Helaas was er op woensdagavond geen doorkomen aan tijdens de VIP presale. Ik ben toen middernacht nog naar de site gegaan (start officiele prijzencircus) maar helaas: ook toen geen mixer.
De volgende dag was zelfs het hele kopje 'Kitchenaid' weggehaald bij hun sectie keukenapparatuur. Ik heb gedurende het hele prijzencircus getracht de Kitchenaid te vinden maar vond tot een paar dagen terug niets terug. Nu echter wel. Wanneer de zoekopdracht 'Kitchenaid' wordt gegeven krijg je de volgende melding:
Ik vind dit echt een hele slechte zaak. Niet alleen stond het met plaatjes en alles vermeldt in twee van hun drie geleverde folders, ook werd me telefonisch door de medewerkers bevestigd dat het een geldige actie zou zijn.Kitchen Aid-assortiment niet meer leverbaar
In de Prijzencircus-folder communiceren we dat u 25% korting ontvangt op het hele Kitchen Aid-assortiment. Helaas is dit een fout en kunnen we u dit assortiment niet leveren. Onze welgemeende excuses hiervoor.
Het is vooral erg jammer omdat ik de dag van de VIP avond mijn bachelordiploma heb behaald en dit een cadeau zou zijn van mijn ouders. Nu is het maar de vraag of we een leuke aanbieding tegen gaan komen en heb ik er sowieso een beetje wrange bijsmaak aan door de 'actie' van de V&D.
Ik snap best dat ze een beperkte voorraad zouden kunnen hebben, vandaar mijn eerdere tijdsinvestering. Maar wanneer het product al op voorhand niet aanwezig is, de site niet toegankelijk is en er dagen achteraf alleen zo'n minieme melding komt: erg, érg jammer.
Nu las ik ook al over verkeerde Converse Allstars. Schoenen waar een vriendin het ook op gemunt had maar die maar in één maat en kleur aanwezig waren bij haar V&D vestiging...Gelukkig heeft ze die neppers dus niet gekocht...