LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Philips hoofdtelefoon - slechte service van Philips

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
sellh
Berichten: 16
Lid geworden op: 11 jun 2005 10:04

Philips hoofdtelefoon - slechte service van Philips

Ongelezen bericht door sellh »

Enkele jaren geleden kocht ik een Philips hoofdtelefoon. Het apparaat werkt nog goed, maar de oorkussentjes zijn versleten.
Geen probleem, was m'n eerste gedachte, even de stad in voor nieuwe oorkussentjes. Niets bleek minder waar... Waar ik ook kwam, overal kreeg ik nul op het rekest.
Nog steeds geen probleem was m'n volgende gedachte, een mailtje aan de klantenservice van Philips en het komt alsnog voor elkaar. Alweer bleek niets minder waar. Allereerst heb ik maar liefst 3 weken moeten wachten op een antwoord, terwijl in de ontvangstbevestiging van het mailtje "binnen 4 dagen" werd beloofd. Ook herinneringsmailtjes bleven onbeantwoord.
Na 3 weken dan eindelijk een antwoord, en wat voor een... :-(
Probeert u het eens bij Handyman. Als het daar niet leverbaar is, kan Philips helaas niets voor u doen.

Dit is werkelijk het einde... Philips verkoopt een apparaat en enkele jaren later zijn de onderdelen niet meer verkrijgbaar en maakt Philips zich er gemakkelijk van af.

Ik heb een nieuwe hoofdtelefoon gekocht bij Sony... een bedrijf waar ik tot nu toe wat positievere ervaringen met de klantenservice heb.

Philips bestaat niet meer voor me!

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: Philips hoofdtelefoon - slechte service van Philips

Ongelezen bericht door inxsnl »

Wekelijks had ik klanten in m`n winkel die naar oorschelpen vroegen.
Ik zou niet weten waar ik die vandaan moet halen .
Ongeacht het merk.

Tim

rebbel
Berichten: 103
Lid geworden op: 23 aug 2005 11:23

Re: Philips hoofdtelefoon - slechte service van Philips

Ongelezen bericht door rebbel »

@Tim:nou bij PHILIPS in ieder geval niet.Maar probeer het eens bij de handyman.Lekker duur.

hansvr
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 okt 2005 12:30

Re: Philips hoofdtelefoon - slechte service van Philips

Ongelezen bericht door hansvr »

Ik weet niet zozeer welke winkel ze levert en of ze ook direct leveren wel weet ik dat Alecto losse kussentjes levert: http://www.alecto.info/

vsr
Berichten: 31
Lid geworden op: 13 sep 2004 20:39

Re: Philips hoofdtelefoon - slechte service van Philips

Ongelezen bericht door vsr »

Lang geleden maakte Philips consumenten-apparatuur en hadden ze 21 technische diensten in Nederland. Nu hebben ze niets meer, service wordt in de garantieperiode uitbesteed en na die periode ben je aan de goden overgeleverd. Heel veel producten worden dan ook slechts ingekocht. Tijdens garantieperiode wordt het produkt vervangen en daarna houdt het op. Plilips is op veel gebieden slechts een handelsmaatschappij geworden.

De term "Koopt Nederlandsche waar, zo helpen we elkaar" gaat al vele jaren niet meer op.

Met vriendelijke groet,

Gesloten