LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] pc game mediamarkt
-
pc game mediamarkt
enkele dagen geleden kocht ik een pc game bij de mediamarkt voor 40 euro.ik vroeg voor de zekerheid aan een van de verkopers of ik de game terug kon brengen als de besturing niet goed werkte. als het een online game was kon dat en dat was het ook! thuis bleek de game jammer genoeg niet goed te werken.ik terug naar de service balie van die winkel,krijg ik te horen dat de game niet geruild of teruggenomen kan worden omdat het game een licentiecode heeft.maar die licentiecode staat wel in de binnenkant van de cd kaft.aan de buitenkant zie je niets over een licentiecode staan! en staat ook niet bij de afdeling games aangegeven.dus ik bedoel maar je wordt bij de mediamarkt bedondert en bedrogen.
Re: pc game mediamarkt
Alhoewel ik de MM ook geen warm hart toe draag handelen zij hier net zoals de meeste zaken. Je mag een ongebruikte (verzegelde) game wel terugbrengen. Door gebruik te maken van de licentie code heb je de game misschien wel geregistreerd. De MM kan deze game dus niet meer aan iemand anders verkopen, want die zou hem niet meer kunnen registreren.
En door verpakking goed te lezen kun je ook zien of je PC voldoet aan de (minimum) eisen om deze game te spelen. Als dit niet zo is, dan moet je het dus ook niet kopen. Ook een verkoper van de MM weet niet wat voor PC je thuis hebt staan en of deze voldoet aan de (minimum) eisen.
Als je PC wel voldoet, maar je vindt de game gewoon niet leuk of te moeilijk enz enz, dan is dat echt gewoon jammer.
Het is niet leuk voor je, maar er is waarschijnlijk weinig aan te doen.
En bij de MM kunnen ze je heel veel mooie verhalen vertellen, maar dat vergeten ze ook weer zodra je je omgedraaid hebt.
En door verpakking goed te lezen kun je ook zien of je PC voldoet aan de (minimum) eisen om deze game te spelen. Als dit niet zo is, dan moet je het dus ook niet kopen. Ook een verkoper van de MM weet niet wat voor PC je thuis hebt staan en of deze voldoet aan de (minimum) eisen.
Als je PC wel voldoet, maar je vindt de game gewoon niet leuk of te moeilijk enz enz, dan is dat echt gewoon jammer.
Het is niet leuk voor je, maar er is waarschijnlijk weinig aan te doen.
En bij de MM kunnen ze je heel veel mooie verhalen vertellen, maar dat vergeten ze ook weer zodra je je omgedraaid hebt.
Re: pc game mediamarkt
Ik mag aannemen dat dit onjuist is. Ik kan me nog voorstellen dat een singleplayer game retour kan. Immers de key/game wordt dan niet aan de online account gekoppeld (hier zijn ook weer uitzonderingen op-->Steam). Bij een online game kan retouren nooit, als je online games speelt weet je hoe toch ook hoe dit systeem werktals het een online game was kon dat en dat was het ook!