| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] lcd tv mt logic van aldi
lcd tv mt logic van aldi
vandaag tv met dvd speler gekocht, MT Logic TFDVD-1515 van aldi. Krijg echter via kabel aansluiting geen tv beeld terwijl de gewone tv wel beeld geeft. DVD werkt wel. Kan in handleiding niets vinden. Wie weet wat ik verkeerd doe?
Re: lcd tv mt logic van aldi
bij mij is het wel gelukt, via menu eerst kiezen voor automatische installatie van de zenders en dan is het geen probleem !!
Bij mij werkt echter de dvd niet, elke keer als ik de dvd erin doe dan laad hij de dvd wel maar kan hem niet lezen, ook originele dvd pakt hij niet. Dan wordt elke dvd na een paar tellen eruit gegooid, weet jij wat ik fout doe ??????
groeten en veel plezier ermee !
Bij mij werkt echter de dvd niet, elke keer als ik de dvd erin doe dan laad hij de dvd wel maar kan hem niet lezen, ook originele dvd pakt hij niet. Dan wordt elke dvd na een paar tellen eruit gegooid, weet jij wat ik fout doe ??????
groeten en veel plezier ermee !
-
audiofreak1
Aldieeeeeeeeeeeeeeeeee!!! Helppppppppppppp! Fijn he, electronica uit de supermarkt! Voor alle vragen kun je terecht bij de Emballage of groenteafdeling!

Vandaag ook deze TV gekocht. Het automatisch zoeken van de zenders en het daarna op eigen volgorde zetten (met de SWAP functie) is gelukt, maar de handleiding is er niet erg duidelijk in.
De DVD die ik in de gleuf stopte kwam vast te zitten. Met twee kleine schroevendraaiers heb ik hem er weer uit gekregen. Daarna las ik dat de TV eerst op de DVD modus gezet moest worden (met de INPUT knop). Toen werd de DVD wel netjes ingeslikt en het werkt prima.
Morgen nog een foto-CD en de USB-poort proberen.
Beeldkwaliteit geef ik een 6+
Gebruiksgemak een 4-
De DVD die ik in de gleuf stopte kwam vast te zitten. Met twee kleine schroevendraaiers heb ik hem er weer uit gekregen. Daarna las ik dat de TV eerst op de DVD modus gezet moest worden (met de INPUT knop). Toen werd de DVD wel netjes ingeslikt en het werkt prima.
Morgen nog een foto-CD en de USB-poort proberen.
Beeldkwaliteit geef ik een 6+
Gebruiksgemak een 4-
Allemaal flauwekul.
Mensen lezen de gebruiksaanwijzing niet en doen maar wat. DEnken dat alles automatisch werkt. Niet dus!! EERST LEZEN MENSEN!!!
Spullen van de Aldi en Lidl zijn over het algemeen goed. Volgens de consumentenbond zijn de artikelen die zij verkopen van zeer goede kwaliteit. Dus niet zeuren maar lezen!
Mensen lezen de gebruiksaanwijzing niet en doen maar wat. DEnken dat alles automatisch werkt. Niet dus!! EERST LEZEN MENSEN!!!
Spullen van de Aldi en Lidl zijn over het algemeen goed. Volgens de consumentenbond zijn de artikelen die zij verkopen van zeer goede kwaliteit. Dus niet zeuren maar lezen!
-
ikbenik
Dan weet je zeker dat het niks is.Volgens de consumentenbond zijn de artikelen die zij verkopen van zeer goede kwaliteit.
wie weet waar ik de handleiding kan vinden voor mijn MT logic tv?
die ik voor een paar jaar geleden bij de aldi gekocht hebt
alvast bedankt voor uw reactie
ronepeno
die ik voor een paar jaar geleden bij de aldi gekocht hebt
alvast bedankt voor uw reactie
ronepeno
Ik wil de handleiding wel voor je kopieren. Is wel van de TFDVD-2318.
Ja oké graag, ik ben hem kwijt
ik heb ook een tvdvd dus heb er misschien iets aan
alvast bedankt
ik heb ook een tvdvd dus heb er misschien iets aan
alvast bedankt
Moet ik wel weten waar ik de handleiding naar toe kan sturen?
Dat zou ik nou nooit doen. Een tv bij de aldi kopen. computers eveneens.
Voor de garantie moet je zeker aan de kassa gaan zeuren als er iets niet deugd aan een apparaat.
Voor de garantie moet je zeker aan de kassa gaan zeuren als er iets niet deugd aan een apparaat.