LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] fotoreportages
fotoreportages
Wie heeft er ervaringen met Meester Vakfotograaf Freddie Jones uit Hogerheide gaarne reacties
Re: fotoreportages
Wij hebben ons bij hem aangemeld om de foto's te maken.
Maar vandaag hebben wij via de post bericht gekregen dat hij failliet zou zijn. Dit zijn wij nog aan het uitzoeken, maar als je er nog wat aan hebt: ga niet met hem in zee!!!
Groeten, Tamara
Maar vandaag hebben wij via de post bericht gekregen dat hij failliet zou zijn. Dit zijn wij nog aan het uitzoeken, maar als je er nog wat aan hebt: ga niet met hem in zee!!!
Groeten, Tamara
hallo Tamara, dankje voor je reacties helaas heb ik al en reportage laten maken en deze is om te huilen Maar van wie heb jij te horen gekregen dat ie failliet is zijn site is nog steeds online zou jij mij die brief kunnen mailen of van wie je dit gehoord hebt vr. groeten Eveline.
[email protected]
[email protected]
-
Kloppen de contactgegevens niet meer? Je kunt gewoon bij hem langs gaan met een paar vrienden om het eventjes "uit te praten".
http://www.freddiejones.com/contact.html
http://www.freddiejones.com/contact.html
hallo dennis,
zijn contact gegevens kloppen wel maar geeft geen reactie en ik wil het op een nette manier doen we hebben netjes betaald voor een belabberde reportage hij reageert nergens meer op niet op klachten aangetekende brieven en telefoontjes e.d langs gaan hoeft ook niet want hij woont niet bij zijn studio en zijn woonadres is een postbusnr.
zijn contact gegevens kloppen wel maar geeft geen reactie en ik wil het op een nette manier doen we hebben netjes betaald voor een belabberde reportage hij reageert nergens meer op niet op klachten aangetekende brieven en telefoontjes e.d langs gaan hoeft ook niet want hij woont niet bij zijn studio en zijn woonadres is een postbusnr.
Mmm erg jammer dat ik dit lees
Wij hebben er in Juni 2000 een bruidsreportage laten maken en wij waren er erg tevreden over
Ook vrienden van ons hebben er 3 jaar geleden een reportage laten doen en die waren ook erg tevreden
Dus waarom het de laatste tijd dan fout is gegaan weet ik niet
Wij hebben er in Juni 2000 een bruidsreportage laten maken en wij waren er erg tevreden over
Ook vrienden van ons hebben er 3 jaar geleden een reportage laten doen en die waren ook erg tevreden
Dus waarom het de laatste tijd dan fout is gegaan weet ik niet
Ik heb van zijn bedrijf een brief ontvangen, maar ben nog aan het uitzoeken of dit klopt. De brief is namelijk door zijn bedrijf verstuurd en van onze nieuwe fotograaf heb ik vernomen dat een curator je zaken overneemt als je failliet bent, omdat je onder curatelen .Dan klopt er toch iets niet als hij nog zelfstandig zijn post verstuurd, ook dat zijn website het nog doet roept vragen op. Misschien is hij bankroet, maar nog niet failliet en denkt hij er zo onderuit te komen. Misschien heeft hij wel een andere klant op onze dag en denkt hij zo meer te verdienen. Weet het allemaal nog niet, heb net de abm ambro gebeld, maar zij mogen geen informatie verstrekken ivm het privacyrecht. Daarom bellen we morgen naar de KVK en naar de rechtbank, omdat zij de faillisementen openbaar moeten maken. Zo hopen we er meer over te weten te komen. Als hij niet failliet is ga ik zeker niet meer met hem in zee, zal zeker proberen mijn 150,- euro terug te krijgen maar liever 150,- euro kwijt dan verschrikkelijke foto's. Heb gister gelijk wat rond gebeld en heb gelukkig nog fotografen kunnen vinden die nog tijd hebben. Ook zitten er een paar tussen die vooraf niets rekenen, maar alleen als je de foto's uitzoekt en als je het boek ophaald. Hoop dat dit wat wordt, maar laat het je nog wel even weten. Misschien is het makkelijker om te mailen, dan iedere keer via deze weg. Hoor het wel weer, groeten Tamara
Hallo Tamara,
Graag heb ik nog contact met je mijn e-mail adres is [email protected] dus als je daar jo e-mailadres naar toe zou willen sturen neem ik nog contact met je op.
