heb volgende Loeweset (totale waarde 16000 euro)
- Loewe individual 55 Compose LED ( voor deze tv had ik de individual compose 46 LCD, totaal geen problemen mee, na nieuwe tv op zelfde randapparatuur beginnen de problemen)
- Loewe subwoofer Highline
- Loewe individual stand speakers (4x)
- Loewe Individual compose center speaker
- Loewe Blutech Vision Interactive
Aanschaf TV - Augustus 2010, direct problemen met geluid bij uitzetten TV , hier heb mijn dealer en ik regelmatig contact gehad met Loewe of dit probleem bekend is. er werd gezegd dat tv niet werd omgeruild omdat dit een softwarematig probleem is en dat er zeer binnenkort een update uitkwam. na 3 updates en nog geen resultaat is er besloten om servicecenter gouda langs te laten komen (ondertussen 3 maanden verder)
November 2010 - Service center gouda komt langs om Massa contact op printplaat door te knippen, dit geeft niet het gewenste resultaat nog steeds de brom in de speakers bij het uitzetten, service center gouda concludeert dat dit aan de subwoofer (Highline) moet liggen (1e keer TV Open)
November 2010 - AV Botermarkt vervangt printplaat van subwoofer , met winkelmodel. en stuurt defect printplaat op naar Loewe. geluid is goed hierna.
Juni 2011 - Problemen keren weer terug , weer brom in speakers, en ook plofjes uit achterspeakers, AV Botermarkt heeft hele subwoofer omgeruild, probleem is hierna weer weg
November 2012 - Problemen keren weer terug, weer brom in speakers tevens gaat het geluid ook niet meer aan wanneer subwoofer op auto geschakeld is. AV botermarkt geeft aan dat service center gouda dit moet oplossen omdat hij het ook niet meer weet wat dit kan zijn. Contact met Servicecenter Gouda verloopt niet vlekkeloos, hoop discussie over wat het is en dat ze niet zomaar kunnen langskomen om " iets" te gaan vervangen. Na veel aandringen van Dealer toch gelukt om met hans (schijnt de goede persoon te zijn bij servicecenter gouda) in contact te komen en te bespreken wat dit zou kunnen zijn. ondertussen is het Februari 2013
April 2013 - Printplaat wordt vervangen en harde schijf wordt vervangen door service center gouda
Mei 2013 - Geluidsproblemen zijn weer terug , en nu een nieuwe klacht erbij dat de tv soms meerdere keren aan en uit moet worden gezet om beeld te krijgen. service center gouda geeft aan dat het wel eens voorkomt dat er na een reparatie andere klachten kunnen ontstaan. en met wat printplaatjes het wel wordt opgelost ( tv moet dan voor de 3e keer open)
Juni 2013 - Er wordt aangegeven door loewe dat TV niet wordt omgeruild en dat ze weer willen proberen om hem te maken als het dan nog niet lukt zullen zij kijken wat ze nog verder voor mij kunnen betekenen. tot op heden nog niet gelukt om afspraak te maken , dus tv is nog reeds defect.
Vindt het zelf belachelijk dat er zo slecht service wordt verleend voor een TV set van 16000 euro, heb ook een philips tv met klachten gehad en deze werd nadat hij 1x gerepareerd was en de klachten weer terug kwamen kosteloos omgeruild (tv was toen 2 jaar oud) bij een premium merk als Loewe is het alleen maar discussie voeren om alleen al je gelijk te halen en een monteur te kunnen laten komen.
heb contact gehad met Mark Bosman van Loewe hij geeft aan dat ik maar contact moet opnemen met de dealer en niet zelf elke keer moet gaan bellen. heb nog meer tv's van Loewe in huis.
Hebben jullie nog enige tips / ideeen hoe ik hier verder mee om kan gaan.
een ding weet ik zeker nooit meer loewe voor mij. dan maar niet het zogenaamde premium gevoel