LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wup actie AH een flup eh flop

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
hijtie
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jun 2006 20:58

wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door hijtie »

Leuk hè, die gister gestarte actie van de Albert Heijn met die leuke wuppies! Of ook al voor niks aan de kassa gestaan omdat de stickers nog niet geleverd zijn?
Voor 15 euro een sticker, met 3 stickers je kaart vol en dan voor 2,49 euro een grote oranje wup. Dus ik had voor 70 euro boodschappen, genoeg voor een wup dus en ik naar de kassa. Maar nee, de stickers waren er nog niet, dus kon ik de wup niet voor 2,49 mee krijgen, alleen voor 7,50. De stickers houd ik tegoed dus kan ik nu dagelijks naar de AH om te kijken of de stickers er nu wel zijn en of de wuppen nog niet op zijn, want anders vis ik dus mooi achter het net. Ik vind dat de winkel de wup had moeten meegeven, de stickers hadden ze later altijd zelf kunnen plakken toch? De manier waarop het nu is gegaan vond ik dusdanig klantONvriendelijk dat AH mijn klandizie voortan wel kan vergeten (ik bedoel, ik ging erheen vanwege de wup en als het bevallen was, wie weet, maar zo...).

Voor mij voelt de wup voor 2,49 als een lokkertje en lijkt het erop dat ze gokken dat als je voor niks staat je de 5 euro meer wel neertelt.

Wat vindt u/ vinden jullie?

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door karr-2 »

Moeilijk moeilijk, aan de ene kant denk ik dat je gelijk hebt omdat jij er niets aan kunt doen dat die stickers er nog niet zijn, aan de andere kant moet de AH natuurlijk een grens trekken en kunnen zij er ook niets aan doen dat die stickers nog niet binnen zijn.

hijtie
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jun 2006 20:58

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door hijtie »

Ik vraag me ook af of het aan die winkel ligt, of dat het probleem in de hele keten speelt.
Ben eigenlijk van mening als je groots uitpakt met zo'n actie én je klanten terug wilt winnen, het van belang is dat je zorgt dat je logistiek klopt. Op 6-6 starten en op 7-6 nog geen stickers (dus op zijn vroegst 2 dagen later) lijkt me een slordig probleem, maar nogmaals ik weet niet of het ketenbreed speelt of alleen in deze winkel. Ik verwacht nog een reactie van AH, zal dat hier ook laten weten.

minimoke
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 mar 2006 10:39

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door minimoke »

met 3 stickers je kaart vol en dan voor 2,49 euro een grote oranje wup. Dus ik had voor 70 euro boodschappen, genoeg voor een wup dus en ik naar de kassa. Maar nee, de stickers waren er nog niet, dus kon ik de wup niet voor 2,49 mee krijgen, alleen voor 7,50. De stickers houd ik tegoed
De punten die je moet opplakken zitten aan de kleine wuppies er zit aan het label een extra stuk met een stippellijntje waar je ze af moet knippen (even afknippen dus en dan op de kaart plakken), ik heb gisteren al een grote wup meegekregen voor 2.49 euro en ze zijn erg leuk :D
Wel raar dat het personeel in dat filiaal dat niet wist bij ons wel :?

hijtie
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jun 2006 20:58

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door hijtie »

De kleine wuppies waren er dus niet in deze winkel. In elk geval begrijp ik nu wel dat het probleem niet ketenbreed speelt, maar alleen in deze winkel. Goed dat ik dat weet.

minimoke
Berichten: 22
Lid geworden op: 28 mar 2006 10:39

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door minimoke »

Hoi

Sorry ik had niet helemaal begrepen dat je met die stickers die kleine wuppies bedoelde.
In ieder geval waren bij ons filiaal de mini wuppies dinsdags om 8.15 uur al in de winkel, en werden ze op de kassabon afgetekend (als bewijs dat je ze hebt gehad )

dus veel succes

de
Berichten: 49
Lid geworden op: 15 sep 2005 08:34

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door de »

Ik woon in Hoofddorp en het ene filiaal had ze inderdaad dinsdagochtend volop, het andere filiaal had ze zelfs woensdag aan het eind van de middag nog niet.

Ik zag wel (in het filiaal waar de kleine wuppies nog niet gearriveerd waren) dat er bij de servicebalie al diverse grote wuppen gereserveerd waren.

Z

puerto38
Berichten: 79
Lid geworden op: 01 jun 2006 14:50

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door puerto38 »

Dat mensen er nog intrappen, voor 15 euro inkopen doen en dan iets krijgen voor misschien nog geen 25 eurocent fabricagekosten.
Ik denk zelfs dat ik nog veel te hoog zit met dat bedrag.
Ze trappen er ook allemaal in.

gerland
Berichten: 772
Lid geworden op: 29 nov 2005 17:57

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door gerland »

Dat mensen er nog intrappen, voor 15 euro inkopen doen en dan iets krijgen voor misschien nog geen 25 eurocent fabricagekosten.
Kan wel zijn, puerto38, maar dit lijkt me toch typisch een zaak voor kamervragen!

puerto38
Berichten: 79
Lid geworden op: 01 jun 2006 14:50

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door puerto38 »

Echt weer een lullige opmerking, probeer eens iets zinnings te zeggen...........gerland.

Ik geef alleen aan dat je toch veel moet kopen en wat je ervoor terugkrijgt eigenlijk niets waard is.

gerland
Berichten: 772
Lid geworden op: 29 nov 2005 17:57

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door gerland »

puerto38: u hoeft zich niet te verdedigen, ik val u niet aan

gabi
Berichten: 87
Lid geworden op: 29 dec 2005 23:21

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door gabi »

het gaat toch ook niet om de duurte van het GRATIS te verkrijgen artikel. Mijn dochter vind ze helemaal leuk, en ik ga er echt niet extra veel boodschappen voor kopen hoor. Ik vind bij iedere 15 euro een wuppie een redelijk bedrag, dat ben je namelijk al gauw kwijt, en ach dat het goedkope rommel is.... :D

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik koop alleen zelden tot nooit bij de AH, dus ik kom never nooit aan 15 euro in een keer. Maar de actie vind ik op zich wel leuk gevonden.

Harderwijk
Berichten: 216
Lid geworden op: 07 jan 2006 13:14

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door Harderwijk »

vind het een superaktie

de
Berichten: 49
Lid geworden op: 15 sep 2005 08:34

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door de »

De wuppenactie loopt zo goed dat appie de aktie, met eigenlijk nog twee weken te gaan, al moet afsluiten omdat de wuppies op zijn.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door SJZ »

Huh? Vanmiddag om 14.00 werden ze bij ons nog uitgedeeld.

Nou vind ik wuppies oude rotzooi bij Vader Abraham op zolder vandaan, maar goed, wie ze wil hebben: veel plezier ermee.

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door Wubo »

Hey niet te hard eh, de wuppies kunnen er ook niets aan doen, en er zit er hier eentje over mijn schouders mee te lezen, dus jullie zijn gewaarschuwd :twisted:

stekel
Berichten: 298
Lid geworden op: 20 jun 2005 08:16

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door stekel »

Wie is er nou gek, WUPPIE of APPIE?

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door Wubo »

hey, je pikt de toekomstige line van Louis v. gaal :wink:

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: wup actie AH een flup eh flop

Ongelezen bericht door SJZ »

Zijn die wuppies nou zo gek of is appie zo normaal?

Is appie nou zo normaal of zijn die wuppies nou zo gek?

Gesloten