gr. eveline
Graag heb ik nog contact met je mijn e-mail adres is [email protected] dus als je daar jo e-mailadres naar toe zou willen sturen neem ik nog contact met je op.
gr. eveline
Hallo Tamara en Eveline
Ik heb (helaas) ook een reportage geboekt bij FJ, en ook al aanbetaald. Ik probeerde te bellen voor een afspraak, maar helaas al een paar dagen helemaal noppes. Dus toen ben ik maar gaan zoeken en vond dit forumtopic Mijn voorgevoel was dus enigzins juist. Weet iemand al iets meer? Ik heb overigens geen post ontvangen over een faillisement maar wie weet komt dat nog aangezien we in het buitenland wonen. Ik zou ook heel graag contact hierover met jullie willen hebben, mijn e-mail is [email protected] Maar iig al heel erg bedankt voor deze info!
Groetjes Gerie
Ik heb (helaas) ook een reportage geboekt bij FJ, en ook al aanbetaald. Ik probeerde te bellen voor een afspraak, maar helaas al een paar dagen helemaal noppes. Dus toen ben ik maar gaan zoeken en vond dit forumtopic Mijn voorgevoel was dus enigzins juist. Weet iemand al iets meer? Ik heb overigens geen post ontvangen over een faillisement maar wie weet komt dat nog aangezien we in het buitenland wonen. Ik zou ook heel graag contact hierover met jullie willen hebben, mijn e-mail is [email protected] Maar iig al heel erg bedankt voor deze info!
Groetjes Gerie
Hallo,
OOk wij zijn ge... door meneer jones.
Heb ze drie weken geleden nog aan de telefoongehad en ze verzekerden mij dat er niks van alle geruchten waar was.
Ook wij hebben 150,00 aanbetaald en dan te horen 7 weken voordat je gaat trouwen dat de fotograaf falliet is.
Nou ik laat het er niet bij zitten.
Wie vecht mee tegen dit onrecht.
laat wat van je horen samen staan we sterk.
Groeten,
Monique
[email protected]
OOk wij zijn ge... door meneer jones.
Heb ze drie weken geleden nog aan de telefoongehad en ze verzekerden mij dat er niks van alle geruchten waar was.
Ook wij hebben 150,00 aanbetaald en dan te horen 7 weken voordat je gaat trouwen dat de fotograaf falliet is.
Nou ik laat het er niet bij zitten.
Wie vecht mee tegen dit onrecht.
laat wat van je horen samen staan we sterk.
Groeten,
Monique
[email protected]
Hallo,
Ik heb inmiddels de politie gesproken en die raden mij aan om toch aangifte te doen wegens oplichting.
Dit kan gewoon in je eigen stad.
Ik wil iedereen adviseren om dit te doen.
Samen staan we sterk en de politie kan het dan verder uitzoeken.
Want van deze praktijken ben ik niet gediend.
U wel??
Groeten,
Monique
Ik heb inmiddels de politie gesproken en die raden mij aan om toch aangifte te doen wegens oplichting.
Dit kan gewoon in je eigen stad.
Ik wil iedereen adviseren om dit te doen.
Samen staan we sterk en de politie kan het dan verder uitzoeken.
Want van deze praktijken ben ik niet gediend.
U wel??
Groeten,
Monique
-
Hallo,
Is er al wat meer bekend over fr*ddie j*nes.
Ofdat hij nu daadwerkelijk falliet is of niet,want wij wilde
graag de negatieven kopen maar kunnen geen contact meer
met hun krijgen.Ik hoop gauw wat van jullie te horen.
Alvast bedankt
Groetjes Angelique
Is er al wat meer bekend over fr*ddie j*nes.
Ofdat hij nu daadwerkelijk falliet is of niet,want wij wilde
graag de negatieven kopen maar kunnen geen contact meer
met hun krijgen.Ik hoop gauw wat van jullie te horen.
Alvast bedankt
Groetjes Angelique
hier hetzelfde verhaal..
reportage geboekt voor 24 mei as.
150,- aanbetaald en dachten dat alles geregeld was.
Wij kregen ook in april het gekopieerde velletje waarin stond dat hij de reportage niet kon doen vanwege een hoop bla bla.
Gelijk geprobeerd te bellen, maar geen reactie. We hebben ook een kvk gebeld en het blijkt dat deze meneer nog niet of niet failliet verklaard is.
