Afgelopen week via de software van Hema een mooi album samengesteld, kost wat tijd, maar het resultaat mocht er ook zijn. Mooie aktie 15% korting, maakt het nog aantrekkelijker. Uiteindelijk bij het afronden van de bestelling, komt een foutmelding. Na flink wat mailtjes heen en weer met Hema (die vanuit klantenservice vragen te reageren op een noreply emailadres...). blijkt dat de service niet werkt met Safari webbrowser icm ophalen bij Hema filiaal. Erg klantonvriendelijk dat dit niet op de site vermeld staat en dat je daar pas bij de afronding achter komt.
Er worden excuses gemaakt, maar de 15% korting kan ik blijkbaar vergeten. Het aantrekkelijke is wel af zo.
Koude douche voor de Hema, en albums dus ergens anders bestellen!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Foto 'service HEMA en de IMac
Re: Foto 'service HEMA en de IMac
Dus je besteld eigenlijk alleen maar bij de Hema voor de 15% korting ?. kwaliteitscriteria (Hema levert best goede kwaliteit foto's ) tellen niet mee ?en albums dus ergens anders bestellen!
Nee prijs is niet het enige criterium,kwaliteit en service zijn ook belangrijk. Over de service heb ik wel een en ander op te merken, uit mijn reactie blijkt ook dat ik met name verbaasd ben over het feit dat een klantenservice mij om een reactie vraagt en ik vervolgens niet kan reageren omdat de mail uit een noreply mailbox verstuurd is + vind ik het niet klantvriendelijk dat niet duidelijk vermeld wordt dat bestellen met Safari als browser alleen mogelijk is al het album thuisbezorgd wordt (wat op mij vreemd over komt). Nee, dan krijg je een foutmelding met verder geen toelichting. Kwaliteit: ook pixum en andere aanbieders bieden een vergelijkbare kwaliteit is mijn ervaring. En waarom zou ik meer betalen als kwaliteit bij anderen min of meer gelijk is en ik over de afhandeling van mijn klacht (=service) veel aan te merken heb? De reactie dat ik alleen voor prijs ga is dus wel heel kort door de bocht
De HEMA software is inderdaad niet erg vriendelijk voor niet-Windows gebruikers. Tip: bestel gewoon fotoalbums bij Apple via iPhoto of Aperture. Die boeken zijn wat duurder maar het ziet er allemaal wel veel fraaier en professioneler uit dan de andere albums op de markt. En zolang je niet dagelijks albums besteld is de prijs van secundair belang.
De Mac software van Kruitvat is wel goed, zelf meerdere fotoalbums gemaakt niks mis mee.
-
KruiDvat las ik in een ander topic.queenfan schreef:De Mac software van Kruitvat is wel goed, zelf meerdere fotoalbums gemaakt niks mis mee.
En hoe werkt deze dienst met andere browsers? Zijn er ook problemen wanneer Opera, Firefox, Camino of Chrome wordt gebruikt?jayvdm schreef:Mooie aktie 15% korting, maakt het nog aantrekkelijker. Uiteindelijk bij het afronden van de bestelling, komt een foutmelding. Na flink wat mailtjes heen en weer met Hema (die vanuit klantenservice vragen te reageren op een noreply emailadres...). blijkt dat de service niet werkt met Safari webbrowser icm ophalen bij Hema filiaal.