Moneyman schreef: ↑14 jan 2022 11:46
Jose2501 schreef: ↑14 jan 2022 11:43
En gezonde kinderen overlijden niet aan corona. Terwijl het nog maar de vraag is wat het effect is op langere termijn op hun weerstand tegen andere virussen.
En gezonde kinderden overlijden niet aan vaccinatie. Terwijl het nog maar de vraag is wat het effect van Corona is op langere termijn op hun gezondheid.
Tja, dat effect op langere termijn van de vaccinaties is ook maar een vraag. Ik kan momenteel nog steeds niet volledig werken, kruip nadat ik thuis kom meteen in bed, omdat ik kapot ben, terwijl ik vrijwel niets uit voer.
Maar ik heb de cijfers even opgezocht (heel vreemd dat er niet bijgehouden hoeveel mensen in het ziekenhuis zijn opgenomen na vaccinatie) en van de groep 0-19 (ja, het RIVM deelt het niet echt goed op) werden er gemiddeld ongeveer 3 opgenomen in het ziekenhuis door de hele coronacrisis heen. Pas de laatste anderhalve maand is dat meer geworden, nu zijn het er zo'n 10 per week. Maar of dat die kinderen zijn, dat is dus niet duidelijk, dat kan dus ook de groep 12-19 zijn.
Overigens heb ik eens even gekeken. Er zijn ondertussen al 2881 meldingen van ziekenhuisopnames na Pfizer, 450 van Moderna, 913 van AstraZeneca en 223 van Janssen. 45 meldingen zijn er dan nog van een onbekend merk. Onschuldig zijn de vaccins dus evenmin.
Echter zie je bij het Lareb wel dat het aantal meldingen van bijwerkingen bij de 3e prik echt verschrikkelijk groot is. Dat is heel extreem.