LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] JVC DR-M10S

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
wodan1
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 mei 2006 23:14

JVC DR-M10S

Ongelezen bericht door wodan1 »

Ik ben in het bezit van een JVC DR-M10s DVD-recorder. Deze is 11 maanden oud. 2 maanden geleden deed zich het "loading" probleem voor. Toen ik de DVD-recorder weer kon ophalen had ik geen geluid meer. Dus weer weggebracht en 2 weken later was hij weer klaar.
Nu heeft hij vanavond spontaan opgenomen zonder dat ik iets heb ingeprogrammeerd of ingedrukt heb en is het volgende probleem onstaan. Als ik hem aanzet geeft de recorder wel een signaal naar de TV maar geen beeld. Dit doet de recorder pas als ik naar het setup-menu gaat of op Play druk nadat ik er een DVD heb ingelegd. Ik word nu wel gek van de recorder daar ik hem weer weg kan brengen om te laten repareren. Kan ik nu een nieuwe eisen want dit ding wil ik niet meer terug omdat ik bang ben dat dit niet de laatste storing is( zie ook www.kieskeurig.nl en verschillende andere sites)? Ik wil ook geen JVC meer nl. Misschien kan ik iets met de dealer regelen voor een andere DVD-recorder van een ander merk, maar deze zal hem waarschijnlijk wel weer laten "repareren". Hoe sterk sta ik om dus een andere recorder te eisen?

boldman
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 dec 2005 21:29

Re: JVC DR-M10S

Ongelezen bericht door boldman »

ik heb voor mijn klanten altijd geregeld dat ze een nieuwe krijgen en niets repareren.
dat is de service ook van jvc uit.
ze zijn op de hoogte van dit probleem zodra er een loading probleem zich voordoet dan wordt deze omgeruild.
vorige week nog een omgeruild voor een nieuwe.
dus ben je klant bij een VAKZAAK dan kan het zeker geregeld worden
dat je een nieuwe krijgt.

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: JVC DR-M10S

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Onzin, de M10 is al stokoud en die kan niet eens meer omgeruild worden. En als je iets opstuurt naar JVC (Koldenhof heet de reparatiefirma) dan vervangen ze niets. Als je dat wel wilt kan je eindeloos bellen en faxen met JVC Nederland en uit coulance krijg je een nieuwer model tegen bijbetaling.

boldman
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 dec 2005 21:29

Re: JVC DR-M10S

Ongelezen bericht door boldman »

het kost mij een telefoontje naar mijn jvc vertegenwoordiger????

Thijszelluf
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 jun 2005 09:44

Re: JVC DR-M10S

Ongelezen bericht door Thijszelluf »

heb mij, nu bijna 2 jaar geleden laten verleiden tot de aankoop van deze JVC. resultaat: Nu de derde machine thuis...o nee sorry, is net weer naar Expert gebracht. Hoewel ik hem net 3 weken in huis had, was er weer vanalles aan stuk. Nu werd het apparaat ook nog eens kokend heet! En natuur.lijk LOADING, en geen nagelnieuwe DVD-Ram herkennen... Ik ben het wel zo zat!

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: JVC DR-M10S

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Laat Expert een vervangend toestel bij JVC regelen voor je, die M10 heeft niets dan problemen en zal altijd weer stukgaan.

Gesloten