misleiding maar zo hard zal ik het niet spelen en zorg dat de dingen eerlijk en op een juiste manier opgelost worden, namelijk accepteer onze opzegging van het (woeker)contract, welke onder valse voorwendselen aan ons verkocht is, dan praten we nergens meer over.
Re: uw huis veilig.nl
oplossing is simpel, een contract afsluiten met een surveillance dienst/alarmopvolging. dit kan bij g4s zelf of een andere beveiligingsdienst (schaaf, trigion e.d.)
zij zijn dan sleutelhouder en hebben een sleutel van uw pand, en komen dan ter plaatse bij een alarm melding.
wel kwalijk dat er keiharde leugens verteld worden, politie komt al jaren niet meer bij een niet-geverifieerd alarm. dit kom door de vele nodeloze alarmmeldingen. ook hun systemen zullen vast wel eens vals alarm geven.
de meldkamer/politie kijkt bij een alarmmelding heus niet naar de installerende partij om te denken: o, dat is bedrijf x, dus dat alarm zal wel echt wezen!
zij zijn dan sleutelhouder en hebben een sleutel van uw pand, en komen dan ter plaatse bij een alarm melding.
wel kwalijk dat er keiharde leugens verteld worden, politie komt al jaren niet meer bij een niet-geverifieerd alarm. dit kom door de vele nodeloze alarmmeldingen. ook hun systemen zullen vast wel eens vals alarm geven.
de meldkamer/politie kijkt bij een alarmmelding heus niet naar de installerende partij om te denken: o, dat is bedrijf x, dus dat alarm zal wel echt wezen!
Re: uw huis veilig.nl
Heb deze heren ook aan de deur gehad. Het gesprek opende met de belofte van een gratis alarmsysteem.
Deze uitspraak is stijdig met Boek 6 Artikel 193g sub t. Eentje uit de lijst "De volgende handelspraktijken zijn onder alle omstandigheden misleidend:"
http://wetten.overheid.nl/BWBR0005289/B ... 15-05-2013 Immers je krijgt het alarmsysteem alleen gratis als je duizenden euro`s aan abonnementen accepteert.
Vervolgens wilde de jongeman het gesprek niet vervolgen als ik hem niet ging vertellen wat ik wist over inbraken in de buurt. Een makkelijke manier om de misleidende handelspraktijken genoemd onder sub l maar net te ontwijken.
Iedere vraag over wat hij kwam aanbieden weigerde hij te beantwoorden, hij wilde een afspraak voor een verkoopgesprek. Zelfs folders en dergelijke behoren niet tot de mogelijkheden.
Deze belachelijke gang van zaken was voor mij reden even te googlen, gelukkig is dit topic de tweede hit voor deze colporteurs en hun (potentiële slachtoffers.) Derde hit is nu Kassa.
Meerdere reacties hier en elders die melden dat het om het JABLOTRTON PROFI alarmsysteem gaat. Een volledig draadloos systeem volgens diverse onafhankelijke verkopers, die ik nu inclusief installatie tussen de 400 en 500 euro te koop het zien staan. Bron google.
Draadloos heeft voor mij als techneut met 25 jaar ervaring niet mijn voorkeur. Waarom? Bron Google.
http://www.youtube.com/watch?v=nGOKpaLbjSw
Een beeld zegt meer dan duizend woorden, en bewegende beelden nog veel meer.
Voor de rest wil ik Leo the Emporer even bedanken voor exact uitleggen dat de komst van de politie zonder de klant gesproken te hebben een leugen is. Bedrijfsmatig twaalf jaar met een PAC te maken gehad en ook in de periode voor 2008 belden ze mij en NOOIT de politie. Ook niet tijdens 1 van de drie inbraken. Alle inbraken veroorzaakten alarm in meerdere zones. Zo`n PAC laat liever u met de schade zitten, dan dat de politie niet meer reageert als hun collega`s in de problemen zijn. Tekenend voor de webcare van UwHuisVeilig dat ze eerst de vragen niet beantwoorden, daarna roepen dat ze dat wel gedaan hebben, daarna roepen dat ze niet in discussie willen.
Colportage bij consumenten is de duurste vorm van klantenwerving en zal alleen de zwakkeren onder ons opzadelen met veel te dure producten en abonnementen. Niets is gratis in deze wereld. De alarminstallatie niet en de gladde prater al helemaal niet. Het is dat RADAR maar eens in de week op de buis komt, anders waren ze al lang op TV geweest.
Het zou sociale partijen zoals de SP, GroenLinks en D66 sieren als ze voor eens en altijd een streep zetten door deze verkoopmethode.
