Ondanks herhaalde telefonische navragen (20 ct per min) bij Boxford wacht ik nu al 13 weken op een - onder garantie- toegezegde nieuwe (vervangende- ) DVD recorder (Provision) . Het antwoord dat ik kreeg was: "nog in behandeling". Verder vragen worden beantwoord met: "weet ik niet".
Na een mail aan Boxford hoe het nu zit met mijn ingeleverde apparaat, krijg ik als antwoord dat ze niet kunnen nagaan of het apparaat wel bij hun is afgeleverd. Vreemd omdat ik in een eerder stadium al te horen heb gekregen dat het apparaat was aangekomen. Gelukkig kon ik met behulp van een uitdraai van tracktrace van TNT post aantonen dat het apparaat wel zeker bij hun was afgeleverd. Daarna kwam de reactie dat ze slechts beperkte tijd terug kunnen nagaan of een apparaat in ontvangst is genomen. (wat zou er gebeurd zijn als ik het niet meer had kunnen aantonen.....?)
Maar ik zal een brief krijgen met een alternatief voorstel omdat de recorder niet voorradig is. Vol verwachting klopt ons hart (eindelijkwordt er actie ondernomen).
Maar ..... wat schetst onze verbazing: ons wordt een waardebon aangeboden van let wel: ong. € 54, te besteden bij www.electrolife.nl. En dat terwijl we € 119 voor de dvd recorder hadden betaald. Bovendien moeten er als bewijs weer kopieen van kassabonnen worden ingeleverd, die ze nota bene al bij het apparaat hadden gekregen.
Als we niet op hun aanbod ingaan, moeten we maar langer wachten totdat ze het probleem op een andere manier zullen oplossen.
Ik ben benieuwd hoe lang we moeten wachten !
Ik zou graag willen weten welke ervaring anderen hebben, die ook deze keuze "wachten" hebben gekozen.
Voor degene die met een gelijke situatie zitten: bereken uw waardebon op www.service.shop.nl
Het wordt tijd, ook gezien de vele gelijksoortige bemerkingen over dit bedrijf, hier eens wat "ruimere" aandacht te besteden.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Boxford Holland service /garantie
Re: Boxford Holland service /garantie
De magnetron grill combinatie die ik bij Aldi had gekocht ging kapot, gelukkig binnen de garantie.
In de garantiebepaling van Boxford staat:
.....
Voor u dus geen kosten voor verzending en reparatie binnen de garantieperiode!!
0900-2025194 (0.20 ct/m) gebeld waarbij ik Esther namens Boxford aan de lijn kreeg.
Ik moest de magnetron maar opsturen, de kosten waren voor mijn eigen rekening echter.
Toen ik haar wees op de garantievoorwaarden zei ze dat die niet meer golden. En repareren deden ze ook niet, toen ik doorvroeg bleef het onduidelijk wat ik terug kan verwachten.
Wat een ongelofelijke oplichterij! Ze houden zich niet aan de voorwaarden, je wordt afgesnauwd door een mevrouw zonder achternaam (die vertel ik niet), doorverbinden naar iemand anders kan niet.
Echt ongelofelijk voor woorden!!
Hoog tijd dat hier actie op komt, dit kan toch absoluut niet.
In de garantiebepaling van Boxford staat:
.....
Voor u dus geen kosten voor verzending en reparatie binnen de garantieperiode!!
0900-2025194 (0.20 ct/m) gebeld waarbij ik Esther namens Boxford aan de lijn kreeg.
Ik moest de magnetron maar opsturen, de kosten waren voor mijn eigen rekening echter.
Toen ik haar wees op de garantievoorwaarden zei ze dat die niet meer golden. En repareren deden ze ook niet, toen ik doorvroeg bleef het onduidelijk wat ik terug kan verwachten.
Wat een ongelofelijke oplichterij! Ze houden zich niet aan de voorwaarden, je wordt afgesnauwd door een mevrouw zonder achternaam (die vertel ik niet), doorverbinden naar iemand anders kan niet.
Echt ongelofelijk voor woorden!!
Hoog tijd dat hier actie op komt, dit kan toch absoluut niet.