LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lcd scherm ?

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Gast

lcd scherm ?

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi,

Ik heb een 17inch ldc scherm bij de computer. Nu wil ik hem graag aansluiten in de slaapkamer op de kabel tv. Maar voor deze kabel zit geen uitgang in de tv. Moet ik hiervoor een aparte koppeling kopen of is het helemaal niet mogelijk?

Groetjes

resp00112469

Re: lcd scherm ?

Ongelezen bericht door resp00112469 »

Dit kan alleen als de TV voorzien is van een digitale videokaart met RGB sturing. Een analoog signaal op een monitor is niet mogelijk. Of er losse A/D converters bestaan om er tussen te zetten, is mij niet bekend.

Vr. Gr. Hans.

sjahaak

Ongelezen bericht door sjahaak »

Om tv te kunnen kijken via je pc , moet er een tv kaart ingebouwd zitten in de systeemkast van je pc , alleen op die manier kun je kabel tv bekijken op je pc. Als die tv kaart ingebouwd zit , sluit je de kabel aan op de antenne-aansluiting van de tv kaart , achterop de pc. Als je een tv kaart hebt kun je die ook gebruiken als digitale videorecorder en er zit vaak ook een afstandsbediening bij!

Zoals jij hebt opgeschreven zal het niet werken omdat er op je lcd scherm geen ontvanger zit!

dus als je graag tv wilt kijken via het lcd scherm ,moet dat via de pc omdat daar misschien een antenne aansluiting ,zoniet dan kun je je ook los kopen die tv kaarten ,voor de pc , soms al wel voor 50 euro.

:D

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Trust heeft een apparaatje in het assortiment waarmee je TV kunt kijken op alle monitoren met een 15-pins VGA-ingang, zonder tussenkomst van een PC of Mac.

Misschien een idee? Kijk eens op www.trust.nl

Gesloten