Deze uitspraak is stijdig met Boek 6 Artikel 193g sub t. Eentje uit de lijst "De volgende handelspraktijken zijn onder alle omstandigheden misleidend:"
http://wetten.overheid.nl/BWBR0005289/B ... 15-05-2013 Immers je krijgt het alarmsysteem alleen gratis als je duizenden euro`s aan abonnementen accepteert.
Vervolgens wilde de jongeman het gesprek niet vervolgen als ik hem niet ging vertellen wat ik wist over inbraken in de buurt. Een makkelijke manier om de misleidende handelspraktijken genoemd onder sub l maar net te ontwijken.
Iedere vraag over wat hij kwam aanbieden weigerde hij te beantwoorden, hij wilde een afspraak voor een verkoopgesprek. Zelfs folders en dergelijke behoren niet tot de mogelijkheden.
Deze belachelijke gang van zaken was voor mij reden even te googlen, gelukkig is dit topic de tweede hit voor deze colporteurs en hun (potentiële slachtoffers.) Derde hit is nu Kassa.
Meerdere reacties hier en elders die melden dat het om het JABLOTRTON PROFI alarmsysteem gaat. Een volledig draadloos systeem volgens diverse onafhankelijke verkopers, die ik nu inclusief installatie tussen de 400 en 500 euro te koop het zien staan. Bron google.
Draadloos heeft voor mij als techneut met 25 jaar ervaring niet mijn voorkeur. Waarom? Bron Google.
http://www.youtube.com/watch?v=nGOKpaLbjSw
Een beeld zegt meer dan duizend woorden, en bewegende beelden nog veel meer.
Voor de rest wil ik Leo the Emporer even bedanken voor exact uitleggen dat de komst van de politie zonder de klant gesproken te hebben een leugen is. Bedrijfsmatig twaalf jaar met een PAC te maken gehad en ook in de periode voor 2008 belden ze mij en NOOIT de politie. Ook niet tijdens 1 van de drie inbraken. Alle inbraken veroorzaakten alarm in meerdere zones. Zo`n PAC laat liever u met de schade zitten, dan dat de politie niet meer reageert als hun collega`s in de problemen zijn. Tekenend voor de webcare van UwHuisVeilig dat ze eerst de vragen niet beantwoorden, daarna roepen dat ze dat wel gedaan hebben, daarna roepen dat ze niet in discussie willen.
Colportage bij consumenten is de duurste vorm van klantenwerving en zal alleen de zwakkeren onder ons opzadelen met veel te dure producten en abonnementen. Niets is gratis in deze wereld. De alarminstallatie niet en de gladde prater al helemaal niet. Het is dat RADAR maar eens in de week op de buis komt, anders waren ze al lang op TV geweest.
Het zou sociale partijen zoals de SP, GroenLinks en D66 sieren als ze voor eens en altijd een streep zetten door deze verkoopmethode.
-
- Berichten: 70
- Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51
Re: uw huis veilig.nl
Beste heer R.P. van der B.
Wij waarderen onze klanten en vinden dat iedereen recht heeft op onze optimale dienstverlening. aangezien u aangeeft dat er een aantal zaken niet zijn zoals u vooraf is aangegeven door de adviseur, wil ik graag met u in contact treden om tot een passende oplossing te komen.
Zoals u zelf aangeeft heeft u geheel vrijblijvend de afspraak gemaakt en was u reeds op zoek naar een dergelijke oplossing, omdat er bij u in de wijk regelmatig wordt ingebroken.
Er is zelfs een noodzaak om uw woning optimaal te beveiligen, aangezien u al een inbraak heeft moeten afwenden.
Wij vinden het belangrijk om u hierbij te helpen en u te bewijzen dat dit is waarom UwHuisVeilig bestaansrecht heeft, namelijk onze klanten helpen naar een veiligere woonomgeving.
Uw grootste punt is dat er in veel gevallen toch een sleutelhouder nodig is. Dit is correct, op enkele uitzonderingen na, maar dit is tevens op te lossen zoals the cure ook omschrijft.
Wij hebben nu standaard ook surveillancedienstverlening in ons pakket van diensten opgenomen. Dit voorkomt dus in geval van onbereikbaarheid dat de hulpdiensten niet mogen uitrukken. In deze situatie zal er dus een surveillancedienst naar uw woning komen om te zorgen voor de juiste opvolging. Om u alsnog tot onze tevreden klanten te willen rekenen en te helpen naar een juiste oplossing, zullen wij u geheel kosteloos de surveillancedienst aanbieden.