Daarna poltitie gebeld in hoogerheide, die deelde mee, na een hoop gezeur dat de man al gevlogen was..
Ik dacht dat wij de enige waren die gedupeerd waren, maar na vandaag zie ik toch dat meerdere mensen gedupeerd zijn..
reportage geboekt voor 24 mei as.
150,- aanbetaald en dachten dat alles geregeld was.
Wij kregen ook in april het gekopieerde velletje waarin stond dat hij de reportage niet kon doen vanwege een hoop bla bla.
Gelijk geprobeerd te bellen, maar geen reactie. We hebben ook een kvk gebeld en het blijkt dat deze meneer nog niet of niet failliet verklaard is.
Daarna poltitie gebeld in hoogerheide, die deelde mee, na een hoop gezeur dat de man al gevlogen was..
Ik dacht dat wij de enige waren die gedupeerd waren, maar na vandaag zie ik toch dat meerdere mensen gedupeerd zijn..
graag wil ik reageren op de berichten op de Radar pagina over Freddie Jones.
Ik heb zelf een advertentie geplaatst op OPROEP.nl met de vraag of er nog meerdere mensen het slachtoffer zijn geworden van zijn praktijken.
Ik heb hierop juist een reaktie gekregen van "bokkum" met het advies op de site van Radar te kijken.
Ik zou graag weten hoe ik mijn verhaal en akties hier kan plaatsen om te proberen met alle gedupeerde iets te beginnen tegen FJ.
Ons verhaal is als volgt :
in juni 2006 hebben wij, nadat wij een advertentie gezien hadden van FJ in het blad TROUWEN, een afspraak gemaakt om een fotoreportage te bekijken en te bespreken op het adres van FJ in Hoogerheide.
Tijdens ons bezoek zijn wij tot een overeenkomst gekomen en hebben een kontract getekend dat FJ onze bruiloftsreportage zal verzorgen op 27 juli 2007.
Binnen 8 dagen na het tekenen van het kontract hebben wij een aanbetaling gedaan van euro 150,--
Echter, zoals nu blijkt uit alle verhalen die ik nu tegenkom over FJ, hebben wij een brief van hem ontvangen (begin april 2007) met de mededeling dat FJ de afgesproken reportage niet kan verzorgen.
Hij geeft in de brief inderdaad een heel zielig verhaal op over leveranciers welke failiet zijn gegaan en het feit dat hij heeft geinvsteerd in de digitale fotomarkt en dat dit verkeerd is uitgevallen en de bank hem niet meer bij wil staan. Verder spreekt hij heel zielig over een aantal lichamelijke klachten.
ER WORD EHTER TOTAAL NIET GESPROKEN OVER HET FEIT HOE DE KLANT DE AANBETALING TERUG KAN KRIJGEN EN OF DIT WEL DAN NIET NOG MOGELIJK IS !!!!!
Vanaf het moment dat wij de brief hebben ontvangen ben ik gaan bellen naar de beide telefoonnummers welke bekend zijn van FJ. Hier wordt echter op de dag als in de nacht niet opgenomen.
Ik heb kontact opgenomen met de juridische adviseurs waarbij FJ is aangesloten (zoals onderaan zijn brief vrmeld staat) maar beide kunnen niets voor de klant btekenen en handelen alleen in opdracht van FJ.
Hierna heb ik kontakt opgenomen met de KvK te Bred om te informeren of FJ failit verklaard is. Dit was nog niet het geval.
Ik heb de ABN bank te Hoogerheide opgebeld of zij kunnen vertellen of FJ nog klant is en wat zijn verlijfplaats is. Dit mochtn hun niet mededelen.
Hierop heb ik het juridisch loket gebeld om te vragen wat we nu precies kunnen doen.
Daar het om een relatief klein bedrag gaat, zal een advokaat niet tot een vordering overgaan (deze begint pas bij een vordering vanaf euro 200,--).
Wel kan ik een proces beginnen tegen FJ maar de kosten van een advokaat liggen hoger dan het te eisen bedrag dus niet aan te bevelen.
Er is wel aangegeven dat ik aangifte kan doen bij de politie voor oplichting.
Ik ben naar de politie in onze woonplaats gegaan en het gehele verhaal voorgelegt. eze kan helaas niets beginnen daar het een civiele zaak (tussen burgers onderling) is en de politie doet alleen iets in strafzaken.
