LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ipod Nano 4Gb,Gen3

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
farhaa

Ipod Nano 4Gb,Gen3

Ongelezen bericht door farhaa »

Hallo,

Ik heb laatst een ipod aangeschaft(nou,niet laatst in mei :P ) maar na een paar weken kreeg ik problemen met de ipod, hij deed raar. Het schermpje deed het niet zo goed. Na een week deed hij het helemaal niet meer.(hij is aangeschaft bij redcoon). Ik stuurde het terug naar redcoon voor reparatie. Ok , na een week of 5, kreeg ik een mail binnen met de prijsopgave, daarin staat dat ik voor de ipod €220 moet betalen inclu.onderzoekskosten en verzendkosten. En ze zeggen dat de ipod defect is wegens fysieke schade defect is . En hij is 1 keer gevallen en niet eens zo hard maar dat kan bij iedereen gebeuren. Maar redcoon die stuurt het naar duitsland ofzo. Ik vind dat naar mijn mening nergens op slaan, ik vind dat het gewoon binnen nederland moest gerepareerd worden. Mijn vraag hoe kan je voor een ipod die €140 kost in de winkel zoveel betalen en het valt nog binnen de garantie periode en dan nog doen ze moeilijk? :roll: :cry:

Groeten,
farhaa

farhaa

Re: Ipod Nano 4Gb,Gen3

Ongelezen bericht door farhaa »

niemand.? :cry:

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

En hij is 1 keer gevallen en niet eens zo hard maar dat kan bij iedereen gebeuren.
Door het vallen is dus die iPod kapot gegaan.

Dit valt onder eigen schade en je hebt daardoor geen recht op garantie.
Je hebt zelfs geen recht op de wettelijke bepalingen die voor normale garanties van toepassing zijn.

Annet Kops

Ongelezen bericht door Annet Kops »

Mijn zoon heeft hetzelfde gehad. Ook dit was binnen de garantie. Wij hebben via de reseller van Apple, I-Centre, geprobeerd om een reparatie voor elkaar te krijgen. maar Apple zei na controle dat het niet gerepareerd kon worden. er was namelijk net als bij u valschade geconstateerd. Dit kan naar hun info al gebeuren als er iets hards tegenaan tikt. Er was echter helemaal niets te zien en ook niets mee gebeurd. het scherm van een Ipod is zeer kwetsbaar. Bij I-Centre krijgen ze heel vaak Ipods binnen met deze klacht.
Apple staat bekend om zeer slechte service.

Wij hebben via de site van de Consumentenbond contact gekregen met RePod, een bedrijf wat notabene samen met Apple op beurzen staat.
Zij hebben voor € 50,-- het scherm vernieuwd. De IPod doet het nu weer helemaal goed.
zeker een aanrader. www.repod.nl

binnen 1 week was de Ipod opgestuurd en weer terug. kant en klaar.

Gesloten