Uiteraard zullen we ook zorgen voor een correcte afhandeling van de service, zoals ontbrekende stickers, het verplaatsen van een bediendeel en andere zaken die er bij u wellicht niet volledig zijn afgehandeld.
Om dit te kunnen realiseren en dus te zorgen dat u een werkend product, een volwaardige dienstverlening en dus een optimaal beveiligde woning van ons krijgt, vragen we u om telefonisch contact op te nemen en te vragen naar de afdeling relatiebeheer.
We gaan er alles aan doen om dit naar uw volle tevredenheid op te lossen.
Met vriendelijke groet,
UwHuisVeilig
Wij waarderen onze klanten en vinden dat iedereen recht heeft op onze optimale dienstverlening. aangezien u aangeeft dat er een aantal zaken niet zijn zoals u vooraf is aangegeven door de adviseur, wil ik graag met u in contact treden om tot een passende oplossing te komen.
Zoals u zelf aangeeft heeft u geheel vrijblijvend de afspraak gemaakt en was u reeds op zoek naar een dergelijke oplossing, omdat er bij u in de wijk regelmatig wordt ingebroken.
Er is zelfs een noodzaak om uw woning optimaal te beveiligen, aangezien u al een inbraak heeft moeten afwenden.
Wij vinden het belangrijk om u hierbij te helpen en u te bewijzen dat dit is waarom UwHuisVeilig bestaansrecht heeft, namelijk onze klanten helpen naar een veiligere woonomgeving.
Uw grootste punt is dat er in veel gevallen toch een sleutelhouder nodig is. Dit is correct, op enkele uitzonderingen na, maar dit is tevens op te lossen zoals the cure ook omschrijft.
Wij hebben nu standaard ook surveillancedienstverlening in ons pakket van diensten opgenomen. Dit voorkomt dus in geval van onbereikbaarheid dat de hulpdiensten niet mogen uitrukken. In deze situatie zal er dus een surveillancedienst naar uw woning komen om te zorgen voor de juiste opvolging. Om u alsnog tot onze tevreden klanten te willen rekenen en te helpen naar een juiste oplossing, zullen wij u geheel kosteloos de surveillancedienst aanbieden.
Uiteraard zullen we ook zorgen voor een correcte afhandeling van de service, zoals ontbrekende stickers, het verplaatsen van een bediendeel en andere zaken die er bij u wellicht niet volledig zijn afgehandeld.
Om dit te kunnen realiseren en dus te zorgen dat u een werkend product, een volwaardige dienstverlening en dus een optimaal beveiligde woning van ons krijgt, vragen we u om telefonisch contact op te nemen en te vragen naar de afdeling relatiebeheer.
We gaan er alles aan doen om dit naar uw volle tevredenheid op te lossen.
Met vriendelijke groet,
UwHuisVeilig
-
- Berichten: 4625
- Lid geworden op: 12 dec 2010 16:19
Re: uw huis veilig.nl
.
Laatst gewijzigd door Leo The Emperor op 05 okt 2018 12:29, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Berichten: 70
- Lid geworden op: 15 mar 2012 14:51
Re: uw huis veilig.nl
Beste Sander,
onze adviseurs gaan bij mensen langs om geheel vrijblijvend afspraken te maken voor een adviesgesprek. Dat hierin wordt verteld dat wij een gratis systeem aanbieden icm een abonnement op onze dienstverlening is precies hetgeen wat wij doen en waar wij ons door onderscheiden.
Gezien het stijgende aantal aanbraken in Nederland, willen wij zoveel mogelijk mensen bereiken om ze preventief te helpen hun woning beter te beveiligen. Helaas worden folders en reclames onvoldoende gelezen en daarom is onze rechtstreekse manier van benaderen in het leven geroepen.
Wij krijgen van bijna alle mensen te horen dat ze veiligheid belangrijk vinden en ook dat ze hun woning graag zo optimaal mogelijk zouden willen beveiligen. Op de vraag waarom ze dat nog niet gedaan hebben krijgen wij veelal dezelfde antwoorden:
-Het is te duur, het is een hoop regelwerk, ik ben er nog niet aan toe gekomen.
Er zijn honderden, zo niet duizenden installatiebedrijven die beveiligingsproducten en/of diensten aanbieden, maar dit vergt een enorme investering van de eindklant en indien er ook gekozen wordt voor de dienstverlening tevens een maandelijks abonnementsbedrag.
Wij maken woonhuisbeveiliging betaalbaar en bereikbaar voor al onze klanten.
