LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geheugenkaart vast in foto machine van Schlecker

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Fre103

geheugenkaart vast in foto machine van Schlecker

Ongelezen bericht door Fre103 »

4 weken geleden wou ik via mijn geheugenkaart van mijn digitale camera mijn foto's direct laten prinen bij schlecker. Ik stop mijn kaartje erin waar het in hoort maar het apparaat reageerd niet. Verkoopster erbij en het apparaat rblijft geen reactie geven. Er is geen mogelijkheid om de kaart eruit te krijgen, hij zit er vast in.
Ze heeft gebeld en hij kon er idd niet zomaar uit het apparaat moest opgehaald worden om de kaart te verwijderen. het is nu 4 weken later en ze hebben wel de moeite genomen om een nieuw deel in het fotoapparaat te zetten zodat ze weer nieuwe klanten kunnen ontvangen, maar het deel waar min kaartje inzit hebben ze niet meegenomen dat zouden ze nog wel een keer komen halen. het is nu 4 weken geleden en hij is nog niet opehaald! De filiaalleidster geeft aan het ook niet te weten, ze zullen vanzelf wel een keer komen. Wat moet/kan ik hiermee doen? tips en ideeen zijn erg welkom.

Toolboy

Re: geheugenkaart vast in foto machine van Schlecker

Ongelezen bericht door Toolboy »

Dit is een vervelend probleem .Schlecker is wel aansprakelijk om het kaartje terug te geven. helaas zijn deze ook weer van derden afhankelijk om het kaartje eruit te halen.
Ik zou een brief/mail schrijven en om opheldering vragen waarom het zo lang duurt.

Ze zullen het vast wel op een passende manier oplossen

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Die filiaalleidster meent van niks te weten, maar ze heeft toch zeker een telefoonnummer waarmee ze in eerste instantie de reparateur / eigenaar van het fotoapparaat kon bellen? Laat haar dan nog eens bellen? Vraag desnoods het nummer en bel zelf?

BounceMeister

Ongelezen bericht door BounceMeister »

Kan je het deel van dat apparaat niet meekrijgen om zelf je kaartje eruit te halen? Dat zijn toch gewoon sleufjes waar je met een klein tangetje of pincet wel je kaartje uit kan krijgen (wel voorzichtig doen natuurlijk!).
Dat het even duurt om het eruit te halen kan ik me voorstellen, maar iets 4 weken laten liggen met de mededeling "het komt nog wel", dat is niet netjes. Eigenlijk zouden ze je een nieuw kaartje moeten aanbieden (zelfde merk en type) maar dan heb je je foto's nog niet terug.
Je kan eventueel bellen met het hoofdkantoor, daar je klacht neerleggen.

Atmoz

Ongelezen bericht door Atmoz »

Ik zou het inderdaad zelf proberen eruit te halen. Anders loop je dalijk ook nog het risico dat je het kaartje (met je foto's) kwijt raakt. Erg trieste zaak dit. Meteen erachter aan gaan, want als het aan hun ligt kan het nog wel even duren aangezien ze het nu ookal 4 weken laten liggen.

Succes,

Atmoz

Gesloten