Van begin af aan was het display niet scherp, onrustig met lijnen er doorheen. Gemeld bij de Aldi, maar ze hadden geen camera;s meer liggen. Ze raadden mij aan contact op te nemen met Medion.
Echter, de foto;s welke de camera maakte waren goed scherp en helder. Aangezien we dat weekend 2 verjaardagen hadden, besloot ik te wachten tot na het weekend.
Verjaardagen gevierd, afscheid van het kinderdagverblijf van mijn zoontje, verjaardag op school van mijn dochter, korte videoshots met opa en oma ..... al met al 60 waardevolle foto's!
Na het weekend de foto's uitlezen ... helaas, er werden er 0 ingelezen. Via de Windows Verkenner bleek dat bepaalde foto's onder een wel zeer vreemde naam waren opgeslagen: bv )xz4kwYT enz. Ook de datum bleek spontaan veranderd te zijn in juli 2004 ......
OK, niks aan de hand. Ik besloot op de camera zelf de vreemde foto's te deleten, waarna ik hoogstwaarschijnlijk de rest van de foto's zou kunnen inlezen, bewerken en versturen om te laten afdrukken. Leuk bedacht, maar de camera dacht er toch echt anders over! De eerste foto liet zich prima verwijderen, bij de 2e ging het echter mis. De camera sloeg vast, kon zelfs niet meer aan of uit. Na een minuut of 10 reageerde ie weer ergens op, maar helaas: de geheugenkaart was gewist!!!
Direct contact op proberen te nemen met Medion, maar daar is telefonisch niet doorheen te komen. Mailtje gestuurd, voldens Medion reactie na ongeveer 3 werkdagen ...... niks dus
Week later weer een mailtje gestuurd, weer niks. Uiteindelijk de camera met snoertjes in de fietstas gegooid en naar de Aldi gereden. In eerste instantie wilden ze de camera niet terugnemen omdat de doos er niet meer bijzat. het hele verhaal verteld en toen is de camera toch teruggenomen.
EN WAT BLIJKT?????? Ze had dit verhaal al meerdere keren gehoord!!!
Het hele verhaal van het vastslaan van de camera, de datum die spontaan verspringt, het wissen van de foto's maar dus ook de 'perfecte' service van Medion
Dus, ik raad iedereen ten zeerste af de fotocamera van Lifetec, Medion te kopen. De foto's lijken perfect, maar je komt dus zeer bedrogen uit.
We hebben ons geld terug, maar geen foto's van de verjaardagen van de kids en ook geen foto's van het afscheid van mijn zoontje van het kinderdagverblijf ........
Zijn er nog meer mensen met deze ervaringen???????