Eenmaal thuis bleek mijn nieuwe aankoop helemaal niet te werken. Later zag ik ook bij de Dixons hetzelfde model camera, nieuw voor de zelfde, zogenaamd zeer lage prijs van de Steenweg. De Steenweg maakt reclame dat zij de laagste prijsgarantie hebben, en ik voelde me hierdoor een beetje opgelicht. Maar het ergste komt nog.
De Steenweg wilde geen geld terug geven voor de kapotte camera. Dezelfde camera was niet te bestellen, dus of ik een andere wilde uitzoeken. Ik kon niks vinden, en heb na lang aandringen toch voor elkaar gekregen dat ze een nieuwe zouden bestellen. Binnen een week zou hij er zijn.
Een paar dagen nadat ik de camera had terug gebracht, stond deze gewoon weer te koop in de etalage. Ik heb dit even gemeld bij een medewerker en deze verzekerde mij dat hij niet verkocht werd, maar dat het een showmodel was. Aangezien ik dit niet geheel vertrouwde en na vijf weken nog steeds mijn nieuwe camera niet had, heb ik een vriendin gevraagd om te kijken of ze de camera aan haar zouden verkopen. En dat deden ze. Voor de tweede maal zou de Steenweg een kapotte camera verkocht hebben.
De Steenweg probeert op deze manier geld binnen te halen voor kapotte producten, waarvan ze ook nog pretenderen de laagste prijs te bieden. Je krijgt alleen een tegoedbon, terwijl zij rente trekken van je geld. De Steenweg
Linda