LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leuke actie van Bose?????

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
Jamo100
Berichten: 4
Lid geworden op: 06 mei 2006 12:57

Leuke actie van Bose?????

Ongelezen bericht door Jamo100 »

In december 2005 hebben wij de Bose 321GSX dvd systeem gekocht voor €2499,-. Ze verzekerde ons dat dit de nieuwste was en dat de prijs vast stond.
Nu zien we dat dezelfde Bose 20% is afgeprijsd, nu €1999,-. Bovendien kunnen klanten die de eenvoudigere versie hebben gekocht hun Bose laten omruilen naar de GSX versie voor €149,-.
Wij kunnen voor €149,- 100 uur extra geheugen krijgen(nu 200 uur en daarna 300 uur geheugen ommuziek in op te slaan).

Ik vind dit schande en vraag me af of er iets aan te doen is, Bose lijkt een gerenomeerd merk en belooft exclusiviteit maar door een (volgens hen) exclusief produkt zomaar 20%, na 5 maanden, af te prijzen voel ik me belazerd

Thijs193
Berichten: 77
Lid geworden op: 17 jun 2005 18:56

Re: Leuke actie van Bose?????

Ongelezen bericht door Thijs193 »

natuurlijk is het niet leuk na 5 maanden je gekochte apparaat goedkoper te zien staan in de winkel. Wat betreft de vaste prijzen die gehanteerd worden: dit heeft alleen te maken met dat de prijs die op dat moment door de winkelier gehanteerd word bij elke dealer gehanteerd word en niet dat het apparaat ALTIJD de zelfde verkooprijs blijft houden ( maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken ).

Verder is het prijsverschil jammer maar eigenlijk heel normaal, kijk maar naar LCD en Plasma tv's. Leuk is het nooit maar na 5 maanden kan je gewoon niets meer beginnen. Was het nou een week dan had je de verkoper erop aan kunnen spreken gezien deze vaak van te voren gemeld word dat een product goedkoper gaat worden.

NONO
Berichten: 392
Lid geworden op: 28 jul 2005 19:47

Re: Leuke actie van Bose?????

Ongelezen bericht door NONO »

Denk dat je daar tegenwoordig niet meer aan ontkomt en geen enkele fabrikant zich aan kan onttrekken.

Heb vorig jaar een Everio camera gekocht voor 1199 euro (was toen een aanbieding omdat hij eigenlijk 1599 kostte), nu is de prijs al naar 779 gedaald.

Daarentegen heb je er natuurlijk wel al bijna een jaar mee kunnen werken.

Wil je niet teveel betalen, moet je gewoon wat geduld oefenen.

En niet op de verhalen van een verkoper afgaan, want die wel natuurlijk zijn handel slijten.

martijnp
Berichten: 57
Lid geworden op: 20 jan 2006 22:56

Re: Leuke actie van Bose?????

Ongelezen bericht door martijnp »

Ja leuke actie van bose kun je zeggen. Aan de andere kant komt Bose op een geweldige manier klanten tegemoet die al een product hebben gekocht. Bose laat het apparaat ophalen per koerier en binnen 10 werkdagen weer retour en aangesloten. Niet alleen grotere harddisk maar ook opnieuw 2 jaar garantie vanaf het moment van retourkomen.

Stel je kocht een half jaar geleden de X1 van Sony (soort bose321). Kostte bij introductie 1499 euro, inmiddels 999. Sony komt echt niet voor 149 vanwege deze prijsdaling het apparaat omruilen voor een model met harddisk.

Ondanks dat de prijsdaling vervelend is voor de klant, vind ik bose in deze uistekend en ontzettend klantgericht werken! Ik geef toe dat de optie voor klanten met een 321GSX het minste is, maar het is gewoon maar een extraatje.

Gesloten