LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pixmania wanprestatie levering en service

Hier kan je al jouw problemen kwijt over alle audio- en videoapparatuur.
loonranger
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jul 2005 11:48

Pixmania wanprestatie levering en service

Ongelezen bericht door loonranger »

3 juli een camcorder besteld bij Pixmania inclusief extra verzendkosten om binnen 48 uur te leveren. Keurig het geld overgemaakt maar na veel aandringen mijnerzijds heb ik nog steeds geen camcorder. Ze zijn in afwachting van de transportafdeling en willen zelfs een kopie van mijn id-bewijs voor een snelle afhandeling. Schandalig dat ik iets heb betaald en dat ik niet geleverd heb gekregen. Ik heb ook aangegeven dat ik niets heb ontvangen (4x) en dat ze het geld kunnen terugstorten. Krijg ik een kort berichtje dat mijn vraag in behandeling is en dat ze wachten op de transportafdeling. Bellen heeft ook geen zin omdat je kunt kiezen tussen Frans en Nederlands maar uiteindelijk kom je toch in het Frans terecht. Helaas begrijp ik dat dus niet. Wat nu?

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Pixmania wanprestatie levering en service

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Dat is het risico met internetwinkels hè. Wacht nou maar gewoon rustig af, als je het ding krijgt is dat wel mooi voor veel minder geld dan in de echte winkels. Pas alleen wel op als hij stukgaat, want dan kan je hem weggooien, het is hoogstwaarschijnlijk een buitenlands model wat de Nederlandse importeur niet accepteert en als je het naar het buitenland verstuurt krijg je niet alleen verzendkosten er overheen, maar ook een veel hoger arbeidsloon.

Maar ja, dat staat natuurlijk niet op die site, en als je je alleen maar blind staart op de prijs krijg je dus te maken met dit soort addertjes.

Desondanks veel succes ermee gewenst. :)

EVassal
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jul 2005 20:43

Re: Pixmania wanprestatie levering en service

Ongelezen bericht door EVassal »

Ik heb ook eens iets bij Pixmania besteld, en dat verliep allemaal flitsend. Dus het kan goed zijn dat zij zelf ook tegen onverwachte problemen aangelopen zijn, en komt het vanzelf goed (alleen niet zo snel als je gewild had).

JanJan
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 aug 2005 22:06

Re: Pixmania wanprestatie levering en service

Ongelezen bericht door JanJan »

Ook prima ervaringen met deze internetfirma. Een digiaal cameraatje erg goedkoop en snel binnen gekregen. :D

Lyonesse
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 aug 2005 17:04

Re: Pixmania wanprestatie levering en service

Ongelezen bericht door Lyonesse »

Ook hier twee prima ervaringen met dit bedrijf: razendsnel geleverd tegen een goede prijs, keurig op de hoogte gehouden van de voortgang.

Geen vrienden of bekenden die vaardig zijn in en met de Franse taal?

Inter
Berichten: 791
Lid geworden op: 31 jul 2004 18:28

Re: Pixmania wanprestatie levering en service

Ongelezen bericht door Inter »

http://www.tweakers.net/shopsurvey/3534

Genoeg verhalen hierover.
Met internetwinkels hoeft niks mee te zijn.

Ik kies dan liever voor een internetwinkel (die heb ook nog wel eens winkel) om het zelf af te halen en dan pas te betalen.Sommige doen daar heel moeilijk over maar na veel zeuren gaan ze toch akkoord.
Dat is bij dit bedrijf helemaal niet mogelijk.

WTV1
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 aug 2005 14:10

Re: Pixmania wanprestatie levering en service

Ongelezen bericht door WTV1 »

In België is het wel mogelijk ter plaatse af te halen. Wel op voorhand bestellen via E-mail. Bestellingen uitgevoerd voor 14 uur zijn af te halen de volgende dag vanaf 14 uur en daar te betalen. Dus afhalen is wel mogelijk, maar niet in Nederland zie de lijst op hun site.

Gesloten