Knap dat jij dat weet.
Je zegt dingen die totaal niet relevant zijn, als jij gelukkig met je spuit bent , snap ik niet waar jij je zo druk om maakt.
Dat noemen ze ieder zijn eigen mening hebben.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Nabestaanden van de honderdduizenden mensen die aan covid zijn overleden of die paar die aan de bijwerkingen zijn overleden? En wat zeggen we tegen de nabestaanden van mensen die aan bijwerkingen van "simpele" pijnstillers (die je gewoon in de supermarkt kunt krijgen) zijn overleden? Of gaan we lekker selectief verontwaardigd zijn?reggie2 schreef: ↑06 apr 2021 11:45https://www.hartvannederland.nl/coronav ... RSS6-WHE3U
tja...... de voordelen wegen zwaarder?? vertel dat aan de nabestaanden .
Besef je dat niet prikken lijdt tot juist meer slachtoffers, en meer nabestaanden?reggie2 schreef: ↑06 apr 2021 11:45https://www.hartvannederland.nl/coronav ... RSS6-WHE3U
Sterker nog: gewoon bij de supermarkt. Als je het bij de drogist koopt wordt er nog gevraagd of je uitleg nodig hebt. Bjj de AH kan je het ongelimiteerd kopen en zelf scannen zonder dat er iemand met kennis van zaken bij betrokken is.
T.o.v. coronadoden is het aantal slachtoffers eigenlijk geen kwade te noemen. De kans op een dodelijke aanrijding op weg naar de priklocatie is groter.16again schreef: ↑06 apr 2021 11:56Besef je dat niet prikken lijdt tot juist meer slachtoffers, en meer nabestaanden?reggie2 schreef: ↑06 apr 2021 11:45https://www.hartvannederland.nl/coronav ... RSS6-WHE3U
Kiezen tussen 2 kwaden is nu eenmaal moeilijk
Niet iedereen wordt ziek van corona, niet iedereen gaat dood aan corona.16again schreef: ↑06 apr 2021 11:56Besef je dat niet prikken lijdt tot juist meer slachtoffers, en meer nabestaanden?reggie2 schreef: ↑06 apr 2021 11:45https://www.hartvannederland.nl/coronav ... RSS6-WHE3U
Niet iedereen krijgt nare bijwerkingen en zeker gaan niet iedereen dood aan AZ.reggie2 schreef: ↑06 apr 2021 12:09Niet iedereen wordt ziek van corona, niet iedereen gaat dood aan corona.16again schreef: ↑06 apr 2021 11:56Besef je dat niet prikken lijdt tot juist meer slachtoffers, en meer nabestaanden?reggie2 schreef: ↑06 apr 2021 11:45https://www.hartvannederland.nl/coronav ... RSS6-WHE3U
Er moet voor mensen die astra zeneca krijgen een keus zijn, pfizer of die van jansen.
Wat mij betreft absoluut niet. Er is maar één ding leidend wat mij betreft, en dat is de medische indicatie voor elk type vaccin, dus zoals het nu ook gebeurd conform bijsluiters en advies van de gezondheidsraad. Het gelijkheidsbeginsel, het dragende fundament onder ons hele morele en ethische kader van de gezondheidszorg, is wat mij betreft ook hier absoluut leidend. Vervolgens heeft iedereen de keus om wel of niet een vaccinatie te halen, en that's it wat mij betreft.reggie2 schreef: ↑06 apr 2021 12:09Niet iedereen wordt ziek van corona, niet iedereen gaat dood aan corona.16again schreef: ↑06 apr 2021 11:56Besef je dat niet prikken lijdt tot juist meer slachtoffers, en meer nabestaanden?reggie2 schreef: ↑06 apr 2021 11:45https://www.hartvannederland.nl/coronav ... RSS6-WHE3U
Er moet voor mensen die astra zeneca krijgen een keus zijn, pfizer of die van jansen.
