Uw Huis Veilig schreef:Beste Sander,
Wij zijn transparant in ons aanbod ..., het aanbod spreekt vervolgens voor zich.
Kunt u daarom contact met ons opnemen om deze adviseur kenbaar te maken
... Er zijn meer dan voldoende mensen die wel geïnteresseerd zijn en om die reden graag een afspraak maken.
Dat u stelt dat de leverancier bewust verkeerde informatie deelt is pertinent onwaar, het systeem werkt op 1 frequentie dus uw stelling gaat geenszins op.
Dat het aantal inbraken stijgt is een feit vanuit de landelijke cijfers van de politie,
Met vriendelijke groet,
UwHuisVeilig
U bent niet transparant in uw aanbod. Het ontbreekt
nota bene op uw eigen website. U kunt best voor een drie of vierkamer woning met drie deuren en zes ramen een proefberekening maken. Waarom kunnen uw concurrenten met hetzelfde alarmsysteem het wel? De voorwaarden van het te ondertekenen contract en algemene voorwaarden horen sowieso op de website en ontbreken ook. Of krijgt iedereen een ander contract met andere voorwaarden ofzo? Wilt u online niks verkopen?
De medewerker die ik gesproken hebt is representatief voor uw organisatie. Dat kan ik afleiden aan de grootte van dit topic. Dergelijk handelen is een centraal probleem met colportage op commissie basis. Er staan in dit topic genoeg voorbeelden. De verkoop van een geluidsalarm aan een doof iemand is het mooiste voorbeeld. Hoezo maakwerk of advies. Lees de rest van dit topic maar door, het topic op kassa of andere consumenten programma`s over colportage in het algemeen van ook andere producten, diensten en bedrijven. Het gaat
altijd fout. Ik heb geen behoefte aan represailles van uw medewerkers, het is uw taak uw medewerkers in het veld te controleren, niet de mijne.
Dat u slachtoffers kunt vinden betekend niet dat u correct te werk gaat. Of een goed product verkoopt.Dat die slachtoffers tevreden zijn maakt ook niet uit. U draagt argumenten aan die niet relevant ten opzichte van het punt wat u probeert te maken. Die drogreden heeft zelfs een aparte naam. Ad populum.
Voor de rest is het in deze discussie erg onhandig als u reactie blijft vervuilen met langdurige reclame teksten. Dat is spam. Dat is zinloos. Uw klanten zitten hier toch niet, uw slachtoffers wel. Ik heb uw reactie moeten samenvatten en schonen van reclame om dit topic leesbaar te houden.
Fijn dat u stelt dat het systeem maar op 1 frequentie werkt. Het is heel dom die informatie te delen. Dan hoef je maar 1 frequentie te overstemmen. De leverancier test zijn apparatuur in uw filmpje direct naast de te controleren sensor. In de echte wereld zit tussen alarminstallatie en sensor meer dan een paar meter en soms een muur. In mijn filmpje zie jij bij een tussenafstand van maar anderhalve meter dat het stoorsignaal al boven het alarmsignaal van de sensor uitkomt. En nog veel belangrijker, een alarm behoort af te gaan als contact met een sensor verloren is, niet als pas als een sensor alarm geeft. Een inbreker zal zijn stoorzender naast de sensor houden en je kan het bedieningspaneel niet naast ieder raam monteren. Het is gewoon een kwestie van wie het hardste schreeuwt. Basis fysica die uw fabrikant zou moeten begrijpen. NT of NG profiel is al genoeg. Ik adviseer onder alle omstandigheden een bedraad alarmsysteem en ik verkoop die meuk geeneens. Scheelt ook gezeik met batterijen.
http://www.youtube.com/watch?v=nGOKpaLbjSw
Het burgerlijk wetboek verbiedt onder
alle omstandigheden het gebruik van de veiligheidssituatie van de klant als verkoop argument. Dat is dus
altijd een misleidende handelspraktijk. Dat u een feitelijke situatie zou kunnen beschrijven doet er totaal niets aan af. Het wetboek staat niet open voor een andere uitleg. U voert een verweer tegen een beschuldiging van smaadschrift, maar dat verwijt ik u helemaal niet. U maakt gebruik van een verboden verkoopargument. Lees maar na.
http://wetten.overheid.nl/BWBR0005289/B ... 15-05-2013
Daarnaast is uw aanbod ongelofelijk ongunstig ten opzichte van de concurrentie. Waar jullie een contract aanbieden van vijf jaar maal 30 euro plus 5 maal 129 onderhoud, maakt € 2445 is de concurrentie een veelvoud goedkoper. Neem bijvoorbeeld
http://www.woonveilig.nl/ zelf te installeren, basisset voor 300 euro, abonnement met dezelfde service voor 8,95 per maand. Dat scheelt na vijf jaar ruim duizend euro. Dan begin ik nog geeneens over concepten die zelf de klant bellen en zonder abonnement werken.