Is het ook niet een gezondheidsrisico voor iemand die fysio nodig heeft, om dat uit te stellen tot er een vaccin is?Theotrucker schreef: ↑04 mei 2020 10:10Vanaf donderdag weer naar de fysiotherapie. Precies op tijd komen. Mondkapje en gezichtsscherm voor mijn behandelaar(ster). Anders 1,5 meter afstand. Ik twijfel of we dat risico wel moeten aangaan. Tenslotte spelen we dan met onze levens. Ik wil eigenlijk wachten op een vaccin. Een keer per week naar de supermarkt is al gevaarlijk genoeg. Mijn dak is lek, maar een dakdekker komt er voorlopig niet in. Zelf proberen op te lossen is de enigste mogelijkheid.
We weten nu nog te weinig over dat eventuele vaccin, is het elk jaar nodig net als het griepvaccin en moet het dan elk jaar aangepast worden? Hoe lang blijven die antistoffen dan in je lichaam? Is dat vaccin ook geschikt voor mensen die al onderliggende ziektes hebben, heeft het bijwerkingen?
Persoonlijk denk ik dat een veilig vaccin nog wel even kan duren, en dan nog sta ik niet vooraan om het toegediend te krijgen.