LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zogenaamde wondermiddeltjes

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
wondermiddeltje

zogenaamde wondermiddeltjes

Ongelezen bericht door wondermiddeltje »

Ik moet na het overlijden van een famililid alle post opzeggen, waaronder vele "bedrijfjes" die met grote prijzen mensen lokken door hen middeltjes te laten bestellen, die schandalig veel kosten en vrijwel zeker niets doen.
Ik ben nu ruim 3 maanden bezig en deze bedrijfjes zijn erg hardnekkig in het blijven sturen van mailing: klooster mariabron en bela vita.
Toevallig - of toch niet - allebei lekker net over de grens in Maaseik, beide alleen schriftelijk te bereiken.
Bij nadere bestudering van de veel gezondheid en vooral een lang leven belovende documentatie viel mijn oog op één man, gekleed in een jeans-overhemd die volgens bela vita 82 jaar is en dankzij "vital fit" zo bomen uit de grond zou kunnen trekken.
Tegelijkertijd bij klooster mariabron is hij ineens een monnik genaamd Tobias van 85 jaar dankzij de "Monnikendrank en 4 Seizoensbalsem.

Dat zet je toch wel aan het denken over de geloofwaardigheid..........

Maar goed: hoe kom ik van die :twisted: mailing af???
Zolang je niets bestelt, gooien ze volgens mij je teruggestuurde post, compleet met een kopie van de overlijdingakte, zo in de prullenbak.

Wie heeft een oplossing?

Gast

Re: zogenaamde wondermiddeltjes

Ongelezen bericht door Gast »

Stop een baksteen in de retourenveloppe, eens afwachten of ze je nog weer een brief sturen. :wink:

rvw

Ongelezen bericht door rvw »

Geef een adres wijziging door. |en dan hun adres geven. sturen ze post naar zichzelf. werkt vaak wel :)

Gast

op de envelop retour afzender met de tekst bewoner overleden.
als ze dan nog blijven sturen, in de prullebak ermee.

Gast

Tja, de schrij(f)v(st)er wil graag van de mailings af en de prullenbak zit vol, dus laatste oplossing heeft hij/zij niets aan.

Nelleke8

Ongelezen bericht door Nelleke8 »

Inderdaad, gewoon iets heel zwaars terugsturen op hun kosten. Dat hebben ze gauw afgeleerd (weet het uit ervaring).

Toedels,

Nelleke

domin8r

Ongelezen bericht door domin8r »

Je neemt een x hoeveelheid reclametroep en stopt dat in de retour envelop. Kunnen ze lekker van elkaar genieten :)

ruth1

Ongelezen bericht door ruth1 »

Ik probeer de adres van Bella Vita achter te komen want ze sturen steeds mailingen naar mijn vader toe, wie inmiddels zit helemaal in de schuld omdat hij gelooft dat hij geld heeft. Dus hij blijft bestellen. Rot mensen zijn dat die hier aan werken. Als iemand dit leesd die adres weten van Bela Vita, Janis BV, Maria Duval, Kensington Art, Hellesun graag wil ik ook weten alvast bedankt. :cry:

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Er bestaat al een onderwerp over Bela Vita. Dit onderwerp is gesloten.

TROS Radar internetredactie

Gesloten