Ik heb kontact opgenomen met het blad TROUWEN waar FJ adverteerd. Deze kunnen ook niets doen daar zij dezelfde gegevens van Fj hebben als de klanten. Verder mogen zij van de direkteur van het blad niet op de zaak ingaan.
Uiteindelijk was mijn reaktie dus dat er niets verder op zit dan eigen rechter te gaan spelen en in de auto te stappen naar Hoogerheide om FJ aldaar op te sporen en het geld terug te halen. Het nadeel hiervan is dat mijn woonplaats 5 kwartier rijden van Hoogerheide is dus dat ik als ik FJ niet kan vinden erg veel benzine geld kwijt ben.
Tot nu toe kan de politie niets voor ons doen maar zullen wel binnen 2 minuten op de stoep staan in Hoogerheide als we zelf tot aktie overgaan !!!!!!!!!
Om toch ergens mee te beginnen heb ik een advertentie geplaatst op de site OPROEP.nl met de vraag of er nog meer mensen opgelicht zijn door FJ en of deze zich willen melden zodat we misschien gezamelijk iets kunnen ondernemen tegen FJ.
Ik zal dit verhaal plaatsen op de Radar site en zien hoever we kunnen komen.
Misschien als we al de vorderingen bijeen leggen dat we met een advokaat wel een zaak kunnen beginnen tegen FJ.
Is er al iets bekend of Radar zich over deze zaak kan buigen en landelijk kenbaar kan maken wat er speelt rond FJ ?
Wij zelf krijgen ook de rdaktie van Radar niet te pakken.
In afwachting van verdere reakties.
Met vriendelijke groet,
C.Verweij
[/b]
In mei 2006 zijn wij getrouwd en hebben onze bruidsreportage laten maken door "meester vakfotograaf' Freddy Jones. Ook wij hebben veel problemen gehad met deze beste man. Op de dag zelf is hij halverwege de dag zomaar verdwenen, dus we missen nu een deel van de dag in het album. We hadden alleen de aanbetaling gedaan en hebben na de bruiloft 1 x contact gehad met hem. We moesten eerst betalen voor we het album zouden krijgen. Dit weigerden wij, omdat we al onze twijfels begonnen te krijgen over deze man.
Via onze rechtsbijstand hebben we het een en ander uiteindelijk geregeld; o.a dat we het album toegestuurd hebben gekregen en hebben niks meer bij hoeven te betalen, we hebben nu zelfs een groot deel van ons geld teruggekregen.
Het resultaat is dermatisch slecht dat zelfs onze amateur foto's nog beter zijn geworden dan die van hem. Helaas hebben wij geen negatieven erbij gekregen, anders hadden we er misschien toch nog iets moois van kunnen maken.
Ik raad echt iedereen af om met deze man in ze te gaan, het is echt een behoorlijke domper op je dag namelijk.
Succes
Via onze rechtsbijstand hebben we het een en ander uiteindelijk geregeld; o.a dat we het album toegestuurd hebben gekregen en hebben niks meer bij hoeven te betalen, we hebben nu zelfs een groot deel van ons geld teruggekregen.
Het resultaat is dermatisch slecht dat zelfs onze amateur foto's nog beter zijn geworden dan die van hem. Helaas hebben wij geen negatieven erbij gekregen, anders hadden we er misschien toch nog iets moois van kunnen maken.
Ik raad echt iedereen af om met deze man in ze te gaan, het is echt een behoorlijke domper op je dag namelijk.
Succes
Wij hebben niets met deze man te maken, maar toch zijn we slachtoffer van deze oplichter.
We komen er net achter dat er een verhuisservice door TPG Post in werking is gesteld waarin staat dat de heer Jones plotseling op ONS adres in Hoogerheide zou zijn gaan wonen. Niets is minder waar!!!
Het ziet er naar uit dat deze man zijn sporen probeert te wissen. Ik ben er heen gegaan en heb even met een buurtbewoner gesproken. Deze vermoedde aan de hand van 'de verhalen' dat ze geemigreerd zouden zijn.
Nu ik hier lees wat voor praktijken deze man er op na hield, zal ik het niet nalaten hiervan aangifte te doen bij de politie.
Uit veiligheidsoverwegingen wil ik hier mijn adres niet noemen, ik heb liever geen mensen aan de deur die verhaal willen komen halen, maar ik kan u zeggen dat als u een ander adres vindt dan de Acacia 26 te Hoogerheide, dat dat NIET KLOPT!
