Nee hoor, met Google ben je hooguit 5 min. bezig.Jij hebt uren de tijd om per produkt uit te zoeken of een speler SRT files ondersteunt.
Ik verwacht wel dat het verkopend personeel wel weet dat het apparaat DivX ondersteunt, want het staat immers in grote letters in hun huis-aan-huis folder ... of verwacht je van verkopers ook niet dat ze niet hoeven te weten wat er in hun folder geadverteerd wordt?!Helaas geeft zelfs de fabrikant het niet op. In plaats van de fabrikant te benaderen ga je naar een zaak waar er tientallen van die spelers staan en dan verwacht jij dat iemand daar wél meteen die specifieke kennis kan ophoesten?
Verder moet zo'n verkoper als ie een vraag niet weet te beantwoorden, de klant ook kunnen doorverwijzen naar de fabrikant. Heeft ie niet gedaan, waarschijnlijk weet die snotneus niet eens de website van de fabrikant te vinden.
Tenslotte verwacht ik dat een winkelier dat deze over meer informatie kan beschikken, omdat de importeur in NL doorgaans meer informatie ter beschikking heeft over een produkt dan dat de fabrikant op zijn (slecht bijgehouden) website heeft staan.
Dus ja, ik verwacht wel dat verkopers meer specifieke kennis kunnen ophoesten dan dat de klant dat van te voren had kunnen opzoeken. Anders ben je gewoon een ordinaire dozenschuiver, en da's nou precies waar het in dit topic om gaat. Bij de MM kun je geen vakkundig advies verwachten over de produkten die ze verkopen.
Is het nou zoveel gevraagd, dat een verkopertje zich een beetje verdiept in produkten die in de twee gangpaadjes staan waarvoor ie het aanspreekpunt is? Als dat zo is, dan kun je beter die snotneusjes ontslaan en er van die kassamiepjes neerzetten. Oogt beter.