LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Make it Easy stoppen met roken.

Bespreek hier alle vormen van alternatieve geneeswijze.
rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

zo nou en of je misselijk wordt van de duizelingen!!
daarom was 1+1 gelijk 2 bij de arts bij mij...nou ben ik al snel misselijk als ik al een bood op tv zie :D ,dus het evenwichtsorgaan is al heel gevoelig...
maar het was gelijk raak...emmer stond al klaar..bij de arts...

zou de beta maar slikken als ik jou was..je hebt ook nog cerresazine...ik schrijf het verkeerd,dat is meer ook voor reizen..en duizeligheid...
als je ehct wilt weten hoe het heet,pak ik het er even bij...
ik slik 3x 16 mg beta en als ik reis mag ik over gaan op die andere,kan geen kwaad maar geen beta er dan bij...

even...als je niet misselijk bent en wel duizelig dan kan het ook je bloeddruk zijn..te laag...heb ik ook nog eens...dus het kan dubbel zijn..weet niet of dat in verband kan staan met roken?minderen zeg maar..

@tennis...ja vorig jaar winter was het echt drama met die kou,maar ach na 12 jaar..weet je je foefjes en het is niet einde van de wereld :wink: al zeg ik het niet lachend hoor,ja dat wel maar het is nou eenmaal zo,snap je me?

ik hoop dat je van het roken af kan blijven,misschien heb ik het gemist,hoelang ben je er nu vanaf?
het blijft verleidelijk?

allebei,kom op he....

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

:mrgreen: hoi rozemarijntje , nee ik ben niet meer duizelig wel misselijk ik krijg morgen de bloeduitslag en anders woensdag want dat is nu ook onderzocht. weet niet of je het tegen tennis of mij had want ik ben nog niet van het roken af , in het weekend zelfs helaas weer meer gerookt spanningen :(

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

nee tegen tennis over hoe lang ie gestopt was en van jou gaan we door tot je voor 1 jan gestopt bent :D

oke niet meer duizelig wel misselijk,misschien door het stoppen met roken?
nou ff je bloed afwachten.
je bent toch niet uh.......je weet wel 9 mnd.....ihihihihihi

ja dat je meer gaat roken door spanningen is logisch en nu ook dnek je toch wat komt er uit dat bloed....
laat je het weten....ik denk aan je..

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

:mrgreen: :lol: mag het toch niet hopen op mijn leeftijd :mrgreen: nee ik ben niet zwanger en ik laat je het je weten zodra de bloeduitslag er is, denk dat ik morgen weer op mijn mindere rooktoestanden zit althans hoop ik das balen als je spanning hebt dat je dan weer meer rookt :mrgreen:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

hahaahha :D ja ik kan hier toch door het scherm niet zien wat je leeftijd is?
soms merk je het wel aan antwoorden of het een jong iemand is..maar ook rijpe vrouwen...kunnen....ja je weet wel haahahahah zo het zal je gebeuren denk dat je niet goed wordt.. :mrgreen:
ik ook niet hoor trouwens ik ben 37 en ik wil niet om bepaalde redenen..het kan niet...niet alleen door mij maar ook een bepaald gen van mijn man,als je dat wilt weten moet je maar een pb sturen

hoe gaat het vandaag met de misselijkheid en het roken?
ik weet het ben er niet dagelijks...ben zo moe enz...je snapt het wel denk ik...hoop ik,denk wel aan je hoor,expeditie rome komt uit mijn lichaam zeg maar

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

roken gaat momenteel super slecht , bloeduitslag is binnen maar moet nog een keer kan de ziekte van lyme zijn wat ik niet hoop dus weer spanning word er niet vrolijk van. :mrgreen:

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tennis »

tiptoo schreef:roken gaat momenteel super slecht , bloeduitslag is binnen maar moet nog een keer kan de ziekte van lyme zijn wat ik niet hoop dus weer spanning word er niet vrolijk van. :mrgreen:

Iets van een teek?
Heb je jou lichaam eens gecontroleerd op een beet?
Lees eens hier:
http://www.lymenet.nl/info/symptomen-zi ... n-lyme.htm

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

tennin schreef:

Iets van een teek?
Heb je jou lichaam eens gecontroleerd op een beet?
Lees eens hier:
http://www.lymenet.nl/info/symptomen-zi ... n-lyme.htm
klopt tennis ik heb 3 keer een teek dit jaar gehad bij de 1 ste weet ik niet hoe lang die heeft gezeten die is door de huisarts verwijdert dus ik hoop het niet dat het lyme is maar anders ben ik er gelukkig wel bijtijds bij.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

hoop het niet voor je tiptoo!!
maar goed nu maar snel bloedprikken en wachten....balen zeg...

