LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mediamarkt Maastricht

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
The Wannabee

Mediamarkt Maastricht

Ongelezen bericht door The Wannabee »

Dit bedrijf heeft mij tot 2 keer toe voor niets terug laten komen omdat er a) Niets in de verpakking zat toen ik thuis kwam. b) Ik heb pas geleden een reclame blaadje in de bus gekregen (vandaag om precies te zijn 21-12-2004)waar in stond dat er bepaalde DVD's te koop waren voor een mooie prijs het is een paar dagen voor kerst, en in het blaadje stond een erg leuke kerst DVD vermeld voor €4,99 en wel National Lampoon's Christmas Vacation dit leek mij een leuke film voor de kerst dus net op tijd naar de winkel om deze DVD aan te schaffen. Bleek dit juist de enige DVD te zijn die pas de volgende dag aanwezig zou zijn. en aangezien autorijden niet voor niets is deed ik de manager een voorstel om mij als consument niet de gedupeerde te laten zijn, dat ik de dag erna terug zou komen en de betreffende DVD voor een lagere prijs te krijgen aangezien de eerste ritten mij al genoeg geld gekost hadden. In plaats daarvan kreeg ik voor de rest van mijn winkeltijd 3 securities achter mij aan omdat ik nogal behoorlijk luidruchtig schijnbaar aan meneer Habets duidelijk had gemaakt dat ik het er niet mee eens was dat er voor mij geen alternatief geboden werd zoals bijvoorbeeld een prijsverlaging oftewel dat zij mij deze DVD persoonlijk thuis zouden kunnen komen afleveren. Vandaar dat ik berichtje aan jullie stuur want ik vraag mij af of bedrijven zomaar reclameblaadjes bij mensen in de bus kan gooien terwijl ze de betreffende artikelen niet eens in hun bezit hebben. Bovendien was dit voor mij het einde verhaal Mediamarkt en zal nog liever €10,- meer betalen bij een andere zaak dan dat ik daar achterna wordt gezeten door securities, nee bedankt.
Als u mij vraagt wat mediamarkt er verder aan gedaan heeft om mij ergens tegemoet te komen? Niets en dat hoeft ook niet meer, ik hoop alleen dat de mensen een beetje voorzichtiger hun geld uitgeven aan dit soort bedrijven die lucht verkopen. Voor mij geen mediamarkt meer. Met vriendelijke groet The Wannabee :evil:

chauffeur

Re: Mediamarkt Maastricht

Ongelezen bericht door chauffeur »

ja idd heel sneu dat iemand zo' n denkwijze heeft.
maar goed ik heb alleen maar goeie ervaringen met mediamarkt.
ik heb bv een nieuwe pc gekocht en hij deed het niet goed.
er werf niet over gezeurd en ik kon zo een nieuwe pc mee naar huis nemen.
als je het over service hebt heb je het bij mij over mediamarkt!!!!!

Shareena

Ongelezen bericht door Shareena »

******... Zo'n heisa maken om een dvd van 4.99!

Possie Osborn

Ongelezen bericht door Possie Osborn »

De lokkertjes van de MediaMarkt doen me sterk denken aan de lokkertjes van MegaMax destijds. Adverteren met de mooiste spullen voor de mooiste prijzen maar aan het einde van het verhaal is het artikel "Niet binnengekomen", "Net uitverkocht" o.i.d. Ik moet het niet hebben van dit soort bedrijven en betaal liever iets meer bij een kleiner bedrijf welke in ieder geval goede service "kan" en wil verlenen.

Pino

Ongelezen bericht door Pino »

SERVICE?

In dit forum gaat het om de service van Mediamarkt. Wat zijn de ervaringen van andere trad. winkels zoals BCC, Harense Smid, Expert enz.

De stelling van goedkoop en de beste service lijkt mij een tegenstrijdige strategie. je kunt namelijk geen goede service geven voor nop.

Wat zijn jullie ervaringen in deze?

MVRGR

PINO

louslous

Ongelezen bericht door louslous »

:lol: Bij mij was een DVD uit de aanbieding ook niet (meer) aanwezig. Ik kon echter intekenen voor de aanbiedingsprijs en kreeg een belletje toe ie binnen was. Prima service toch. :shock:

41

Ongelezen bericht door 41 »

Possie:

Waar heb je het over?

Het is mij nog niet gebeurd dat ik te laat kwam bij een aanbieding. Je moet eerder je bed uit.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

'Beste Winkelketen" noemen ze de Media markt... 1 les heb ik wel geleerd : De goedkoopste kan de beste niet zijn !

Service kost namelijk gewoon geld en die betaal je als consument, geen torenhoge prijzen betalen natuurlijk maar vaak heeft de winkelier op de hoek een veel betere service voor dezelfde prijzen ! en ik spreek uit ervaring.

Thijs

Gast

De service is ronduit bedroevend
Drie maanden na aanlevering heb ik mijn DVD recorder, welke ter reparatie was aangeboden, nog immer niet terug.

jhaan01

Ongelezen bericht door jhaan01 »

Op een audio DVD staan nooit beelld. Alleen de geluids kwaliteit is beter dan van een audio cd.

Zelf heb ik ook deze audio DVD en ik ben er vollof over.

Zelfs op de verpakking staat audio DVD en dat voor 4,99 euro

Dus niet getreurd maar de volgende keer eerst lezen en dan pas kopen

Gast

Ik vind het behoorlijk triest dat iemand nog probeert af te dingen op een DVD van €5....
En als het dan mss nog een film van kwaliteit was zou ik zeggen, oké. Maar dit vind ik echt te bedroevend voor woorden.
Niet de service van mediamarkt, maar de zieke geest van de wannabee.
Echt met recht een wannabe.

kingpin

Ongelezen bericht door kingpin »

@ Pino

Bij de BCC en MediaMarkt is het chronische probleem dat als je hun advertentieblaadje niet meer hebt en je wilt de prijs van een bepaald artikel weten men het vertikt om je telefonisch de prijs van dat artikel te geven als je daar om vraagt, zgn. om dat de concurent "mee zou kunnen luisteren" zoals ze dat zo mooi zeggen.
Het einde van het verhaal is dat je vervolgens naar de betreffende winkel toe moet om vervolgens erachter te komen dat het artikel qua prijs niet binnen je budget valt, maar wel (onnodig) benzine verstookt.

Getuigd m.i. van weinig vertrouwen in de mensheid en ik vind het ronduit kinderachtig :evil:

hanzz

Ongelezen bericht door hanzz »

Tip:

Vertrouw niet op de service van de detailhandel. :cry:

Ik koop al jaren niet meer bij zaken als MM, HS, BCC e.d. :evil:
Als ik een apparaat wil kopen ga ik eerst vergelijken op div. review/site´s. :roll:
Daarna vereer ik één van de voornoemde zaken met een bezoekje, laat me het betreffende apparaat demonstreren :shock: , en als het apparaat bevalt koop ik het bij de goedkoopste internetwinkel met afhaalmogelijkheid. :)
Recent voorbeeld: 260 euro bespaard op een pioneer DVD/harddiscrecorder. :D :D
2 jaar garantie, en mocht er echt een probleem zijn, voor 260 euro kan ik heel vaak heen en weer rijden naar de importeur! :lol: :lol:

Doe er Uw voordeel mee! :wink:

Gast

The Wannabee heeft een beetje last van hyperventilatie, als je het mij vraag: wat een zielepoot, zeg. Ga je je voor 4,99 een hartaanval of nog erger op je hals halen.

Gesloten