Ging mijn trouwens om de 1ste plaats dat het ontkennen niet meer kan. Feit is dat het wel door de spuit komt.
Gelukkig heb je net zo weinig er over te vertellen als mij. Dus ik ben voorstander voor vrijekeus als je je wilt laten enten.sjohie schreef: ↑06 apr 2021 13:26
Wat mij betreft absoluut niet. Er is maar één ding leidend wat mij betreft, en dat is de medische indicatie voor elk type vaccin, dus zoals het nu ook gebeurd conform bijsluiters en advies van de gezondheidsraad. Het gelijkheidsbeginsel, het dragende fundament onder ons hele morele en ethische kader van de gezondheidszorg, is wat mij betreft ook hier absoluut leidend. Vervolgens heeft iedereen de keus om wel of niet een vaccinatie te halen, en that's it wat mij betreft.
Carretje niet aanraken dan.gustavo-woltmann schreef: ↑06 apr 2021 15:59Coronamelder werkt amper niet.
Corona zit namelijk overal, waar je aanrakt, carretje van AH ,etc.
- Gusavo Woltmann
Die cijfers zijn er nooit gekomen.angel1978 schreef: ↑30 mar 2021 08:48Geef dan eens verifieerbare cijfers, want als ik door dat kaartje heen klik door de tijd zie ik geen enkel verschil tussen Peel en Maas en de omliggende gemeenten ( op de normale fluctuaties na ).Heb je gekeken naar de ziekenhuisopnamen sinds juni? Dat scheelt echt extreem veel.
Daarom ga ik naar de supermarkt in m'n eigen car(retje) en gebruik in de supermarkt mijn eigen boodschappenwagentje en niet het winkelwagentje van de supermarkt !Lady1234 schreef: ↑06 apr 2021 16:37Carretje niet aanraken dan.gustavo-woltmann schreef: ↑06 apr 2021 15:59Coronamelder werkt amper niet.
- Gusavo Woltmann
Je bent wel erg somber.reggie2 schreef: ↑06 apr 2021 11:45Hart van Nederland
tja...... de voordelen wegen zwaarder?? vertel dat aan de nabestaanden.
De cijfers zijn er wel geweest op dit forum. Had de cijfers van de aan Meijel grenzende gemeentes gepakt. Deurne, Asten en volgens mij Leudal. Daar kwamen ze een stuk verder dan de 12 ziekenhuisopnamen sinds juni. Terwijl het aantal inwoners en besmettingen over die periode toch vrij vergelijkbaar was. Overigens zijn er in de laatste maand wel 3 nieuwe ziekenhuisopnamen bijgekomen in die gemeente. Maar je kunt gewoon terugzoeken naar het moment dat ik die cijfers op een rijtje heb gezet, maar dit zijn er vele tientallen in die hele veiligheidsregio. De kleur rood zegt me niets, dat zijn nieuwe besmettingen. Het ging puur over het feit dat er zo weinig mensen in het ziekenhuis kwamen en dat vond ik persoonlijk wel een onderzoek naar dat chloroquine waard.angel1978 schreef: ↑06 apr 2021 16:47Die cijfers zijn er nooit gekomen.angel1978 schreef: ↑30 mar 2021 08:48Geef dan eens verifieerbare cijfers, want als ik door dat kaartje heen klik door de tijd zie ik geen enkel verschil tussen Peel en Maas en de omliggende gemeenten ( op de normale fluctuaties na ).Heb je gekeken naar de ziekenhuisopnamen sinds juni? Dat scheelt echt extreem veel.
En als je nu naar Peel en Maas kijkt dan is die juist weer dieprood terwijl omliggende gemeenten het stukken beter doen.
Blijkbaar toch niet zo'n beste behandeling....
Is dit eigen ervaring van vhz (van horen zeggen)?gustavo-woltmann schreef: ↑06 apr 2021 15:59Coronamelder werkt amper niet.
- Gusavo Woltmann