LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Vorm van oplichting door de Telegraaf
Re: Vorm van oplichting door de Telegraaf
Inderedaad wij streven ernaar, maar ZEKER voor SINTERKLAAS, en dat is een gegeven !
en geen feestdag, officieel niet nee, maar voor een kind wel !
-
Als je nu al zeker weet dat de Telegraaf niet voor Sinterklaas gaat leveren, wat houdt je dan tegen de bestelling te annuleren en het ding elders te kopen?
Kom op, kruip eens uit die slachtofferrol!
Kom op, kruip eens uit die slachtofferrol!
LOGISCH. HET GAAT OM EEN TELEGRAAFLEZER. DIE WORDEN BESMET DOOR DE IDIOTE SCHRIJFSTIJL VAN HUN KRANT.VioletPrue schreef: En dan wel in het grootste chocoladeletterfont dat er is.....
Nee sinterklaas is geen officiële feestdag maar wel voor een kind !
En er staat in wij streven naar maar ZEKER VOOR 5 december !! en dat is een gegeven, lijkt mij.
En er staat in wij streven naar maar ZEKER VOOR 5 december !! en dat is een gegeven, lijkt mij.
Je moet minimaal 16 jaar zijn, om hier te posten, dus kinderen mogen niet meedoen.Mabs schreef:Nee sinterklaas is geen officiële feestdag maar wel voor een kind !
-
Dat streven slaat ook op 'zeker voor Sinterklaas'.Mabs schreef:Inderedaad wij streven ernaar, maar ZEKER voor SINTERKLAAS, en dat is een gegeven !
Er staat namelijk niet "Wij streven er naar uw bestelling begin december te leveren, maar zullen dit zeker vóór Sinterklaas doen".
Streven ernaar begin december, maar zeker vóór Sinterklaas te leveren.
Ziet u het verschil tussen die twee zinnen?
En nee, Sinterklaas blijft nog steeds geen feestdag, ook al heeft een ouder voor een kind een cadeau besteld.
Bestellingen kunnen spaak lopen en dus kunt u beter geen beloftes doen als u niet 100% zeker weet dat het op tijd binnen is.
Lijkt wel héél erg op de actie die ik vandaag van Veronica binnenkreeg. Zelfde tablet, maar als je die via de internetlink probeert te bestellen krijg je te zien dat deze al is uitverkocht (na één dag???) en dat nalevering kan duren tot in april.