LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 40PFL.5605H/12 Philips Led TV wat is hier mee aan de hand?!

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
gezondheid

40PFL.5605H/12 Philips Led TV wat is hier mee aan de hand?!

Ongelezen bericht door gezondheid »

Toen we dit toestel nog maar net hadden waren er problemen met het geluid. Na melding is een monteur langs gekomen die niets kon vinden. Vervolgens de hele chip vervangen. Nadat dit is gedaan is het een hele tijd goed geweest. Echter nu wederom problemen met het geluid. Ik dacht misschien ligt het aan de ontvanger, maar hij geeft overal geluidsproblemen, dus met de DVD, satelliet en digitenne. Op de website staat dat je dan een update kunt gaan doen (Firmware). Echter dat helpt helaas niet. Ook in mijn eigen kring hoor ik dat mensen problemen hebben met hun Philips? Misschien dat dit eens onderzocht kan worden?

Wanneer het beeld uitvalt en het rode lampje knippert en vervolgens zwart beeld even grijs wordt dan doe ik stopcontact er uit en er weer in. Dan werkt het toestel weer prima! Ook herkend hij soms geen signaal op de HDMI poorten. Dan zet je het toestel op standby en weer aan en dan herkend hij wel weer signaal. Kortom ik koop geen Philips meer omdat ik vermoed dat de kwaliteit niet meer zo goed is als vroeger.
Laatst gewijzigd door gezondheid op 17 nov 2013 15:50, 1 keer totaal gewijzigd.

bprosman

Re: 40PFL.5605H/12 Philips Led TV wat is hier mee aan de hand?!

Ongelezen bericht door bprosman »

Wanneer het beeld uitvalt en het rode lampje knippert
Het aantal keren knipperen geeft aan wat er defect is.

gezondheid

Goed om te weten! Ik heb de stekker eruit gehaald en nu werkt hij weer normaal. Maar echt vertrouwen in Philips heb ik niet meer. Zij besteden veel dingen toch uit aan derden? Ik merk op dat er zo veel bugs in apparatuur zit! Dit is niet alleen bij Philips maar ook bij JVC-Kenwood, Rotel en Rebox het geval. Dan komen er updates (firmware) die niet altijd te installeren zijn. En als je ze al wilt laten installeren dan is dat geheel op eigen risico.

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

Kortom ik koop geen Philips meer omdat ik vermoed dat de kwaliteit niet meer zo goed is als vroeger.
Deze conclusie had je voor de koop moeten trekken.

Op internet staat genoeg aan review´s, dus huiswerk slecht gemaakt.

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

eleven schreef:
Kortom ik koop geen Philips meer omdat ik vermoed dat de kwaliteit niet meer zo goed is als vroeger.

Onzin. TV hoort gewoon te werken. Koop ontbinden en geld terugvragen.

eleven

Ongelezen bericht door eleven »

olaf79 schreef:
eleven schreef:

Onzin. TV hoort gewoon te werken. Koop ontbinden en geld terugvragen.

Ik denk, dat de koop al een paar jaren terug geweest is.
Ik reageer op de uitspraak van TS en ben het met hem eens.
Maar ook met jou, want inderdaad moet een toestel werken.

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

Ik begin te vermoeden dat TS het merk philips een beetje probeert af te kraken om het netjes te zeggen. TS heeft wel opmerkelijk veel problemen met allerlei apparatuur van het merk philips.

gezondheid

Dat bestrijdt ik Puma73. Ik heb enkel problemen met de Philips Sarista apparaat en daar ben ik niet de enige ben als je leest op een andere consumenten website Kieskeurig. En het tv toestel heeft problemen met het geluid dat ook op de website van Philips zelf staat. Je zou dit kunnen oplossen met een update maar dat werkt dus helaas niet. Philips maakt haar eigen tv toestellen toch niet meer? Mogelijk dat daarin het kwaliteitsverschil zit.

Gesloten