Ik heb een Philips surround systeem aangeschaft (HTS3580) in november 2010. Volgens de website van Philips (bij de veelgestelde vragen) staat aangegeven dat dit systeem beschikt over ARC functionaliteit zodat bij een geschikte televisie geluid van de televisie rechtstreeks via de HDMI kabel naar het surroundsysteem kan worden gestuurd (zonder extra audiokabel dus).
Eind januari een nieuwe televisie (40PFL9705K) aangeschaft die deze functionaliteit ondersteund.
Nu blijkt bij aansluiten de functie ARC op de surroundset niet aanwezig, bij navraag bij Philips blijkt dit een fout te zijn op de Philips site. Philips dankt mij voor mijn opmerkzaamheid en laat mij nu zitten met een surroundsysteem dat enkel via een work-around (via hoofdtelefoonaansluiting) geluid van de televisie kan afspelen.
Ik blijf dus nu zitten met een aanschaf van meer dan 400 Euro die niet de gewenste functionaliteit biedt. Ik heb Philips gevraagd met een oplossing te komen (retour nemen systeem cq vervangen door geschikt systeem met redelijke bijdrage van mijn kant).
Philips wil hier niet op ingaan en geeft aan dat ik me beter had moeten orienteren op mijn aankoop.
Wat zijn mijn mogelijkheden cq rechten?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Onjuiste informatie op Philips website
Re: Onjuiste informatie op Philips website
Code: Selecteer alles
Philips wil hier niet op ingaan en geeft aan dat ik me beter had moeten orienteren op mijn aankoop.
Wat zijn mijn mogelijkheden cq rechten?
-
Re: Onjuiste informatie op Philips website
Zeker niet in de winkel gekocht? Een beetje winkel zou je helpen met dit probleem en hoef je niet Philips te mailen!