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

ben al geweest rozemarijntje als het goed is krijg ik maandag de uitslag , ach zal wel meevallen hoop ik en anders ben ik er wel optijd bij, dank je :mrgreen:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

mooi dat je geweest bent..nu maar afwachten,ja ik weet niet hoelang je met alles loopt,en eerlijk gezegd weet ik ook het verloop niet echt van lyme.
is ook weer bij iedereen anders denk ik.
laat je het ff weten....als maandag denk?de uitslag er is

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

doe ik rozemarijntje , hoop ook dat het niet zo is en anders , merk ik het wel heb dit jaar 3 keer een teek gehad eerder nooit, hou je op de hoogte :wink:

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

gelukkig geen lyme , wel komende vrijdag naar het ziekenhuis voor verder onderzoek bij de KNO arts dus valt wat dat betreft mee, en roken lukt momenteel niet te minderen dus de staatskas wordt nog gevuld door mij :D

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@tiptoo,elk geval wordt er naar je gekeken en dat is al heel wat,sommige ha laten het op hun beloop!
sorry dat ik niet zo aanwezig ben,ben weer gevloerd door de griep,niet zo gek met alles,ik kna echt niet veel nu,ik heb 150 mg para codeine op een dag en brufen 1800 mg en toch heb ik 38.9 vind de ha beetje vreemd...
dus veel drinken!..eten hoeft ook niet..jak..dus die staatskas wordt weer niet gespekt, :(
hij denkt dat ik echt een flinke gripe nu heb...als ik me wat beter voel moet ik me weer melden bij hem.voor de vakantie was mijn ijzer al weer laag.
vorig jaar rond deze tijd was het heel erg,was de milt en lever ook al aangetast zo weinig ijzer had ik toen,goede maatregelen toen genomen.
en toen voor de vakntie was het ietslager...ik laat maar ..ff afwachten,denk dat het wer erg laag is en ik nu lekker vatbaar ben..
wil alleen maar slapen...
dus ff kijken volgens mij is ie volgende week met vakantie (meestal met kidsvakantie)dan daarna...
hij heeft net nog gebeld hoe het gaat,is een jonge vent die net zoo oud is als ik en weet wat ik allemaal heb en me goed in de smiezen houd.
ijzer wil hij liever even via het lab doen met meerder dingen...

even voor de goede orde voor er iemand komt..de 150 para codeine neem ik niet elke dag alleen als het echt nodg is..de ene dag maar 100...enz..
en dan de andere pillen er nog bij maar die zijn niet koortsverlagend...
zo heb een half uur hier ovr gedaan..sorry..heb geen fut....verders

sterkte...wikde ff laten weten dat ik wel aan jed enk

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

hoi rozemarijntje klinkt allemaal niet prettig hoop voor je dat alles weer een beetje beter gaat zo snel mogelijk dan, want zoveel paracetamol met codeine is ook niet goed, beterschap :D

ik word morgen onderzocht dus hoop dat ze iets onschuldigs vinden en dan ga ik daarna de staatskas niet meer vullen :lol:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@tiptoo

hoop dat er wat uitkomt vandaag,maar je zal wel weer op de uitslag moeten wachten grrrrrr hoop het niet.

de para is voor mij heel normaal,heb zoveel,maar mankeer ook veel,
ik ben alleen iemand die kijkt wat ze per dag echt nodig heeft en zoals deze week iets meer,vandaag gaat het wat beter...nog wel koorts...
en alles maar dan ook alles doet zeer,dus ik denk een echte griep,nou ja volgens de dokter,
dan maar ff met lappie op bed...
laat je het ff weten..hoe het ging...

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

ziek goed uit rozemarijntje griep heerst momenteel.

moet naar de neuroloog naar de duizeligheids poli voor verder onderzoek dus krijg weer opnieuw een oproep houdt je bezig zo. :D

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ja het zou ook uit je nek kunne komen..
ik heb zo en zo altijd last van mijn evenwichtsorgaan,maar als de nek stijf en vast zit dan wordt ik toch ondanks de beta erg duizelig en misselijk.
dus de neuro zal ook wel een foto van je nek maken,stelt niks voor.

nou ik ben nog niet uitgeziekt,op aanraden van mijn tante,,nou ja ze is 10 jr ouders als ik maar verpleegster,ff toch nu naar de ha toe weer.
ha had het ook gezegd volgende week nog niet beter wil ik je weer zien...
ik ben nu wel zover dat ik zelf ff er heen kan...3 min lopen :oops: hier stoplichten over en klaar...
zal wel kuurtje worden,heb het idee dat het of mijn oren zijn aangezien ik ook erg duizelig ben(kan in verbinding met je evenwichtstaan)of holteontsteking,want de koorts is niet goed zolang...

dus ik hou je ook wel bezig hoor....
jammer alleen voor het cz weer kosten,maar ja je vraagd er niet om he,,

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

oh rozemarijntje ik hoop dat de huisarts iets voor je ken doen elke dag niet lekker lijkt me ook niet prettig, beterschap van mij uit.

moet effe de afspraak afwachten en dan zie ik wel ben nog nooit bij een neuroloog geweest dus , enne roken momenteel ben ik de staatskas aan het vullen :mrgreen:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

neuro stelt niet zo veel voor,eerst vraagd ie naar je klachten ,zal je onderzoeken,misschien vragen of je hoofd of nekklachten hebt en zal dan een foto misschien laten maken van de nek....
of hij stuurt je door naar de fysio,heb je geen stress?serieus?stijve nek,zere nek,spieren enz?

ja ik word ff niet goed van mezelf ophet moement

we horen elkaar weer....het zweet breekt me nu weer uit ,dus ik stop
1 mzzl het heerst,ben niet de enige :( maaaaaaaaaaaaaar zo lang :wink:

Gesloten