LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] packard bell eclipse

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
daniel haitink

packard bell eclipse

Ongelezen bericht door daniel haitink »

ik heb een jaar geleden (27 februari) een packard bell eclipse (mp4) gekocht. alleen nu is hij stuk en reageerde hij niet of nauwelijks. dus ik bel wehkamp waar ik hem kocht, maar zij zeggen dat zij er niets aan kunnen doen en dat packard bell zijn eigen reparaties doen. maar als wij packard bel bellen komen we ook niet verder want we hebben een serienummer nodig, maar die kunnen we nergens meer vinden. daarom kunnen zij de eclipse niet repareren. ho kunnen wij nou zorgen dat zij hem wel repareren als we het serie nummer niet meer hebben. of moet wehkamp hem repareren.

Quintus Sertorius

Re: packard bell eclipse

Ongelezen bericht door Quintus Sertorius »

Serie nummer staat op het apparaatje zelf, meestal achter de batterij oid. Soms staat er ook 1 op de doos ergens. Als je deze kwijt bent of hij is eraf gekrabt, dan is de garantie meestal vervallen.

daniel haitink

de garantie vervalt niet als je het doosje kwijt bent en op de mp4 staat geen serienummer.

Quintus Sertorius

Ik zeg dan ook als het serie nummer van het apparaatje gekrabt is. Heb je PB zelf al gevraagt waar het serie nummer staat?

daniel haitink

ja, maar zij weten van niks en wehkamp ook niet. zouden ze weten of ik een nep srie nummer noem? (p.p. hij is er niet afgekrabd het was een stikkertje dat heel makkelijk los liet)

Quintus Sertorius

Naja dat stickertje heb je dus wel nodig anders kun je geen beroep doen op garantie volgens mij. Als je een nep serie nummer geeft zullen ze dat meteen zien omdat alle serienummers van elk PB apparaat bij hun in de computer staan. Hierdoor kunnen ze dus ook zien of je hem bijv. in Japan oid hebt gekocht. Zou het dus niet doen maar proberen het op coulance te gooien bij hun.

BBCS
Contacteer:

Ongelezen bericht door BBCS »

Je hebt het product bij Wehkamp gekocht en zij moeten het probleem oplossen.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Als je kunt bewijzen wanneer je hem bij wie hebt gekocht dan kun je aanspraak maken op de garantie. Zorg er wel voor dat je dit schriftelijk aanmeld bij Wehkamp en eventueel aangetekend doe, zodat je later kunt bewijzen dat je binnen de garantie termijn bij hen heb geklaagd. Op de site van de consuwijzer kun je een voorbeeld brief vinden.

daniel haitink

waar staat die brief van consuwijzer?

keyboard_slasher

Ongelezen bericht door keyboard_slasher »

dmv het serienummer kan PB achterhalen wat de productiedatum is en zo dus controleren of het apparaat nog onder de garantie valt.

daniel haitink

ik krijg nu een nieuwe ipod van wehkamp, na veel gedoe...

Gesloten