Geen grote voorinvesteringen, enkel een vast laag maandbedrag en een volwaardig pakket aan diensten; namelijk opvolging door de erkende meldkamer, surveillancediensten inbegrepen en inclusief de benodigde hardware. Hier maken wij vele klanten blij mee.
Dat ons systeem feilloos is, was ons al bekend. Daarom werken wij ook met ons huidige systeem.
Zoals er wordt gesteld door u, een filmpje zegt meer dan duizend woorden: http://www.youtube.com/watch?v=JSal39Nie50
De overheidsdiensten zoals Politie, Brandweer en Ambulance bestaat uit mensen die er bewust voor hebben gekozen om een bijdrage te leveren aan de veiligheid en het welzijn van mensen. Indien er dus met enige zekerheid gesteld kan worden dat er wat aan de hand is zullen zij zich tot het uiterste inspannen om dit ook te waarborgen. Door goede beveiligingsapparatuur op een strategische manier te plaatsen, dit aan te sluiten op een erkende meldkamer die altijd zorgt voor verificatie en een surveillancedienst die mogelijk kan worden ingezet verzekeren wij onze klanten dat ze optimaal beveiligd zijn.
Wij zijn er trots op dat we dagelijks vele mensen kunnen helpen naar een veiligere woonomgeving, door deze mensen rechtstreeks te mogen benaderen. Helaas hebben tevreden klanten geen drang om op forums als deze hun positieve verhalen te moeten posten, maar het zijn die klanten waardoor wij onze werkzaamheden met opgeheven hoofd voort zetten.
Met vriendelijke groet,
UwHuisVeilig
onze adviseurs gaan bij mensen langs om geheel vrijblijvend afspraken te maken voor een adviesgesprek. Dat hierin wordt verteld dat wij een gratis systeem aanbieden icm een abonnement op onze dienstverlening is precies hetgeen wat wij doen en waar wij ons door onderscheiden.
Gezien het stijgende aantal aanbraken in Nederland, willen wij zoveel mogelijk mensen bereiken om ze preventief te helpen hun woning beter te beveiligen. Helaas worden folders en reclames onvoldoende gelezen en daarom is onze rechtstreekse manier van benaderen in het leven geroepen.
Wij krijgen van bijna alle mensen te horen dat ze veiligheid belangrijk vinden en ook dat ze hun woning graag zo optimaal mogelijk zouden willen beveiligen. Op de vraag waarom ze dat nog niet gedaan hebben krijgen wij veelal dezelfde antwoorden:
-Het is te duur, het is een hoop regelwerk, ik ben er nog niet aan toe gekomen.
Er zijn honderden, zo niet duizenden installatiebedrijven die beveiligingsproducten en/of diensten aanbieden, maar dit vergt een enorme investering van de eindklant en indien er ook gekozen wordt voor de dienstverlening tevens een maandelijks abonnementsbedrag.
Wij maken woonhuisbeveiliging betaalbaar en bereikbaar voor al onze klanten.
Geen grote voorinvesteringen, enkel een vast laag maandbedrag en een volwaardig pakket aan diensten; namelijk opvolging door de erkende meldkamer, surveillancediensten inbegrepen en inclusief de benodigde hardware. Hier maken wij vele klanten blij mee.
Dat ons systeem feilloos is, was ons al bekend. Daarom werken wij ook met ons huidige systeem.
Zoals er wordt gesteld door u, een filmpje zegt meer dan duizend woorden: http://www.youtube.com/watch?v=JSal39Nie50
De overheidsdiensten zoals Politie, Brandweer en Ambulance bestaat uit mensen die er bewust voor hebben gekozen om een bijdrage te leveren aan de veiligheid en het welzijn van mensen. Indien er dus met enige zekerheid gesteld kan worden dat er wat aan de hand is zullen zij zich tot het uiterste inspannen om dit ook te waarborgen. Door goede beveiligingsapparatuur op een strategische manier te plaatsen, dit aan te sluiten op een erkende meldkamer die altijd zorgt voor verificatie en een surveillancedienst die mogelijk kan worden ingezet verzekeren wij onze klanten dat ze optimaal beveiligd zijn.
Wij zijn er trots op dat we dagelijks vele mensen kunnen helpen naar een veiligere woonomgeving, door deze mensen rechtstreeks te mogen benaderen. Helaas hebben tevreden klanten geen drang om op forums als deze hun positieve verhalen te moeten posten, maar het zijn die klanten waardoor wij onze werkzaamheden met opgeheven hoofd voort zetten.
Met vriendelijke groet,
UwHuisVeilig