gelukkig niks ernstigs dus...
ik ga plat..

LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Sorry, wou jou niet controleren, maar even weten hoe je het doet.tiptoo schreef:@tennis hoi , ik heb de betahistine 16 mg gehad maar die werkten bij mij niet want dat is voor je evenwicht.
ik doe de oefeningen op advies van de KNO arts dan moet je op bed gaan liggen , dan je hoofd 1 kant op naar rechts of links en dan snel naar zitstand vanuit ligstand en dan weer liggen, en dat doe je ongeveer een keer of 8 a 10 en dat 3 keer per dag en het gaat nu beter, dat is dus voor als je gruis achter de oren hebt.
dus als je last van duizelingen hebt ken je het doen hou er wel rekening mee dat je op die manier effe de duizelingen weer oproept maar het helpt echt.
je hoeft geen sorry te zeggen maar je moet geen 8 keer per dag maar 3 keer per dag en dan ......8 a 10 keer vanuit ligstand dus achter elkaar , hoop dat het bij jou ook gaat helpen en anders nog effe na laten kijken , sterkte.tennis schreef: Ik heb het wel zeker in de begin 8 keer per dag de oefeningen gedaan.
Toch moet ik weer sorry zeggen, want je hebt mijn berichtje niet gelezen.tiptoo schreef:je hoeft geen sorry te zeggen maar je moet geen 8 keer per dag maar 3 keer per dag en dan ......8 a 10 keer vanuit ligstand dus achter elkaar , hoop dat het bij jou ook gaat helpen en anders nog effe na laten kijken , sterkte.tennis schreef: Ik heb het wel zeker in de begin 8 keer per dag de oefeningen gedaan.
dus dan eerst 's morgens dan tussen de middag of iets later en dan 's avonds nog het beste is dan tegen de tijd dat je gaat slapen als je al duizelig bent ken je niet vallen als je al op bed ligt.
Dat verklaart al heel veel.maar sinds 8 jaar ben ik het kwijt!
Kan ik jou geen ongelijk geven, dat dit veel verklaart:aquino schreef:Dat verklaart al heel veel.maar sinds 8 jaar ben ik het kwijt!