LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Beveiliging Audio Cd

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
groot978

Beveiliging Audio Cd

Ongelezen bericht door groot978 »

Reeds voor de tweede keer heb ik een CD in de winkel gekocht die niet is af te spelen in mijn DVD speler.
Het betreft de CD van Norah Jones (Feels Like Home) en de laatste CD van Joe Lovano (I'm All For You). Deze twee CD's zijn beide van Blue Note. Andere Blue Note CD's geven geen probleem (bijvoorbeeld Strange Fruit van Trijntje Oosterhuis en de allereerste CD van Norah Jones)
Mijn 10 jaar oude Discman speelt de CD's wel vlekkeloos af. Mijn DVD-speler is echter wel een High-End speler van Sony, maar geeft aan, nadat ik de CD heb ingebracht, op het display "No Disc"
Gelukkig heb ik een computer met CD brander, zodat ik de originele CD kan kopiëren. Saillant detail: de CD is beveiligd tegen kopiëren, maar ik heb hiermee geen enkel probleem! Dus wel met gewoon afspelen, maar niet met kopiëren!
Als dat zo doorgaat, koop ik echt nooit meer legale CD's Het kopiëren wordt bevorderd in plaats van tegengegaan. :x

hoffie

Re: Beveiliging Audio Cd

Ongelezen bericht door hoffie »

tja die hele copieer beveiliging treft alleen de verkeerde mensen. een cd'tje rippen is zo gebeurd......

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

niet met kopieëren.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

hmm

Inter

Ongelezen bericht door Inter »

Gewoon branden met Alcohol 120% als je brander tenminste TAO DAO/SAO. ondersteunt.

het is achterlijk

Ongelezen bericht door het is achterlijk »

Het is achterlijk dat wij het allemaal maar pikken die idiote prijzen. Een perfecte prijs is 4 a 5 euro per c.d.

Het kruidvat kan werkelijk hele dure opnamen, waarvoor ik 100 euro betaalde (jean guillou) leveren voor 10 euro,

En wij accepteren die dure labels gewoon:door het te kopen: boycotten zou ik zeggen.

De prijzen slaan nergens op : edoch iedereen koopt nog legaal.

Laat de buma / stemra maar flink verlies lijden!

kom op zeg: daar zitten de werkelijke oplichters, niet jan met de pet, die alle eindjes al 10000 x aan elkaar moet knopen.

NEderlanders zijn een slap volk.

Ze pikken alles!
alles
alles
!

Gesloten