Sterker nog : ik bestel nieuwe voorraad straks zijn ze of weer peperduur of uitverkocht .witte angora schreef: ↑24 jun 2021 00:14Kortom, de overtollige mondkapjes kun je dus beter nog niet naar de kringloop brengen.
Ze kosten nu geen drol .
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Sterker nog : ik bestel nieuwe voorraad straks zijn ze of weer peperduur of uitverkocht .witte angora schreef: ↑24 jun 2021 00:14Kortom, de overtollige mondkapjes kun je dus beter nog niet naar de kringloop brengen.
De 1 prik voor wie het laatste half jaar Covid19 heeft gehad is ergens de afgelopen weken opgerekt naar 1 prik voor iedereen, die sinds maart 2020 positief is getest.
Dat is één van de redenen, waarom Nederland waterland, zoveel werkt maakt van het testen van influent bij de rioolwaterzuiveringen. Dat is iets waar burgers niks voor hoeven te doen, en wat bestuurders een goede regionale doorkijk op de besmettingen geeft.Jablan schreef: ↑23 jun 2021 08:52Automatische woordaanvulling is soms verwarrend.
Het is 66% bescherming tegen een besmetting (uit het fase 3 onderzoek) en meer dan 90% bescherming tegen een ernstig verloop.
Bij de Deltavariant zal de bescherming tegen een besmetting iets lager zijn - nog steeds goed - en zoals het er vandaag voorstaat, nog steeds een hoge bescherming tegen een zwaar verloop.
Nog een andere opmerking uit de Podcast: de antistoffentesten worden minder betrouwbaar, naarmate meer mensen een vaccin hebben gehaald. Deze mening van Christian Drosten is gebaseerd op zijn ervaring met de Influenzavirussen. De vaccins lokken de productie van antistoffen uit, waardoor zo'n test eerder een twijfelend of positief resultaat geeft, ook al ben je niet besmet.
Maar alsnog geen positieve test van de GGD, puur een antistoffentest. Maar het is gelukt om Janssen in te plannen, dus dat is mooi.
Natuurlijk gaat het in het najaar weer wat oplaaien,dan doen de gewone griep virussen ook dus deze sm**rl*p ook.
Mooi.
Kun je ze straks met 9 miljoen winst verkopen.moederslink schreef: ↑24 jun 2021 00:34Sterker nog : ik bestel nieuwe voorraad straks zijn ze of weer peperduur of uitverkocht .witte angora schreef: ↑24 jun 2021 00:14Kortom, de overtollige mondkapjes kun je dus beter nog niet naar de kringloop brengen.
Ze kosten nu geen drol .
Snelste verklaring: op Europees niveau wordt met een 14-daags gemiddelde gewerkt, waardoor fluctuaties met vertraging doorwerken in de kleurcodes. Zoekterm: ecdc.
Je wil niet je gegevens delen maar verwacht wel dat men weet of je al gevaccineerd bent?BTPGNL schreef: ↑26 jun 2021 11:44Bij herhaling stuurt het RIVM mij uitnodigingen voor vaccinatie NADAT ik gevaccineerd ben.
Wellicht wordt dat veroorzaakt doordat ik op het Corona vaccinatie vragenformulier heb ingevuld dat ik ik mijn persoonlijke informatie niet wens te delen.
Als reactie op mijn vraag aan het RIVM hoe ik de uitnodigingen kan stoppen. wordt domweg gereageerd dat niet op individuele vragen wordt ingegaan. Op de betreffende websites van de Rijksoverheid is hierover niets te vinden.
Zijn er meer forumgebruikers die hier last van hebben?
BTPGNL
"vaccinatie te ondergaan",wat mooi!!Nijogeth schreef: ↑26 jun 2021 19:08Logisch. Het RIVM heeft uw gegevens niet door gekregen en wil u alsnog motiveren de vaccinatie te ondergaan. Misschien even bij de instantie waar u gevaccineerd bent doorgeven dat ze uw informatie bij het RIVM mogen doorgeven, dan weten ze daar dat u gevaccineerd bent.
Mensen die zich niet laten vaccineren worden nogal scheef aangekeken. Ik ken wat mensen die het niet doen, is terecht eigen keus, vind ook niet dat iemand daar een oordeel over mag hebben.Bob Schurkjens schreef: ↑26 jun 2021 22:05
. Of je je wel of niet wil laten inenten is je eigen keuze.