Bij Bol.com zag ik een leuke aanbieding. De in het onderwerp genoemde MP3-speler. leuk, 1 Gb, met FM-radio.
Nu hoor ik van verschillende mensen, verschillende beoordelingen. Heeft iemand de speler aangeschaft, en zo ja, wat zijn je ervaringen?
89 euro is veel geld, maar wanneer het een goed artikel is, vind ik het die prijs wel waard. Laat eens iets weten.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Omybox/omisys MP3-speler
Re: Omybox/omisys MP3-speler
89 euro voor 1gb is zeker niet duur is zelfs erder naar de goedkope kant
Ik kwam de speler vanmiddag onder de merknamen Lenco, Lavod, en Nikkei Styxx tegen, ik ga er tenminste vanuit, dat het merk slechts de buitenkant is.
Het model is exact hetzelfde. De3 knopjes en de andere aansluitingen zitten op dezelfde plaats, dus ik zit niet aan een merk-hoesje vast.
Ik weet dat Nikkei er standaard een beschermhoesje bij doet, dus die dingen bestaan. Bij mijn speler zat er helaas geen, hoewel ik eigenlijk vind: als ze bij de goedkopere spelers geleverd worden, dat ze er bij de duurdere eigenlijk ook moeten zitten.
Ik ging bij dixons kijken, die man vertelde me dat ik beter een hele speler erbij kon kopen, omdat ze die hoesjes, voor dat type (standaardmodel voor meerdere types, dus) niet los verkopen.
Wie weet toevallig wie de fabrikant is van de genoemde merken?
Het model is exact hetzelfde. De3 knopjes en de andere aansluitingen zitten op dezelfde plaats, dus ik zit niet aan een merk-hoesje vast.
Ik weet dat Nikkei er standaard een beschermhoesje bij doet, dus die dingen bestaan. Bij mijn speler zat er helaas geen, hoewel ik eigenlijk vind: als ze bij de goedkopere spelers geleverd worden, dat ze er bij de duurdere eigenlijk ook moeten zitten.
Ik ging bij dixons kijken, die man vertelde me dat ik beter een hele speler erbij kon kopen, omdat ze die hoesjes, voor dat type (standaardmodel voor meerdere types, dus) niet los verkopen.
Wie weet toevallig wie de fabrikant is van de genoemde merken?
vandaag emailcontact gehad met iemand die mijn email aan bol.com doorgespeeld had gekregen.
Ik was dus al bij Mediamarkt geweest, en zij verwezen me naar Bol.com. Bol.com stuurde mijn email naar de fabrikant van de spelers ter verdere afhandeling. De fabrikant zegt: neem contact op met bol.com of mediamarkt, want wij zijn slechts de fabrikant.
Dat was nou net de bedoeling van Bol.com: ZIJ weten de weg om aan die hoesjes te komen, zo kom ik natuurlijk nooit aan dat hoesje.
Ik was dus al bij Mediamarkt geweest, en zij verwezen me naar Bol.com. Bol.com stuurde mijn email naar de fabrikant van de spelers ter verdere afhandeling. De fabrikant zegt: neem contact op met bol.com of mediamarkt, want wij zijn slechts de fabrikant.
Dat was nou net de bedoeling van Bol.com: ZIJ weten de weg om aan die hoesjes te komen, zo kom ik natuurlijk nooit aan dat hoesje.