LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] canon eos + NIDF workshop

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
wiwes

canon eos + NIDF workshop

Ongelezen bericht door wiwes »

Geachte M,

Twee weken geleden heb ik een Canon Eos 400 D aangeschaft. Hierbij heb een voucher / waardebon ontvangen zodat ik voor het bedrag van 25 euro een 1 daagse cursus zou kunnen gaan volgen op een later te bepalen tijdstip in 2008.
Ik heb hierop mij getracht in te schrijven. Dat is niet gelukt helaas.
Wat blijkt, twee weken na aanschaf blijkt dat alle cursussen al vol geboekt zijn.

Ik kan mij niet voorstellen dat de mensen die onlangs een Canon Eos 400 D hebben aangeschaft zich al hebben ingeschreven en dus allen terrecht konden bij deze curus van het NIDF.

Graag ben ik daarom dan ook benieuwd of er mensen zijn die eveneens deze ervaring hebben met het NIDF / Canon.

Wellicht dat Canon met meerdere data kan voorstellen waarop de cursus alsnog gegeven zou kunnen gaan worden.

P.s Ik heb zowel het NIDF alsmede Canon gebeld hierover.
Het NIDF benoemd dat zij afhankelijk zijn van Canon en Canon laat na mijn telefoontje niets meer van zich horen.

Of te wel zoals Canon zelf in hun reclame al zegt: welcome to the Playground!! Nou dus niet.

wiwes

Re: canon eos + NIDF workshop

Ongelezen bericht door wiwes »

Hallo,

Even terugkomend op het aanmelden van de workshop voor de Canon Eos 400D. Canon zou mij informeren wanneer er wederom data vrij zouden komen. Dat heeft men nagelaten, en dus weer verzuimd en dus niet beloofd wat men men een klant afspreekt. Jammer en een gemiste kans om een klant tevreden te maken en houden.

Inmiddels heb ik mezelf aangemeld via het NIDF en ga de cursus volgen in april a.s. in Zwolle.

En ehh bedankt Canon...Welcom to the playground!!

Ik regel het zelf wel ...

Gesloten