Dat zegt dit beeld wel. Waarom zouden ze anders de moeite nemen om een mondkapje op te doen?moederslink schreef: ↑25 nov 2020 00:26Nee dat zegt dit beeld niet , ik zie dat anders:
dit beeld geeft een stuk solidariteit weer op dat specifieke moment, het geeft nl nergens aan :
" kijk wij dragen een mondkapje en het kapje beschermt ons wel .....terwijl we elkaars hand vasthouden " .
Dat het niet slim is is evident!
Vast wel. Waarom zouden ze anders zo dom bezig zijn?Maar bij de massale protesten wereldwijd zie je het wel: wel een mondkapje dragen maar met duizenden tegelijk dicht op elkaar lopen.
Zouden die lui dan allemaal denken : ik draag een mondkapje dus ik ben beschermd ?
Die relschoppers zijn vooral beroepswerklozen die niets nuttigs in hun leven te doen hebben en scholieren en studenten die het zien als een goed excuus om te spijbelen. Er zitten meestal weinig mensen tussen die niet compleet achterlijk zijn. Is allemaal tuig van de richel dat het leuk vindt om andermans eigendommen te slopen of te stelen.Hoe dom ben je dan bezig wanneer je daar tussen loopt.
Dus ja, ik denk dat die mentaal uitgedaagde typetjes in de waan zijn dat mondkapjes wel bescherming bieden.