| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mp3speler audio
Mp3speler audio
Wil graag weten welke mp3 speler (merk) het meest geschikt is om op de audio-installatie aan te sluiten, welke geeft het beste geluid en wie heeft er nog andere tips, ik heb nu de ipod aangesloten ben redelijk tevreden, maar misschien zijn er betere players?
-
DennisThePennis
Re: Mp3speler audio
Ik denk een MP3-speler met een echte AUX-uitgang, anders zit je met het volume en de klankkleur (equalizer) voor de koptelefoonuitgang te klooien.
Zoveel verschil in geluidskwaliteit bij goede merk-spelers (dus geen Packard Hell of Sweex-troep) is er denk ik ook niet, het verschil zit 'm meer in de klankkleur die je kunt toevoegen aan de kwaliteit van het koptelefoontje. Maar die laatste kun je natuurlijk altijd vervangen.
Zoveel verschil in geluidskwaliteit bij goede merk-spelers (dus geen Packard Hell of Sweex-troep) is er denk ik ook niet, het verschil zit 'm meer in de klankkleur die je kunt toevoegen aan de kwaliteit van het koptelefoontje. Maar die laatste kun je natuurlijk altijd vervangen.