LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klacht dvdrecorder van philips
klacht dvdrecorder van philips
Geachte redactie
Kunnen jullie mij het e-mail adres van philips geven
voor een klacht.
Mijn dvdrec. 880
is na 2 jaar stuk (laser defeckt).
Reparatie kosten 175,- euro.
Wil laten weten dat ik geen philips app.
meer zal kopen.
Bij voorbaat dank
Kunnen jullie mij het e-mail adres van philips geven
voor een klacht.
Mijn dvdrec. 880
is na 2 jaar stuk (laser defeckt).
Reparatie kosten 175,- euro.
Wil laten weten dat ik geen philips app.
meer zal kopen.
Bij voorbaat dank
Re: klacht dvdrecorder van philips
Misschien is het makkelijker om even op www.philips.nl te kijken daar worden alle vormen van contact zoeken weergegeven.
Ik kan het je slechts afraden om contact met philips op te nemen,want ze nemen geen enkele verantwoordelijkheid voor hun producten.
Ik heb zelf in Mei 2004 een recorder gekocht en in september 2004 was hij al stuk.Er is toen een nieuwe dvd mechanisme ingezet en op 17 maart j.l was hij weer stuk en opneuw werd het mechanisme vervangen.
Ik heb in december vorig jaar contact opgenomen met philips met als antwoord dat ik hem dan maar moest laten maken als hij stuk is en dat ze geen verantwoording namen voor hun eigen producten.
Ja,ze hebben niet voor niets hun slogan veranderd: let`s things make better, dat kunnen ze namelijk niet waarmaken!!!!!!
Niet echt een nederlands bedrijf om trots op zijn ,dunkt me.!!!!!
Ik heb zelf in Mei 2004 een recorder gekocht en in september 2004 was hij al stuk.Er is toen een nieuwe dvd mechanisme ingezet en op 17 maart j.l was hij weer stuk en opneuw werd het mechanisme vervangen.
Ik heb in december vorig jaar contact opgenomen met philips met als antwoord dat ik hem dan maar moest laten maken als hij stuk is en dat ze geen verantwoording namen voor hun eigen producten.
Ja,ze hebben niet voor niets hun slogan veranderd: let`s things make better, dat kunnen ze namelijk niet waarmaken!!!!!!
Niet echt een nederlands bedrijf om trots op zijn ,dunkt me.!!!!!
-
vooral geen contact mee opnemen, dan krijgen ze geen klachten en hoeven ze ook niets te repareren of iets te verbeteren
Philips service center zoeken
Philips service center zoeken
Zowieso nooit apparatuur kopen van philips.
Ze willen alles zo simpel maken dat ze vergeten om hun apparaten ook goed te maken
Ze willen alles zo simpel maken dat ze vergeten om hun apparaten ook goed te maken
zeer slechte machines en de service mag tussen haakjes.
Maar ik zou wel klagen, zonder klacht kun je nix verwachten.
Helaas, laat Philips het wel steeds afweten. Ik ben bezig geld terug te eisen.... anders vragen we Radar aandacht te besteden?
Ik heb wel een aantal drama voorbeelden... en ben bereid dat op papier/web te zetten.
advies, koop merken die wel klant-minded zijn...
Maar ik zou wel klagen, zonder klacht kun je nix verwachten.
Helaas, laat Philips het wel steeds afweten. Ik ben bezig geld terug te eisen.... anders vragen we Radar aandacht te besteden?
Ik heb wel een aantal drama voorbeelden... en ben bereid dat op papier/web te zetten.
advies, koop merken die wel klant-minded zijn...
ik heb nog nooit iets met philips gehad en al helemaal niet als er mechanische onderdelen in zitten. Als ik het dan ook nog over de gammele afwerking moet gaan hebben dan denk ik al heel snel geef mijn portie maar aan fikkie!
ik zal jullie alle contact drama's besparen...maar de service lijn a 15 ct/min doet inderdaad NIETS. Na een defecte frituurpan, DVD speler (2X), televisie...NOOOIT meer philips. Zeer slechte (geen) service !!!!!!!!!!