hallo mensen
ik heb van de week de brief binnen gekregen van multikabel omtrend het overstappen van analoge tv naar digitale tv,
hun vonden het logies dat in de tijd waar in wij nu leven dat je over stapt naar digitale tv,
waar je wel een ontvanger voor moet kopen die kosten maar 149euro teminsten daar beginen ze mee en dan moet je nog een starters paket kopen van 9.95euro en dan elke maand 14.85 voor je abonoment dus je komt al gouw uit op zon kleine 173.80,
ik vond dit nog al een hoop geld en ik wil trouwens geen eens over stappen naar digitale tv ik vind het goed zo,
nu stond er in de brief van hun ook nog de zin MAAR VOORLOPIG BLIJFT U STANDAARD PAKET OOK ANALOOG ONTVANGEN,
nu heb ik multikabel net gesproken en ik werd eerst geholpen door een heel pitig meisje,
ik vroeg om een schriftelijke bevestiging dat het analoge abonoment er altijd in zou blijven zitten want dat was wat zij tegen mij zij dat het er niet uit zou gaan,
maar ik moest bellen met hun 0800 nummer en daar vragen naar die schriftelijke bevestiging,
ik heb dat nummer gebeld en werd te woord gestaan door een uitermate vervelende meneer,
ik kreeg die bevestiging niet want dat vond hij niet nodig want hij kon niet zwart op wit geven dat het paket voor altijd zou blijven bestaan,
kort om we worden dus <nu nog> lichtelijk gedwongen om over te gaan op de digitale versie anders hebben we daarna gewoon geen tv meer,
ik vind dat dit niet kan en dit is ook zeker niet het laatste wat ze van mij hebben gehoord,
want ik pik dit niet langer van ze,
groetjes noelle
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] digitale tv van multikabel
Re: digitale tv van multikabel
ik heb hem inmiddels al weer weggegooid, maar ik heb pas geleden idd nu ook zo'n briefje ontvangen.
Alleen: nu kost het geloof ik 9 euro EXTRA per maand oid.
Er werd verder ook niets gezegd over dat de traditionele manier van kabelen en tvkijken binnenkort afgelopen zou zijn, daar was je bang voor dacht ik.
Dat wordt eventjes afwachten. Ik had alleen zoiets van ik ga niet NOG meer betalen voor die onzin, want ik betaal nu al 42 euro voor een kwartaaltje kabeltelevisie. En dan heb ik helemaal geen extra uitgebreid pakket met betaaltv mogelijkheden oid.
Samen met een leuk internet abonnementje gaat er behoorlijk wat geld richting multikabel.
Lang leve de vooruitgang!
Alleen: nu kost het geloof ik 9 euro EXTRA per maand oid.
Er werd verder ook niets gezegd over dat de traditionele manier van kabelen en tvkijken binnenkort afgelopen zou zijn, daar was je bang voor dacht ik.
Dat wordt eventjes afwachten. Ik had alleen zoiets van ik ga niet NOG meer betalen voor die onzin, want ik betaal nu al 42 euro voor een kwartaaltje kabeltelevisie. En dan heb ik helemaal geen extra uitgebreid pakket met betaaltv mogelijkheden oid.
Samen met een leuk internet abonnementje gaat er behoorlijk wat geld richting multikabel.
Lang leve de vooruitgang!
Niet aan mee doen .Je krijgt dadelijk van een heleboel internetproviders
abonnementen die veel goedkoper zijn .
Versatel (Zonnet) gaat daar al mee al in aug 2005 mee beginnen.
Wanadoo heeft ook plannen en zo zijn er nog veel meer die dat gaan doen.
Alles je ook nog vast wilt bellen en je doet dat allemaal bij één provider ben je veel goedkoper uit.
Of ze dat goed doen moet de praktijk laten zien maar is wel goed voor de prijzen .
Uiteraard zijn de duurdere pakketten bij de kabelaars anders maar wie betaald er nou voor zenders waar je toch niet naar kijkt.
Door de concurentie die er nu aan zal komen zullen ze wel moeten veranderen .Casema is één van de weinige die wel die keuze geeft om een standaardpakket te nemen maar nog steeds veel te duur .
Hier bij UPC heb ik die keuze helemaal niet en moet ik gewoon €14.95 per maand via me energierekening betalen .
abonnementen die veel goedkoper zijn .
Versatel (Zonnet) gaat daar al mee al in aug 2005 mee beginnen.
Wanadoo heeft ook plannen en zo zijn er nog veel meer die dat gaan doen.
Alles je ook nog vast wilt bellen en je doet dat allemaal bij één provider ben je veel goedkoper uit.
Of ze dat goed doen moet de praktijk laten zien maar is wel goed voor de prijzen .
Uiteraard zijn de duurdere pakketten bij de kabelaars anders maar wie betaald er nou voor zenders waar je toch niet naar kijkt.
Door de concurentie die er nu aan zal komen zullen ze wel moeten veranderen .Casema is één van de weinige die wel die keuze geeft om een standaardpakket te nemen maar nog steeds veel te duur .
Hier bij UPC heb ik die keuze helemaal niet en moet ik gewoon €14.95 per maand via me energierekening betalen .
Je krijgt dadelijk van een heleboel internetproviders
abonnementen met digitale Tv die veel goedkoper zijn .
Bedoelde ik .
abonnementen met digitale Tv die veel goedkoper zijn .
Bedoelde ik .
Of je neemt een satteliet ontvanger en een schotel.
Zit je voor een kleine 6€ per maand naar wel liefst 100 kanalen te kijken inclusief canal+.
dus mensen zeur niet ga als je toch word gedwongen in de toekomst digitaal te kijken naar de satteliet ontvangst ,dit is al digitaal en je betaal veel minder en ja ik bepaal nu zelf wat ik wel en niet kijk voor zenders en dat beslist multikabel niet voor mij.
De kabel maatschappijen zijn er alleen maar op uit om je geld uit je zak te kloppen met slechte service want ik heb,had ook mulikabel; en hoevaak die wel storing had dat ik niet kon internetten tv kijken ,hehehehe te vaak en als je belde met die klacht ligt het altijd bij jouw ,je tv is stuk etc .
Nu ik satteliet heb heb ik nooit van dit soort onzin .
Zit je voor een kleine 6€ per maand naar wel liefst 100 kanalen te kijken inclusief canal+.
dus mensen zeur niet ga als je toch word gedwongen in de toekomst digitaal te kijken naar de satteliet ontvangst ,dit is al digitaal en je betaal veel minder en ja ik bepaal nu zelf wat ik wel en niet kijk voor zenders en dat beslist multikabel niet voor mij.
De kabel maatschappijen zijn er alleen maar op uit om je geld uit je zak te kloppen met slechte service want ik heb,had ook mulikabel; en hoevaak die wel storing had dat ik niet kon internetten tv kijken ,hehehehe te vaak en als je belde met die klacht ligt het altijd bij jouw ,je tv is stuk etc .
Nu ik satteliet heb heb ik nooit van dit soort onzin .
Helaas kan niet iedereen schotel of mag het niet .
Ja en ik weet heus wel dat er uitspraken van het europees hof zijn maar de praktijk werkt anders.
Verder vind ik ook een groot nadeel dat je de VRT (vlaamse publieke omroep) niet kan ontvangen .
Ja en ik weet heus wel dat er uitspraken van het europees hof zijn maar de praktijk werkt anders.
Verder vind ik ook een groot nadeel dat je de VRT (vlaamse publieke omroep) niet kan ontvangen .