Tenslotte: als mensen hier nog aanwijzingen hebben die ik kan gebruiken om mijn aangifte bij de politie kracht bij te zetten, dan zou ik dit graag vernemen.
We komen er net achter dat er een verhuisservice door TPG Post in werking is gesteld waarin staat dat de heer Jones plotseling op ONS adres in Hoogerheide zou zijn gaan wonen. Niets is minder waar!!!
Het ziet er naar uit dat deze man zijn sporen probeert te wissen. Ik ben er heen gegaan en heb even met een buurtbewoner gesproken. Deze vermoedde aan de hand van 'de verhalen' dat ze geemigreerd zouden zijn.
Nu ik hier lees wat voor praktijken deze man er op na hield, zal ik het niet nalaten hiervan aangifte te doen bij de politie.
Uit veiligheidsoverwegingen wil ik hier mijn adres niet noemen, ik heb liever geen mensen aan de deur die verhaal willen komen halen, maar ik kan u zeggen dat als u een ander adres vindt dan de Acacia 26 te Hoogerheide, dat dat NIET KLOPT!
Tenslotte: als mensen hier nog aanwijzingen hebben die ik kan gebruiken om mijn aangifte bij de politie kracht bij te zetten, dan zou ik dit graag vernemen.
Beste Patrick,
dank je voor je reactie maar zou je bij uitzondering aan mij je adres kunnen doorgeven op mijn persoonlijke emailadres [email protected] daar vandaag de rechtzaak tegen freddie jones voorkomt en wanneer er dan weer een dagvaardiging gestuurd wordt naar mogelijk jouw adres dan kan mijn advokaat wat ondernemen.
Uiteraard zal ik dit adres niet verder geven, maar je zou mij erg van dienst zijn mocht ik het juiste adres van hem krijgen stuur ik je deze gegarandeerd door.
alvast bedankt Eveline
dank je voor je reactie maar zou je bij uitzondering aan mij je adres kunnen doorgeven op mijn persoonlijke emailadres [email protected] daar vandaag de rechtzaak tegen freddie jones voorkomt en wanneer er dan weer een dagvaardiging gestuurd wordt naar mogelijk jouw adres dan kan mijn advokaat wat ondernemen.
Uiteraard zal ik dit adres niet verder geven, maar je zou mij erg van dienst zijn mocht ik het juiste adres van hem krijgen stuur ik je deze gegarandeerd door.
alvast bedankt Eveline
Ook opgelicht!
Laatst gewijzigd door whammes op 05 jul 2007 22:15, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Geen geld terug van een mislukte bruidsreportage,
of van een niet terugbetaald voorschot?
In dit geval zou ik als ik u was eens contact opnemen met DirectIncasso. Een bureau dat werkt op basis van No-Cure No-Pay die uw vordering tot en met de rechter en deurwaarder voor u kan verzorgen.
Uw enige bijdrage zal dan in dit geval indien er niets te verhalen valt u € 30,50 kosten voor dossiervorming.
Is er nog wel wat te halen dan wordt ook dat bedrag uiteraard bij die schuldenaar verhaalt.
Ik ben tenminste door dit bureau erg goed en op een eerlijke manier geholpen.
Met googlen op directincasso krijgt u het hele verhaal.
Sukses!
of van een niet terugbetaald voorschot?
In dit geval zou ik als ik u was eens contact opnemen met DirectIncasso. Een bureau dat werkt op basis van No-Cure No-Pay die uw vordering tot en met de rechter en deurwaarder voor u kan verzorgen.
Uw enige bijdrage zal dan in dit geval indien er niets te verhalen valt u € 30,50 kosten voor dossiervorming.
Is er nog wel wat te halen dan wordt ook dat bedrag uiteraard bij die schuldenaar verhaalt.
Ik ben tenminste door dit bureau erg goed en op een eerlijke manier geholpen.
Met googlen op directincasso krijgt u het hele verhaal.
Sukses!
Hallo Kanovaarder,
dankjewel voor je tip ga dit zeker proberen niet geschoten is altijd mis, ben nu een rechtzaak aangegaan maar dat loopt denk ik ook op niks uit, maar ga t toch proberen.
gr. Eveline
dankjewel voor je tip ga dit zeker proberen niet geschoten is altijd mis, ben nu een rechtzaak aangegaan maar dat loopt denk ik ook op niks uit, maar ga t toch proberen.
gr. Eveline